Storefront

Ecomail - Newsletter, SMS i e-mail marketing

Integracja Ecomail

Korzyści dla Twojego sklepu:

Potężna e-mail marketing integracja w Shoper. Łatwo i w czasie rzeczywistym synchronizuj dane z Shoper do Ecomail (kontakty, zamówienia, zachowanie na stronie).

Wysyłaj newslettery i automatyzuj wiadomości e-mail a zwiększysz sprzedaż i uzyskasz więcej zamówień każdego dnia. Wykorzystaj darmowy okres próbny i sprawdź sam.

Dlaczego warto skorzystać z naszej aplikacji?

Ecomail to intuicyjna, przejrzysta i prosta w obsłudze platforma jak dla początkujących, tak dla zaawansowanych użytkowników.
Staje się bardzo potężnym narzędziem, gdy zasilimy ją danymi z Shopera i ustawimy scenariusze automatyzacji.

  • - Dane synchronizowane są w czasie rzeczywistym i pozwalają na częstą i dynamiczną komunikację z kontaktami.

  • - Newslettery, personalizacja, edytor Drag&Drop, segmentacja, automatyzacje i integracje pomagają dotrzeć do kontaktów we właściwym czasie za pomocą właściwych treści, przygotowanych specjalnie dla nich.

  • - Platforma i obsługa klienta w języku polskim pomoże Ci na każdym etapie Twej drogi, a następne wskazówki znajdziesz w centrum pomocy.


Darmowy okres próbny. Ceny od 35 zł.


Jak działa Ecomail Integracja?

  • - synchronizacja kontaktów w czasie rzeczywistym

    • - kontakty, które wyraziły zgodę na otrzymywanie newslettera otrzymają etykietę shoper_newsletter

  • - synchronizacja zamówień w czasie rzeczywistym

    • - w tym kategorii i statusu zamówienia

  • - śledzenie ruchu i aktywności użytkowników na stronie za pomocą kodu śledzenia

  • - monitorowanie porzuconego koszyka i automatyzacje na tej podstawie

  • - synchronizacja etykiet kontaktów

  • - synchronizacja kuponów rabatowych

  • - automatyczne uruchomienie automatyzacji po zapisie nowego kontaktu

  • - platforma i wsparcie techniczne w języku polskim


Należy zainstalować i w 5 prostych krokach skonfigurować dodatek Ecomail w administracji Shoper. Ecomail następnie automatycznie synchronizuje dane (informacje o klientach, informacje o zamówieniach, ruch i zachowanie na stronie internetowej, kupony rabatowe) i wysyła je do Ecomail w czasie rzeczywistym.

Oznacza to, że za każdym razem, gdy dana osoba zapisze się do newslettera czy zakupi towar, jej dane kontaktowe zostaną zapisane na liście kontaktów w Ecomail.

Dzięki temu można regularnie komunikować się z klientem. Następnie można również automatycznie wysłać im e-mail powitalny, podziękowanie za zakup, kod rabatowy czy po paru dniach zapytać o opinię.

Możliwość oceny skuteczności wysyłek za pomocą szczegółowych raportów to oczywistość.

Możesz także dodać śledzenie na swojej stronie internetowej i zobaczyć, które strony przeglądają klienci i jakie produkty dodają do koszyka. Jeśli dana osoba doda produkt do koszyka, ale nie dokończy zakupu, możesz automatycznie przypomnieć jej o tych produktach, pomóc jej dokończyć zakup i uratować statystycznie nawet do 11% uszłej sprzedaży.



Tworzysz aplikacje? Chcesz usprawnić działanie sklepu internetowego?
Dołącz do nas!

Przetestuj sklep internetowy
Shoper przez 14 dni za darmo

Podając maila akceptujesz Regulamin i Politykę Prywatności