Wybierz sprzedaż na Amazonie w Polsce i na świecie

Docieraj do milionów klientów z zagranicy. Zwiększ zyski dzięki prowadzeniu biznesu na globalnej platformie.

Sprzedaż na Amazonie. Jak zacząć sprzedawać na platformie Amazon?
Sprzedaż w serwisie Amazon na całym świecie, w tym na europejskich rynkach Amazon

Dołącz do największej platformy zakupowej

Rozpocznij od sprzedaży na Amazon Polska lub od razu trafiaj z ofertą na 15 zagranicznych rynków - od Stanów Zjednoczonych, przez Wielką Brytanię, Hiszpanię, Włochy, aż po Japonię.

Skup się wyłącznie na sprzedaży

Korzystaj z usługi Amazon FBA, dostępnej w centrach logistycznych Amazon. Marketplace zajmuje się przechowywaniem, wysyłką produktów oraz obsługą zwrotów w wybranych przez ciebie krajach. Ty jedynie sprzedajesz.
Amazon oferuje wysyłkę, magazynowanie i obsługę zwrotów.

2 tys.

kategorii, w których możesz sprzedawać.

> 500 tys.

użytkowników dziennie, którzy mogą kupić twoje produkty.

9 mln

zarejestrowanych klientów, do których możesz dotrzeć z ofertą.

Pełny zakres oferty

Korzystaj z usług i rozwiązań, które rozwiną twój biznes
na platformie handlowej.

Zacznij sprzedawać

Pełna konfiguracja konta

Dodanie produktów i stworzenie ofert w serwisie

Wsparcie techniczne i merytoryczne w procesie wdrożenia

2h szkolenia z obsługi marketplace'u

Przyspiesz obsługę

Obsługa Amazon PL, DE, ES, FR, IT, NL, SE, UK

Pojedyncze i masowe wystawianie produktów przez dedykowany system ofert

Łączenie wielu zamówień w jedno

Automatyczne wysyłanie do klientów statusów realizacji zamówień i dokumentów sprzedaży

Śledzenie statusów przesyłek

Automatyczna aktualizacja bazy produktów, cen i stanów magazynowych

Zwiększaj sprzedaż

Konfiguracja kampanii reklamowych

Bieżąca optymalizacja stawek, słów kluczowych i tekstów reklamowych

Poszerzanie bazy promowanych produktów

Monitoring statystyk i przejrzyste raporty

Pełny zakres oferty

Korzystaj z usług i rozwiązań, które rozwiną twój biznes
na platformie handlowej.

Zacznij sprzedawać

Pełna konfiguracja konta

Dodanie produktów i stworzenie ofert w serwisie

Wsparcie techniczne i merytoryczne w procesie wdrożenia

2h szkolenia z obsługi marketplace'u

Przyspiesz obsługę

Obsługa Amazon PL, DE, ES, FR, IT, NL, SE, UK

Pojedyncze i masowe wystawianie produktów przez dedykowany system ofert

Łączenie wielu zamówień w jedno

Automatyczne wysyłanie do klientów statusów realizacji zamówień i dokumentów sprzedaży

Śledzenie statusów przesyłek

Automatyczna aktualizacja bazy produktów, cen i stanów magazynowych

Zwiększaj sprzedaż

Konfiguracja kampanii reklamowych

Bieżąca optymalizacja stawek, słów kluczowych i tekstów reklamowych

Poszerzanie bazy promowanych produktów

Monitoring statystyk i przejrzyste raporty

Usługa Amazon Advertising

Obsługuj wszystkie kanały sprzedaży w jednym miejscu

Apilo to aplikacja, która pozwala wygodnie połączyć sklep internetowy z innymi serwisami, w których sprzedajesz. Dzięki temu szybciej zarządzasz asortymentem i zamówieniami.
Poznaj Apilo
Dowiedz się więcej

Pomnóż bazę klientów, nie mnożąc wysiłków

Poznaj szczegóły oferty podczas darmowej konsultacji i rozwijaj swój biznes.
Integracja sklepu z eMAG Ads

Najczęściej zadawane pytania

Jak zacząć sprzedaż na Amazonie?

W pierwszej kolejności utwórz konto na Amazon. Następnie połącz swój biznes z marketplace, korzystając z aplikacji Apilo. Najlepiej jednak zwróć się do nas poprzez krótki formularz "Zamów darmową wycenę". Jesteśmy gotowi wesprzeć cię w każdym aspekcie procesu sprzedaży wielokanałowej.

Czy mogę przetestować działanie aplikacji na Amazon?

Tak, Apilo zapewnia 30 dni darmowych testów, w czasie których możesz sprawdzić pełne możliwości aplikacji. Zarówno w okresie próbnym, jak i po jego zakończeniu będziesz mieć do dyspozycji wsparcie techniczne. Pobierz narzędzie tutaj.

Co warto sprzedawać na Amazon marketplace?

Na platformie wysoki potencjał sprzedaży mają odzież, buty, elektronika, książki, artykuły dla zwierząt, gry wideo i dziesiątki innych kategorii produktowych.

Ile kosztuje sprzedaż na Amazonie?

Amazon pobiera prowizję od wartości transakcji. Wysokość stawki zależy od kategorii produktu - od 8 do 15 proc.

Jak zwiększyć obsługę klienta na Amazon?

Żeby zarabiać więcej, musisz tworzyć oferty w taki sposób, aby wyświetlały się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. To znaczy tytuł i opis produktu powinny zawierać słowa kluczowe odpowiadające na zapytania użytkowników. Cena nie powinna być ani zbyt wysoka, ani zbyt niska w stosunku do ofert konkurencji.

Pozytywnie na wynik sklepu wpłyną także opinie od klientów i  dostępność artykułów. Im mniej towarów masz na stanie, tym twoja pozycja może być niższa. W realizacji większej liczby zamówień sprawdzą się także kampanie Amazon Ads, które poprowadzimy na twoje zlecenie.

Jak sprawdzić sprzedaż na Amazonie?

Kliknięcia w oferty, liczbę transakcji, przychody, wskaźnik konwersji itd. znajdziesz w panelu administracyjnym Shoper. Integracja sklepu z Amazon umożliwia ci szybki dostęp do danych w jednym miejscu i korzystanie z zaawansowanych narzędzi do analizy.

Przetestuj sklep internetowy Shoper przez 14 dni za darmo

Podaj poprawny adres e-mail
To pole jest wymagane
Wypróbuj za darmo
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.