Potężna e-mail marketing integracja w Shoper. Łatwo i w czasie rzeczywistym synchronizuj dane z Shoper do Ecomail (kontakty, zamówienia, zachowanie na stronie).
Wysyłaj newslettery i automatyzuj wiadomości e-mail a zwiększysz sprzedaż i
uzyskasz więcej zamówień każdego dnia. Wykorzystaj darmowy okres próbny i
sprawdź sam.
Ecomail to intuicyjna, przejrzysta i prosta w obsłudze platforma jak dla
początkujących, tak dla zaawansowanych użytkowników.
Staje się bardzo potężnym narzędziem, gdy zasilimy ją danymi z Shopera i
ustawimy scenariusze automatyzacji.
- Dane synchronizowane są w czasie rzeczywistym i pozwalają na częstą
i dynamiczną komunikację z kontaktami.
- Newslettery, personalizacja, edytor Drag&Drop, segmentacja,
automatyzacje i integracje pomagają dotrzeć do kontaktów we
właściwym czasie za pomocą właściwych treści, przygotowanych
specjalnie dla nich.
- Platforma i obsługa klienta w języku polskim pomoże Ci na każdym
etapie Twej drogi, a następne wskazówki znajdziesz w centrum pomocy.
Darmowy okres próbny. Ceny od 35 zł.
- synchronizacja kontaktów w czasie rzeczywistym
- kontakty, które wyraziły zgodę na otrzymywanie newslettera
otrzymają etykietę shoper_newsletter
- synchronizacja zamówień w czasie rzeczywistym
- w tym kategorii i statusu zamówienia
- śledzenie ruchu i aktywności użytkowników na stronie za pomocą kodu
śledzenia
- monitorowanie porzuconego koszyka i automatyzacje na tej podstawie
- synchronizacja etykiet kontaktów
- synchronizacja kuponów rabatowych
- automatyczne uruchomienie automatyzacji po zapisie nowego kontaktu
- platforma i wsparcie techniczne w języku polskim
Należy zainstalować i w 5 prostych krokach skonfigurować dodatek Ecomail w
administracji Shoper. Ecomail następnie automatycznie synchronizuje dane
(informacje o klientach, informacje o zamówieniach, ruch i zachowanie na
stronie internetowej, kupony rabatowe) i wysyła je do Ecomail w czasie
rzeczywistym.
Oznacza to, że za każdym razem, gdy dana osoba zapisze się do newslettera czy zakupi towar, jej dane kontaktowe zostaną zapisane na liście kontaktów w Ecomail.
Dzięki temu można regularnie komunikować się z klientem. Następnie można również automatycznie wysłać im e-mail powitalny, podziękowanie za zakup, kod rabatowy czy po paru dniach zapytać o opinię.
Możliwość oceny skuteczności wysyłek za pomocą szczegółowych raportów to oczywistość.
Możesz także dodać śledzenie na swojej stronie internetowej i zobaczyć, które strony przeglądają klienci i jakie produkty dodają do koszyka. Jeśli dana osoba doda produkt do koszyka, ale nie dokończy zakupu, możesz automatycznie przypomnieć jej o tych produktach, pomóc jej dokończyć zakup i uratować statystycznie nawet do 11% uszłej sprzedaży.
Nie masz jeszcze sklepu?
Uruchom sklep