5 lat minęło jak… jeden przelew. Między 2015 a 2020 rokiem polski e-handel przeszedł sporo zmian, pośród których na szczególną uwagę zasługują te związane z płatnościami – zapraszamy do sprawdzenia raportu, podsumowującego pół dekady usługi Shoper Płatności.

 

ZOBACZ NASZ RAPORT O METODACH PŁATNOŚCI W SKLEPACH INTERNETOWYCH

„Jeszcze w 2015 roku wśród najczęściej wybieranych metod zapłaty za zakupy robione w internecie wymienialiśmy przelewy tradycyjne i przy odbiorze, a dzisiaj – sklepy internetowe nie tylko oferują szeroki wachlarz bezgotówkowych sposobów płatności, ale i tłumnie korzystają z nich kupujący” – podsumowuje pięć ostatnich lat w e-handlu Jacek Zientkiewicz, Dyrektor Rozwoju Biznesu w Shoper.

Rok 2015 wspominamy nie przez przypadek – właśnie wtedy Shoper uruchomił dla swoich sklepów internetowych system wewnętrznych płatności, pozwalający w ramach jednej usługi korzystać z najważniejszych, bezgotówkowych metod płatności.

„Sklepy, które działają na naszej platformie, prowadzą zarówno sprzedawcy z dużym stażem, jak i ludzie młodzi, dopiero rozpoczynający przygodę z e-commerce. Niezależnie jednak od doświadczenia, każdy szuka rozwiązań, które nie tylko będą proste i wygodne, ale również bezpieczne i konkurencyjne. Uruchamiając nasz nowy system płatności kierowaliśmy się właśnie tymi pobudkami – by pracując na oprogramowaniu Shoper każdy właściciel e-sklepu miał poczucie, że korzysta z najlepszego rozwiązania, które wciąż się rozbudowuje i rozwija razem z nim” – dodaje Jacek Zientkiewicz.

 

 

Pięcioletnia jak dotąd historia Shoper Płatności dobrze oddaje rozwój całej branży e-commerce w Polsce. W ciągu ostatnich lat nowoczesne metody płatności szybko zyskiwały na popularności wśród kupujących i dzisiaj trudno sobie wyobrazić sklep bez szerokiego wachlarza metod płatności do wyboru.

„Bezpieczne metody płatności są już standardem w polskich sklepach prowadzonych online. Nie boją się ich zarówno sprzedający, jak i kupujący, ale sami oczekują coraz to wygodniejszych rozwiązań, które mogą zastąpić płatność kartą płatniczą czy przelewem. Za pięć kolejnych lat działania Shoper Płatności zapewne będziemy korzystać z zupełnie nowych metod, które przyspieszą proces zakupów” – podsumowuje Krzysztof Krawczyk, CEO Shoper.

 

 

O tym, jak zmieniały się płatności w polskich sklepach internetowych więcej piszemy w najnowszym raporcie – zapraszamy do lektury.