Aplikacja "Zwroty i reklamacje" umożliwia zautomatyzowanie procesu zwrotu produktów do zamówień dla Twojego sklepu internetowego Shoper.
Korzyści dla Sklepu:
- Skrócenie procedury do minimum.
- Brak dokumentów papierowych, a tym samym konieczności ich fizycznego przechowywania i archiwizacji - ochrona środowiska.
- Oszczędność czasu, zwrot dociera do sklepu natychmiast po wysłaniu przez Klienta. Dodatkowo zwrot realizowany na podstawie danych w zamówieniu eliminuje błędy po stronie Klienta, a tym samym skraca czas weryfikacji poprawności zwrotu.
Korzyści dla Twoich klientów:
- Oszczędność czasu, zwrot elektroniczny umożliwia wypełnienie procesu zwrotu w przeciągu kilku minut. Dane z zamówienia tj. zakupione produkty zostaną pobrane z zamówienia, nie trzeba ich wprowadzać ręcznie. Dodatkowo eliminujemy ryzyko pomyłki podczas podawanie produktów do zwrotu.
- Oszczędność pieniędzy, brak konieczności drukowania dokumentów oraz wizyty na poczcie.
Zasada działania i najważniejsze funkcje.
Najważniejsze funkcje aplikacji:
- Formularz zwrotu online, wyświetlany na wskazanej w konfiguracji stronie informacyjnej sklepu.
- Intuicyjny proces zwrotu, dane do zwrotu pobierane z istniejących w sklepie zamówień (nazwa produktu, kod produktu oraz ilość kupionych produktów).
- Możliwość dokonania zwrotu produktu zakupionego poza sklepem, w tym wariancie wszystkie dane musi wypełnić klient dokonujący zwrotu.
- Szablony maili wysyłanych do klienta jak i do sklepu.
Wszystkie aktualne funkcje aplikacji i możliwości konfiguracyjne znajdują się w instrukcji aplikacji.