Sprobuj Sklep internetowy Jak zalozyc

Sprzedają asortyment dla zwierząt, ale przy okazji dzielą się z kupującymi swoją pasją, wiedzą i doświadczeniem. Na stronie sklepu cytują też Konfucjusza – na potwierdzenie tezy, że własny sklep w internecie też może być pracą marzeń.

Jak można wnioskować z wykresów poniżej, sprzedawać karmę dla zwierząt, gryzaki i zabawki to chyba nic trudnego. Zainteresowanie tego rodzaju asortymentem utrzymuje się na dość wysokim poziomie przez cały rok – co widać po frazie „sklep zoologiczny” wpisywanej w wyszukiwarce Google z gorszymi momentami w okolicach późnej wiosny i wczesnego lata, ale przez resztę roku bardzo popularnej.

„Artykuły dla zwierząt”, „artykuły dla psa” oraz „artykuły dla kota” – te hasła również cieszą się dużym wzięciem w skali całego roku, ze wskazaniem na koniec lata, jesień i noworoczną zimę. Sprzedając więc produkty dla psów, kotów i zwierząt w ogóle, można się cieszyć względnie dużym zainteresowaniem ze strony szukających i kupujących.

Trzeba jednak przy tym pamiętać, że konkurencja w branży zoologicznej jest w sieci spora. Pomysł na sklep z artykułami dla zwierząt może więc i łatwo podjąć do realizacji, jednak przy okazji trzeba też wiedzieć, jak dotrzeć do potencjalnych klientów i wyróżnić się na tle reszty rynku. Bo teoretycznie z każdego rodzaju biznesu można zrobić ten wyjątkowy. Ale w praktyce wszystko zależy od właściwego – czyli aktywnego już na starcie – podejścia.

Wybierz pracę, którą kochasz, a nie przepracujesz ani jednego dnia w swoim życiu – mawiał Konfucjusz. Kierując się tym porzekadłem postanowiliśmy stworzyć miejsce, w którym każdy miłośnik zwierząt znajdzie produkty i akcesoria niezbędne dla swojego pupila – niezależnie od jego wieku, gatunku, rasy czy wielkości” – napisali na stronie DlaZwierzaka.eu pomysłodawcy sklepu, który opiera się – jak piszą – na idei „innowacyjnego podejścia” do branży zoologicznej. Co to oznacza?

Na DlaZwierzaka.eu ważna jest sama idea sklepu – a ten jest wypadkową pasji, doświadczeń i miłości do zwierząt. „Oprócz asortymentu, który jest znakomicie znanym miłośnikom zwierząt, oferujemy dużo więcej” – piszą o sobie właściciele. Stale poszerzają asortyment o nowe i mało znane w Polsce marki, współpracują z producentami nie tylko z Europy, a przy wyborze produktów kierują się przede wszystkim jakością i bezpieczeństwem.

Pasja sposobem na życie

Jesteśmy grupą ludzi, którzy uwielbiają zwierzęta i nie wyobrażają sobie życia bez nich. Ze swojej pasji uczyniliśmy sposób na życie – w naszym zespole znajdują się technicy weterynarii, zootechnicy, wolontariusze, którzy pomagają w schroniskach dla bezdomnych zwierząt. Całą naszą miłość do zwierząt skupiliśmy w jedność i przekuliśmy na internetowy sklep zoologiczny” – opisują jego genezę. Jak twierdzą, byłoby wielkim błędem nie wykorzystać doświadczenia zbieranego przez całe życie i nie uczynić ze swych umiejętności pomysłu na własny biznes. Zdobyta wiedza niech w końcu procentuje i… zarabia na ich przyszłość.

Sklep internetowy zoologiczny

„Najważniejsze jest to, że oferujemy coś więcej niż tylko uważnie dobrane produkty. Dzielimy się także naszą pasją, wiedzą i doświadczeniem” – komentują. I są w tym swoim podejściu bardzo przekonujący.
Na pierwsze zakupy na przykład oferują 10-procentowy rabat. Ale jak to robią: „Zgodnie z polską tradycją, gości należy witać chlebem i solą. Ponieważ w naszym sklepie mamy jedynie sól przeznaczoną dla gryzoni, a chleba dla zwierzaków jeszcze nie wymyślono, postanowiliśmy powitać cię w inny sposób” – brawo za pomysł i wykonanie, takie podejście do klienta jest w internecie bardzo cenne.

Frontem do klienta

Postawa frontem do klienta widoczna jest zresztą w każdym elemencie prowadzonego na DlaZwierzaka.eu biznesu. Sklep oferuje szybkie i bezpieczne metody płatności – pozwalając kupującym na wybór swojej ulubionej, w ofercie jest też darmowa dostawa. I nie tylko przy okresie wyprzedaży lub promocji, ale przez cały rok, na terenie całej Polski. Zwroty i reklamacje? Na przejrzystych zasadach – wszystkiego dowiesz się ze strony sklepu. Pomysły na zakupy, porady? Te z kolei znajdziesz na sumiennie prowadzonym blogu.

I jeszcze program lojalnościowy. Też „dla ciebie”, bo… „Jesteś dla nas najważniejszy. Bez ciebie nie byłoby naszego sklepu, który daje tyle radości”. No i jak tu nie robić u nich zakupów?