Jak pozycjonować swój sklep internetowy, żeby trafiać do ludzi, którzy będą zainteresowani naszą ofertą? Pomocna będzie przy tym aplikacja SEO Plugin, która wpływa na optymalizację widoku strony w wynikach wyszukiwania.

Powód 1 – jedna appka zamiast kilku
Bo SEO Plugin to aplikacja działająca na zasadzie „wszystko w jednym”. Z jednej strony pozwala na lepsze pozycjonowanie sklepu internetowego, z drugiej dostarcza przydatną analitykę ruchu w jego obrębie. Jak zapewniają jej twórcy, „integracja z Google Analitycs pozwala na precyzyjny monitoring ruchu na stronie, a optymalizacja widoku strony w wynikach wyszukiwania znacznie podwyższa stopień konwersji”. A o to chyba w prowadzeniu sklepu internetowego chodzi, prawda?

Powód 2 – SEO dla produktu
Żeby produkt był widoczny w internecie i mógł trafić do szukającego go klienta, trzeba go odpowiednio w wynikach wyszukiwania pokazać. Po to właśnie SEO Plugin proponuje analizę treści ze strony produktu – aplikacja sprawdza ją pod kątem wyświetlania w wyszukiwarkach. To bardzo przydatna wiedza dla każdego, kto chce zająć się profesjonalnie swoim e-biznesem i wyjść nim szerzej do klienta.

Powód 3 – SEO dla producenta
Podobnie sprawa się ma z analizą treści strony producenta – SEO Plugin także i ją sprawdzi pod kątem wyświetlenia w wyszukiwarce. Dzięki przejrzystemu podglądowi w panelu sklepu można podejrzeć, jak wygląda pozycjonowanie strony produktu pod daną frazę kluczową.

Powód 4 – SEO dla strony informacyjnej
Zasady „jak kupować”, przydatne informacje o zakupach, dostawie i ewentualnych zwrotach – wszystkie te kwestie mają znaczenie dla kupujących w internecie. Dlatego warto, by mieli łatwy dostęp do tych informacji, a ty – jako sprzedawca dobrze żebyś wiedział, co ewentualnie na takich stronach należy poprawić. Aplikacja poza sugestiami dotyczącymi poprawnej konfiguracji merytorycznej pozycjonowania, daje też dostęp do weryfikacji technicznej poprawności strony wraz z komentarzami i wskazówkami.

Powód 5 – dobrze robiona analityka
Analityka ruchu dla produktu, analityka ruchu dla strony informacyjnej, analityka dla
konkretnego przedziału czasowego, obejmująca źródła wejść oraz wskaźniki konwersji. Czyli wiedzę, z którą łatwiej będzie walczyć o lepszą pozycję nie tylko w Google.
Pełną instrukcję obsługi aplikacji znajdziesz w tym miejscu.