Zobacz, jak możesz prezentować i porównywać oferowane towary z wykorzystaniem porównywarki produktów. Twoi klienci na pewno będą zadowoleni.

Klienci kupują oczami

To stare powiedzenie sprawdza się w e-handlu. Przeglądając oferty sklepów internetowych zwracamy uwagę na przejrzystość i atrakcyjność oferty. Nie mamy możliwości realnego sprawdzenia danego produktu, nie możemy go dotknąć, na stronie sklepu chcemy więc zobaczyć wszystkie najważniejsze informacje na jego temat i dzięki galerii zdjęć, obejrzeć go z każdej możliwej strony.

Oprócz obszernego opisu oraz dobrze zrobionych zdjęć, dodatkową zachętą dla kupujących może być też porównywarka produktów, która wyświetla szczegółowe dane i najważniejsze różnice sprzedawanych towarów. Pomaga w ten sposób w lepszym przedstawieniu asortymentu, zwłaszcza jeśli ten cechuje się wieloma danymi technicznymi (np. sprzęt komputerowy, ale też meble o różnych rozmiarach i właściwościach).

Jak możesz wykorzystać porównywarkę produktów

Porównywarka produktów to jeden z dodatków, które możesz włączyć w sklepie Shoper, rozbudowując jego możliwości i zwiększając atrakcyjność w oczach odwiedzających twoją stroę. Aplikacja pozwala na prezentację w jednym miejscu wariantów, cen, cech czy atrybutów danego produktu.

Porównywarka dzięki swej funkcjonalności w szybki i przejrzysty sposób pokaże na stronie sklepu najważniejsze zalety danych towarów i pomoże klientom na podjęcie właściwej decyzji zakupowej.

 

Przykład zastosowania porównywarki produktowej w sklepie Eled.pl.
Przycisk „porównaj” pojawia się na stronie produktu.

 

Dzięki możliwościom konfiguracyjnym porównywarki możesz:

☞ ustawić limit porównywanych produktów (maksymalnie do pięciu),
☞ wybierać, które elementy produktu mają trafić do porównania,
☞ spersonalizować wygląd modułu,
☞ wyświetlać porównywarkę w widoku mobilnym twojego sklepu.

Co więcej, porównywania produktów idealnie się sprawdzi w sklepie Shoper wraz z systemem rekomendacji. Dzięki sztucznej inteligencji i analizie zachowań klienta na stronie, podpowie kupującemu produkty, które pasują do jego zainteresowań i poszukiwań.

Więcej interesujących dodatków dla twojego sklepu internetowego znajdziesz w naszych poprzednich wpisach.