Shoper Zakupy Swieta

Czego oczekują sprzedawcy, na co liczą klienci? Gorączka przedświątecznych zakupów to nieodzowny fragment życia sklepu internetowego.

Każdy e-sklep przechodzi przez to co roku, ale i tak gorączka przedświątecznych zakupów, oraz towarzyszące jej niecodzienne zachowania kupujących, potrafią niejednokrotnie zaskoczyć nawet najbardziej doświadczonych e-przedsiębiorców. Wielu z nich zdarza się zapomnieć o rozpisaniu świątecznego planu działania z odpowiednim wyprzedzeniem (a ten potrzebny jest w każdym biznesie, także tym jednoosobowym i internetowym), inni przy wzmożonym ruchu w sklepie stykają się z problemem obciążonych serwerów. A temu również można zaradzić – zgłaszając choćby dostawcy oprogramowania planowane nietypowe akcje specjalne, którymi (przy okazji Świąt, choć nie tylko) zamierzasz przyciągnąć niecodzienną liczbę użytkowników i, oczywiście, podbić rynek e-commerce.

O tym, jak przygotować sklep internetowy na to zakupowe szaleństwo, pisaliśmy w krótkim poradniku już rok temu, ale że im bliżej kolejnych Świąt, tym temat znowu staje się aktualny. Dlatego dziś proponujemy zerknąć na dane zbierające prognozy sprzedających i zachowania kupujących w okresie listopad/grudzień, które mogą być przydatne przy planowaniu tegorocznej oferty świątecznej. Życzymy udanej sprzedaży.

Create your own infographics