W trudnych czasach dla sprzedaży stacjonarnej, Facebook oraz platforma sklepów internetowych Shoper zapraszają na specjalne szkolenie online. W jego trakcie omówione zostaną najważniejsze kwestie związane z uruchomieniem własnego biznesu w sieci.

 

Jak zacząć sprzedawać online? O czym pamiętać, na co zwracać uwagę? Gdzie szukać dobrych przykładów?

Facebook oraz Shoper – w ramach partnerskiej współpracy – organizują specjalne szkolenie online dla wszystkich zainteresowanych uruchomieniem i prowadzeniem sprzedaży przez internet.

Shoper, dzięki przyznanemu statusowi Facebook Marketing Partner for Commerce, jako pierwsza platforma sklepów internetowych w Polsce wprowadziła dla swoich klientów profesjonalne kampanie reklamowe zarówno na Facebooku, jak i na Instagramie oraz Messengerze. Teraz weźmiemy udział w szkoleniu „O czym nie możesz zapomnieć, otwierając e-sklep?”, organizowanym przez Facebook 18 listopada 2020 roku na stronie Przestrzeń From Facebook.

Rok 2020 to wyjątkowy czas dla sprzedaży – w dobie pandemii wiele firm przeniosło się do internetu, by w sieci szukać skutecznego kanału zbytu swoich towarów. Spora część firm sprzedających stacjonarnie wciąż jest jednak jeszcze przed tym etapem, dlatego chcemy edukować rynek i podpowiadać, jak najskuteczniej uruchamiać dzisiaj sprzedaż w kanale online.

W ramach webinaru, który poprowadzi Dominik Cisoń, Shoper Learning Coordinator, wymienione zostaną najważniejsze elementy, które musi posiadać profesjonalny i bezpieczny sklep internetowy, omówione zostaną również funkcjonalności łączące sklep internetowy z Facebookiem i usprawniające działania sprzedażowe.

Dla firm, które dopiero planują uruchomienie sprzedaży w internecie, będzie to swoisty niezbędnik do prowadzenia sklepu w kanale online. Oprogramowanie Shoper pozwala uruchomić własny sklep internetowy niemal z dnia na dzień, dostarczając kompleksowe narzędzie do profesjonalnej sprzedaży online i bez skomplikowanej wiedzy technicznej.

Na przykładzie biznesów działających już w internecie pokażemy jednak nie tylko, jak uruchomić sprzedaż online, ale również jak efektywnie wykorzystywać możliwości, jakie daje połączenie e-sklepu z Facebookiem.

Więcej informacji o szkoleniach organizowanych przez Facebook można znaleźć tutaj.