Sklep internetowy dotacje

Chcesz uruchomić biznes online albo przenieść go na SaaSa, ale potrzebujesz wsparcia? Jest nowy i prosty sposób na dofinansowanie twojego sklepu.

Fundusze Europejskie, dotacje z Urzędu Pracy, wsparcie start-upów – o różnych, i sprawdzonych, pomysłach na finansowanie sklepów internetowych pisaliśmy już w tym miejscu, ale mimo że z rynku wziętych przykładów było tam kilka, temat dotacji wcale nie został wyczerpany.

Jeszcze inny sposób dofinansowania proponuje Autoryzowany Reseller Shoper, firma Getecom.pl – tzw. „sklep z dotacją”, dzięki któremu można zyskać nawet 15 tysięcy na konfigurację sklepu internetowego na oprogramowaniu Shoper.

Dotacja dofinansowanie sklep internetowy

„Jeśli do tej pory nie korzystałeś z takiej formy pomocy, bo przerażała cię papierologia – nie przejmuj się, zajmiemy się wszystkim” – zachęcają specjaliści z Getecom.pl. I mają na to mocne argumenty.

Zasady współpracy są proste: ty chcesz uruchomić sklep internetowy, Getecom pomaga w uzyskaniu dofinansowania na projekt graficzny, kodowanie lub opiekę nad sklepem (konfigurację, wdrożenia).

Jak taka współpraca faktycznie działa?

Załóżmy, że mieszkasz w województwie małopolskim i startujesz z e-sklepem. W twoim regionie możesz zatem skorzystać z pomocy Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego SA i jej projektu „Małopolskie Bony Rozwojowe”, którego celem jest podniesienie kwalifikacji i kompetencji małopolskich przedsiębiorców i ich pracowników.Wchodząc na tę stronę wybierasz więc interesujące cię pakiety wsparcia i uzyskujesz informację o wysokości dofinansowania.

Przykładowa dotacja dla sklepu internetowego
z programu Getecom.pl x Shoper

Podobnie rzecz się ma z pozostałymi województwami – wystarczy tylko kliknąć na mapie w odpowiedni region i wybrać poszukiwane opcje.

Co zyskujesz biorąc udział w projekcie?

Przede wszystkim wygodę podczas uruchamiania sklepu internetowego. Getecom wraz z wojewódzkimi operatorami pomoże wprowadzić na twojej stronie nowy lub zmodernizowany projekt graficzny (wraz z kodowaniem), pomoże też przy modyfikacji sklepu i konfiguracji produktów, a także włączaniu/wdrażaniu integracji z dowolnie wybranym dostawcą.

Czym jest na przykład – w ramach „opieki nad sklepem” – usługa wdrożenia integracji z dostawcami? Szczegółowe informacje na temat wszystkich dostępnych opcji znajdziesz na stronie Getecom: „W ramach tej usługi otrzymasz dostęp do naszej autorskiej aplikacji Contelizer, która umożliwia integrację ze wskazanymi przez ciebie dostawcami. Oferujemy ci między innymi: przeniesienie opisów produktów od dostawców, przeniesienie zdjęć produktów, stworzenie drzewa kategorii produktowych na podstawie drzewa dostawcy i wiele więcej”.

Co więcej – jeśli twój sklep działał dotychczas na licencji samodzielnej to dofinansowanie obejmie również kompleksowe przeniesienie go na wersję abonamentową. To o tyle ważne, że wsparcie techniczne sklepów Shoper na licencji samodzielnej zamykamy w styczniu 2020 roku (tu więcej informacji).

Zainteresowany/a? Tutaj sprawdzisz dofinansowanie dla twojej firmy.