Reklama na Facebooku Instagramie

Skuteczniejsze dotarcie do klienta przy wykorzystaniu zaawansowanych narzędzi do kreacji kampanii i analizy danych – dzięki zdobyciu statusu Facebook Marketing Partner, Shoper wprowadził dla swoich sklepów usługę, która pozwala im szybciej zdobywać nowe zamówienia.

 

Od 2017 r. mamy status Google Partner Premier, który jest najwyższym wyróżnieniem dla firmy współpracującej z Google. Naturalnym krokiem dla nas było nawiązanie podobnej współpracy z Facebookiem, dzięki czemu możemy teraz realizować najlepsze kampanie reklamowe dla sklepów pracujących na naszej platformie – wyjaśnia Krzysztof Krawczyk, CEO Shoper.

Z danych zebranych przez Shoper wynika, że 60 proc. właścicieli sklepów działających na tym oprogramowaniu korzysta z kampanii reklamowych prowadzonych na Facebooku w celu zdobycia nowych klientów. Facebook pozwala im dotrzeć do wyselekcjonowanej grupy odbiorców, zainteresowanych konkretnym produktem, co zwiększa szansę przyciągnięcia potencjalnych klientów. Do tej pory właściciele musieli prowadzić takie kampanie albo sami, albo zlecać je wyspecjalizowanym agencjom. Stając się oficjalnym partnerem marketingowym Facebooka, Shoper będzie to teraz robić dla nich – w ramach wewnętrznej usługi Shoper Kampanie.

Dotychczas ta usługa obejmowała kampanie produktowe realizowane w wyszukiwarce Google. Kampanie szczególnie cenią sobie nowo otwierane sklepy internetowe – z pomocą reklam produktowych, które są kierowane do odbiorców zainteresowanych daną branżą czy produktem, mogą one w stosunkowo krótkim czasie pomóc zdobyć pierwszych, bardzo cennych klientów.

Dla sprzedawców ważne jest dziś szukanie nowych kanałów dotarcia ze swoją ofertą i przekazem reklamowym do klienta. Sklepy, którym zależy na rozwoju, wciąż muszą szukać dla siebie odpowiednich rozwiązań i stale je optymalizować. Reklama na Facebooku czy Instagramie daje dziś pewną gwarancję dotarcia do klienta. Inną niż w przypadku Google, gdzie wpisana fraza zwraca konkretne produkty, tutaj to my docieramy do użytkowników o konkretnym profilu bądź retargetujemy już aktualnie pozyskanych – zauważa Krzysztof Krawczyk – Na naszej platformie nauczyliśmy się już dawno, że wspierając naszych klientów w podejmowaniu działań reklamowych, pozwalamy im nie tylko zaoszczędzić pieniądze, które wydaliby w zewnętrznej agencji, ale też dostarczamy najbardziej wartościowy ruch i klientów, którzy pomagają się sklepom rozwijać – podkreśla.

Współpraca marketingowa z Facebookiem nie ogranicza się jednak tylko do działań w obrębie tego jednego serwisu. Status Facebook Marketing Partner pozwala na uruchamianie profesjonalnych kampanii reklamowych dla sklepów Shoper zarówno na Facebooku, jak i Instagramie oraz Messengerze. W przyszłości także w komunikatorze WhatsApp i na Facebook Marketplace. A to oznacza zupełnie nowe możliwości reklamowe dla e-sklepów, wpływające na ich rozwój oraz skuteczniejsze zdobywanie kolejnych zamówień.

Status Facebook Marketing Partner to najlepszy dowód na to, że Shoper nieustannie stawia na rozwój i chce dostarczać swoim klientom jak najbardziej nowoczesne narzędzia do sprzedaży w internecie. Jestem przekonany, że nie tylko mamy sklepom internetowym najwięcej dziś do zaoferowania, ale też – że jeszcze wiele uda nam się wspólnie zrobić, by sprzedaż i zakupy online były w Polsce wygodniejsze i bezpieczniejsze – komentuje Krzysztof Krawczyk.

Dowiedz się więcej o reklamie na Facebooku