Grafika ma znaczenie

„Grafika ma znaczenie.” Jasne, ale ktoś ci podpowie jaka będzie najlepiej pasować do twojego biznesu? Wybierać możesz z setek dostępnych szablonów, można też projektować ją na indywidualne zamówienie. Ale czym się kierować przy wyborze i na co zwrócić uwagę? Zobacz kilka przykładowych sklepów internetowych, w których strona wizualna rzeczywiście robi robotę i zastosuj najlepsze pomysły we własnym e-sklepie.

Do zobrazowania o co nam chodzi, wzięliśmy tylko pięć e-biznesów prowadzonych na naszej platformie – tyle powinno wystarczyć, by zauważyć kolosalną różnicę między sklepem wyglądającym „całkiem przyzwoicie”, a takim, w którym rzeczywiście chce się zrobić zakupy.

Jeśli sprzedajesz… kawę
Chwyć za komórkę albo tablet i wstukaj w przeglądarce adres: twojakawa.pl. Po chwili zobaczysz, jak powinien wyglądać profesjonalny sklep online, wyposażony w grafikę, która idealnie wyświetla się zarówno w wersji standardowej, na komputerze, jak i na każdym urządzeniu przenośnym. Duże, dominujące na górze strony zdjęcie z chwytliwym tekstem, ładnie wyeksponowane niżej produkty i żadnych zbędnych, zaburzających przeglądanie sklepu elementów. Strony poszczególnych towarów prezentują się równie optymalnie – przejrzyste, pełne niezbędnych informacji (przy ekspresach są nawet krótkie, graficzne instrukcje obsługi) i ułatwiające nawigację. Nic, tylko klikać i kupować.

Twojakawa sprzedaje z Shoper

Jeśli sprzedajesz modną odzież
Sklep w technologii RWD to dla ciebie konieczność. Po modne, kolorowe ciuchy sięgają ludzie młodzi, korzystający z nowoczesnych urządzeń i oczekujący po sklepie szybkich oraz wygodnych zakupów. Jeżeli nie chcesz ich stracić, nie możesz oczekiwać, że zadowolą się klasyczną wersją e-sklepu w smartfonie, albo że będą na tyle cierpliwi, by metodą prób i błędów (bo czcionka nieczytelna, bo zdjęcia rozjechane) klikać w uciekający im przycisk zamówienia do skutku. To już nie te czasy i nie ta liga. Najlepsze sklepy to te, które ułatwiają zakupy już od pierwszego kontaktu i wykorzystują każdą okazję do zwiększenia sprzedaży. Od wersji mobilnej i responsywnej grafiki zaczynając – tak jak Arriba Shop, przykuwający uwagę i wzbudzający zaufanie już na starcie. I to nie tylko ciekawym asortymentem.

Arribashop pracuje z Shoper

Jeśli sprzedajesz tornistry, torby, plecaki
„Kupując w naszym sklepie masz pewność zakupu oryginalnego produktu objętego gwarancją producenta. Oferujemy wyłącznie nowe produkty, udostępniamy dogodne formy płatności, na bieżąco informujemy o realizacji zamówienia a ewentualne reklamacje rozpatrujemy od ręki” – piszą na stronie tornistry.net właściciele. Ale nie tylko dlatego warto do nich zaglądać. Mimo że po otwarciu strony rzuca się w oczy brak przykuwającego wzrok logotypu, to jednak sklep może być bardzo dobrym przykładem prostej witryny, której twórcy nie chcieli przeładowywać ani nadmiernymi efektami graficznymi, ani niepotrzebną treść. Na tornistry.net mamy konkret – minimalistyczną szatę, dzięki której nawigacja po stronie nikomu nie powinna sprawić żadnej trudności, a jednocześnie całość będzie się bardzo czytelna na wszystkich urządzeniach mobilnych. Przykład tego sklepu jest też interesujący z innego powodu – czasami, kiedy nie do końca wiemy, jak naszą witrynę pokolorować, w jaką grafikę ją ubrać, lepiej nie kombinować, tylko wybrać rozwiązanie pozornie proste, ale optymalne. Oby tylko było w RWD.

Tornistry.net pracuje z Shoper

Jeśli sprzedajesz dekoracje do domu
Zobacz, jak to robi sklep Decornation – zdecydowanie jeden z najładniejszych sklepów internetowych oferujących produkty upiększające domowe wnętrza. W samym zresztą sklepie jest jak w ładnie urządzonym domu – przejrzyście, stylowo i nikt się o nic nie potknie. Twórcy postawili na bezpieczne kolory, które dobrze współgrają z oryginalnym i kolorowym asortymentem, nie utrudniając życia przy przeglądaniu sklepu. Na dodatkową uwagę zasługuje logo – element, o którym niestety wiele osób prowadzących sprzedaż w sieci albo zapomina, albo do którego przykłada zbyt małą wagę. W Decornation zarówno logotyp, jak i poszczególne elementy sklepu, świetnie do siebie pasują, tworząc bardzo przyjazne środowisko do zakupów i to na każdym urządzeniu.

Decornation sprzedaje z Shoper

Jeśli sprzedajesz akcesoria dla mężczyzn
Stylowy, poukładany, komunikatywny – taki jest nie tylko elegancki, współczesny mężczyzna, ale i jeden z atrakcyjniejszych sklepów na platformie Shoper, kierujący swoją ofertę oczywiście do panów. Eleganckimężczyzna.pl „to firma oferująca szeroki wybór akcesoriów męskich w stylu casual, smart casual i oficjalnym” – zgodnie ze swoim „dress codem”, ładnie skrojona również pod mobile. W nawigacji po sklepie nie przeszkadza nawet duża liczba kategorii – z każdego urządzenia możemy dowolnie flirtować produkty po producentach, wzorach i kolorach, łatwo i szybko przeklikując się po całej ofercie.

Eleganckimezczyzna sprzedaje z Shoper

Chcesz, żeby twój biznes też był tak odbierany? Jeśli tak, musisz postawić na grafikę najlepiej skrojoną do twojego biznesu. Shoper proponuje ci specjalną ofertę, w ramach której możesz otworzyć sklep internetowy z wysokim rabatem na skórkę graficzną. O szczegóły zapytaj nas pod adresem bok@shoper.pl lub od razu przejdź do założenia sklepu.Shoper oferta grafika