Od pomysłu na produkt, jakiego nie było na rynku, po profesjonalny sklep internetowy w jakości premium – poznaj inspirującą historię marki Ansin i jej założycieli.

 

„Chcemy, by nasza odzież była solidną bazą wielu szaf oraz stała się fundamentem do budowy Twojego indywidualnego stylu. Wierzymy, że każdy może znaleźć u nas coś dla siebie” – czytamy na stronie sklepu internetowego Ansin.pl. Marka powstała w 2019 roku, choć jak mówią jej założyciele – Zofia i Jarek Kulewiczowie, para w życiu, jak i w biznesie – pomysły na nią rodziły się w ich głowach dużo wcześniej.

„Czułam że chcę zrobić coś po swojemu” – Zofia Kulewicz, sklep Ansin.pl

 

Wszystko zaczęło się od Zofii, która skończyła studia ekonomiczne, po których trafiła do korporacji – jednej, drugiej… Ale pragnienie tworzenia i twórczej swobody wygrało u niej ze sztywnymi ramami korporacyjnego stylu pracy i życia. Zawsze chciała zajmować się ambitnymi rzeczami i mieć pracę, w której będzie się spełniać artystycznie, dlatego uruchomiła kanał na YouTube, na którym przedstawia się jako Zophia, osobista stylistka, i dzieli się wskazówkami dotyczącymi tematów ubioru, kreowania wizerunku i stylu. „Nie planowałam, że będę regularnie nagrywać, bardziej myślałam, że stworzę coś, co będzie dodatkiem na stronę internetową” – tłumaczyła, ale za kanałem na YouTube poszły kolejne ambitne projekty. W tym własny sklep internetowy.

Skąd ten pomysł? Zofia podczas pracy ze swoimi klientami dostrzegła, że w sklepach brakuje cielistych koszulek wysokiej jakości. Klienci pytali ją, co mogą włożyć pod elegancką koszulę, by wyglądało to dobrze. Okazało się, że na polskim rynku nie ma takiego rozwiązania.

„E-commerce i sprzedaż online to jest dokładnie ten kierunek, w którym chcemy się rozwijać” – założyciele Ansin.pl

 

 

Sklep internetowy narodził się więc po części z potrzeby zmiany pracy, chęci robienia ambitnych projektów, spotkań z klientami oraz wypełnienia niszy rynkowej. „Od samego początku Ansin tworzymy z zaangażowaniem, pasją oraz dbając o każdy, nawet najmniejszy, szczegół. Tworząc markę odzieżową wzięliśmy na siebie także odpowiedzialność tej decyzji, dlatego produkcja, obsługa naszych klientów oraz jakość, naszych produktów, jest dla nas najważniejsza” – mówią założyciele. I dodają: „Nie tworzymy czasowych kolekcji oraz nie płyniemy z głównym nurtem szybkiej mody, stoimy gdzieś z boku i jest nam z tym dobrze. Projektujemy rzeczy, które nie wychodzą z mody i sprawdzają się w każdej sytuacji. Przekonujemy, że minimalizm nie musi być nudny”.

Oj nie. W przypadku pomysłu na sklep i jego realizacji, marka Ansin pokazuje, że nie musi i absolutnie nie jest. Filozofia ich marki, świetna obsługa klienta i ciągła chęć rozwoju sklepu stawiają Ansin.pl jako wzorzec dla innych przedsiębiorczych, którzy wciąż stoją przed decyzją budowy indywidualnego stylu w biznesie.