Centrum pomocy

Jak skonfigurować wysyłanie poczty przez SMTP?

Aby mieć pewność, że maile wysyłane ze sklepu prawidłowo docierają do klientów, należy skonfigurować pocztę w oparciu o SMTP. E-maile wysyłane za pomocą domyślnego protokołu mail(), mogą być odrzucane przez część serwerów pocztowych.

UWAGA! Jeśli maile mają być wysyłane funkcją mail() , w menu KONFIGURACJA > USTAWIENIA PODSTAWOWE > DANE FIRMY w polu Główny adres email, należy użyć adresu mailowego w domenie sklepu:
Adres sklepu: mojsklep.pl
Główny adres email: biuro@mojsklep.pl

KONFIGURACJA WYSYŁANIA POCZTY PRZEZ SMTP

  1. Przejdź do KONFIGURACJA > USTAWIENIA PODSTAWOWE > USTAWIENIA E-MAIL i ustaw opcję Wysyłaj maile używając na serwera SMTP.
  2. Uzupełnij pola które się pojawiły, wymaganymi danymi, które należy uzyskać od dostawcy skrzynki pocztowej (najczęściej, są one widoczne w ustawieniach skrzynki).
PRZYKŁADY KONFIGURACJI SMTP

Wprowadzone dane są przykładowe, należy zastąpić je swoimi danymi z poczty.

konfiguracja SMTP gdy sklep znajduje się na naszym serwerze

Konfiguracja poczty przez SMTP dla kont na serwerach Shoper

konfiguracja SMTP dla kont pocztowych gmail.com

Konfiguracja poczty przez SMTP dla kont Gmail

konfiguracja SMTP dla kont pocztowych interia.pl

Konfiguracja poczty przez SMTP dla kont Interia

konfiguracja SMTP dla kont pocztowych onet.pl

Konfiguracja poczty przez SMTP dla kont Onet
Upewnij się czy w ustawieniach poczty w Dane konfiguracyjne na onet.pl jest włączone SMTP

konfiguracja SMTP dla kont pocztowych wp.pl

Konfiguracja poczty przez SMTP dla kont Wp

konfiguracja SMTP dla kont pocztowych o2.pl

Konfiguracja poczty przez SMTP dla kont o2

Czy ten artykuł okazał się pomocny?

Tak Nie
77% - 23%
Otwórz sklep internetowy

Wypróbuj bezpłatnie Oprogramowanie sklepu już od 21 pln netto/miesiąc