Edelivery Konferencja Shoper Premium

Co? Konferencja eDelivery 2017. Dla kogo? Dla wszystkich właścicieli e-sklepów i przedstawicieli branży e-commerce. Po co? By dowiedzieć się, jak m.in. wykorzystać logistykę do rozwoju swojego biznesu.

eDelivery 2017 to już druga edycja konferencji o posprzedażowej obsłudze klienta w e-commerce. Zeszłoroczne wydarzenie zgromadziło około 200 właścicieli sklepów, menedżerów i dyrektorów, w tym roku spodziewana jest jednak znacznie większa frekwencja, bo oprócz logistyki, na eDelivery poruszane będą także inne zagadnienia – m.in. związane z komunikacją z klientami, płatnościami oraz sprzedażą poza granice Polski.

Pośród prelegentów na konferencji wystąpi Artur Halik, zarządzający usługą Shoper Premium. Na miejscu opowie m.in. o tym, dlaczego obsługa klienta ma znaczenie i jak wielką rolę na rynku odgrywają dziś rozwiązania SaaS oraz jaka jest ich przewaga na tle np. open source’ów. A to jedne z najgorętszych tematów dzisiejszego e-commerce.

Rozwiązanie dedykowane może się niektórym wydawać od SaaSów pewniejsze, bo lepiej dostosowane do biznesowych potrzeb, ale tylko w teorii.

Artur Halik udowodni, że SaaS jest bardziej stabilny i komfortowy w użyciu. Jeśli przykład polskiej platformy Shoper jest dla kogoś niewiarygodny, wystarczy wziąć wzorzec z zagranicy – Shopify, lider światowego e-commerce, już w 2014 roku wprowadził usługę dedykowaną dużym i szybko rozwijającym się e-sklepom. Shopify Plus zostało stworzone dla dużych brandów wchodzących do e-handlu lub szukających wygodniejszych rozwiązań oraz dla klientów, którzy korzystali z platformy i dynamicznie się rozwinęli. Podobnie działa Shoper Premium.

„Klientów poszukujących indywidualnego wsparcia, doradztwa, poprowadzenia procesu wdrożenia sklepu oraz kontaktu z dedykowanym ekspertem od e-commerce nie brakuje, ale brakuje im wiedzy o faktycznym potencjale rynku” – mówi Artur Halik. „Obecnie w ramach naszej usługi pracujemy z biznesami, dla których ważna jest elastyczność oraz dopasowanie sklepu pod konkretne potrzeby i wymagania. Bo można to wszystko uzyskać stawiając na SaaS. Warto wiedzieć, że nie zawsze przy większych projektach jedyną możliwą alternatywą jest dedykowany soft czy Open Source. Dlatego zamierzamy zmienić myślenie o sklepach SaaS na polskim rynku!” Szczegóły na eDelivery 2017.

Prowadzisz sklep internetowy Shoper, chcesz wziąć udział w konferencji? Mamy dla ciebie bilety w specjalnej (30% taniej!) cenie (na hasło: shoper).

Szczegółowe informacje na temat konferencji znajdziesz na naszej stronie www.edelivery2017.pl.