Przeczytaj, jak powstał wspólny sklep internetowy Polki i Francuza, których połączyła wielka pasja do kapeluszy.

 

Poznali się na drugim końcu świata, w 2017 roku na Mauritiusie. Zakochali się w sobie i poza dzieleniem wspólnego życia postanowili też dzielić wspólny biznes. Tak powstała ich marka Leszapo, czyli “nietuzinkowy, polsko-francuski sklep z kapeluszami od projektantów z całego świata”.

Z tobą chcę zdobywać świat: sprawdź historię sklepu Karoliny i Borisa – Leszapo.com

Jak powstał sklep internetowy Leszapo.com?

Boris przyjechał do Krakowa w swoim ulubionym nakryciu głowy, który bardzo wszystkim się podobał. Zamiłowanie do mody, niecodziennych dodatków to był mini bodziec do tego, by zacząć myśleć o wspólnej sprzedaży w sieci.

Postanowili więc działać i wyznaczyli dla siebie cel: “przywrócić kapelusze na krakowskie ulice”, bo jak mówią założyciele marki i sklepu Leszapo, kapelusze mają magiczną moc. “Sprawiają, że czujemy się lepiej, pojawia się uśmiech na naszych twarzach. Dodają nam uroku i są oryginalnym wykończeniem każdej stylizacji. Ale oprócz kapeluszy sprzedajemy również kaszkiety, berety, toczki, opaski i inne akcesoria”.

 

W duecie raźniej!

Jak przeczytasz w naszym raporcie, 28% sklepów internetowych pracujących na platformie Shoper jest prowadzona przez 2 osoby. Karolina Kasza i Boris Gall to jedna z par, które wspólnie działają w sieci i tworzą wspólny biznes.

Trzy lata temu połączyli siły, a teraz dzielą się obowiązkami przy technicznej stronie działania sklepu online, obsłudze klientów sklepu internetowego i jego promocji. Jak wspominają, własny biznes to dla nich nie tylko wyzwanie, ale przede wszystkim wspólne życie.

Razem prowadzą również sklep stacjonarny, który jest niejako dodatkiem do działalności online. W naszej rozmowie porównują obie formy sprzedaży – tradycyjną, jak i internetową i radzą, od czego zacząć, otwierając sklep z kapeluszami.

Chcesz dowiedzieć się, czy łatwo jest rozwijać swój biznes i jednocześnie razem żyć? Jak wyróżnić się na tle konkurencji? Jak zbudować własną markę w internecie? Obejrzyj koniecznie nagranie naszego spotkania z założycielami marki i sklepu Leszapo.com.