Aplikacje Sklep Internetowy Shoper

Podpowiadamy pięć aplikacji, które przydadzą się także w twoim sklepie internetowym – wszystkie możesz już włączyć w panelu swojego sklepu Shoper.

 

Instagram Widget (Integracja z Instagramem)

Nowość w naszym App Store, która szczególnie mocno powinna przypaść do gustu tym sklepom, które stawiają na ładne zdjęcia produktów i wykorzystują w promocji kanały social media. Bo taki Instagram Widget to nie tylko narzędzie przydatne markom odzieżowym – równie dobrze sprawdzi się w sklepie sprzedającym części samochody czy sprzęt ogrodowy – o ile oczywiście tylko właściciel takiego biznesu prowadzi konto na Instagramie.

O tym, że warto je posiadać pisaliśmy już w tym artykule, teraz zachęcamy do chwalenia się tym, co na Instagramie, na stronie swojego sklepu. Instagram Widget pozwala bowiem na umieszczenie galerii zdjęć z Instagrama w dowolnym miejscu na stronie: galeria może być wyświetlana w formie siatki, slidera lub kolumny. Aplikacja automatycznie łączy się z instagramowym kontem sklepu i pobiera najnowsze zdjęcia – dzięki temu sklep „żyje” tym, co jego właściciel publikuje w social mediach.

„Nie musisz wykonywać żadnych skomplikowanych operacji – podajesz tylko nazwę konta na Instagramie i zdjęcia są od razu widoczne w twoim sklepie” – piszą o swojej aplikacji jej autorzy z firmy Maxsote. Więcej szczegółów na jej temat znajdziesz w App Store Shoper.

 

 

PopUp Kreator

Nowa wersja dobrze znanej aplikacji, dająca teraz właścicielowi sklepu znacznie większe możliwości niż wcześniej. Czyli: tworzenie popupów z zapisem do newslettera, informacyjnych, graficznych, produktowych. Każdy z modułów ma wbudowany zestaw niezbędnych funkcjonalności – aplikacja pozwala m.in. uzależnić wyświetlenie popupów od czasu, jaki klient spędza na stronie, jak również od akcji, jaką klient podejmuje. Można też ustawić popup „na zegar” – dokładnie ustalić, jak długo po wyłączeniu okna przez klienta ma ono pozostać nieaktywne.

 

PopUp Kreator

PushAd Powiadomienia Web Push

Słowem wstępu, żeby wszyscy mieli jasność – za stroną PushAd.com – „webowe notyfikacje push to stosunkowo nowy kanał marketingu internetowego. Najprościej mówiąc, to małe prostokątne komunikaty, które wyświetlają się subskrybentowi na ekranie komputera lub smartfona. Pozwalają one na prowadzenie komunikacji z odbiorcą bez konieczności pozyskiwania danych osobowych. Użytkownik otrzymuje powiadomienia w czasie rzeczywistym, niezależnie od tego, czy jest w danej chwili na twojej stronie czy nie. Konieczne jest jedynie, by miał włączoną przeglądarkę.”

No to do roboty. Przy włączonej aplikacji PushAd użytkownik otrzymuje ustawione przez ciebie powiadomienia w czasie rzeczywistym – niezależnie od tego, czy jest w danej chwili na stronie twojego sklepu, czy nie. Konieczne jest tylko, by miał włączoną przeglądarkę. Dlaczego warto aplikacji używać? Na przykład, by lepiej radzić sobie z porzuconymi koszykami – pozwala bowiem na wysyłanie powiadomień z bezpośrednim linkiem do dokończenia zakupów. Autorzy narzędzia chwalą też się, że notyfikacje zapewniają nawet 10-krotnie wyższą konwersję niż w przypadku innych źródeł ruchu. Warto to sprawdzić.

 

 

OLX Elektronika – wystaw produkty

A co gdyby… oferta z twojego sklepu trafiała na OLX? Od tego właśnie jest następna aplikacja. Żeby z niej skorzystać musisz tylko sprzedawać sprzęt RVT czy AGD – narzędzie wypycha produkty ze sklepu Shoper wyłącznie do kategorii Elektronika. W tym celu pobierany jest opis produktu, jego cena, aktywne zdjęcia. Co ważne – maksymalna liczba ogłoszeń możliwa do wystawienia w ciągu jednego miesiąca wynosi tysiąc. Mało? Dużo? Zależy od biznesu. Ale jeśli ktoś z branży elektronicznej myśli o poszerzeniu zasięgów i promocji poza stroną sklepu – to narzędzie jest właśnie dla niego.

 

 

Automatyczne kupony rabatowe

Klienci chcą rabatów – to pewne. Jeśli tak, warto im od czasu do czasu podsunąć ciekawą ofertę i zbudować ich lojalność. Rabaty możesz przyznawać za subskrypcję newslettera, rejestrację w sklepie lub zakup określonych produktów – każdy sposób jest dobry, by dać im nie tylko poczucie, że potrafisz ich nagradzać, ale przede wszystkim pokazać, że że faktycznie to robisz.

Dostępna w naszym App Store aplikacja automatycznie generuje kupony rabatowe i wysyła je w formie wiadomości e-mail. Proponuje przy tym trzy typy zniżek (procentową, kwotową, darmową dostawę), możliwość określenia daty ważności kuponu oraz kreator wiadomości e-mail z kuponem rabatowym (edytor TXT + HTML). Więcej – oczywiście w naszym App Store.