Sklep zoologiczny sklep internetowy

Dla psa zabawki smycze, karmy, legowiska. Dla kota – drapaki i domki. I jeszcze coś „na robaki”. Do tego domowe kojce, zabawki i akcesoria dla królika i chomika. Wszystko sprzedasz i kupisz dziś w internecie.

 

Aż 42 proc. polskich gospodarstw domowych ma co najmniej jednego psa lub kota. Wraz z Rumunami i Czechami jesteśmy pod tym względem europejskimi rekordzistami. Co więcej, w polskich domach, w zaledwie dwa lata przybyło kilkaset tysięcy nowych pupili. Na tym trendzie korzystają także sprzedawcy internetowi.

Z naszych danych wynika, że łączna wartość transakcji w sklepach z produktami dla zwierząt i korzystających z usługi Shoper Płatności w pierwszym półroczu 2021 była dwukrotnie wyższa niż w całym 2019 roku.

Zacznij sprzedawać art. zoologiczne przez internet

Dobry czas na uruchomienie sklepu online i wejście w e-commerce

Liczba zwierząt, którymi się opiekujemy, z roku na rok dynamicznie rośnie. Według Euromonitor International w 2019 r. w Polsce było mniej niż 20 mln zwierząt domowych, rok później – 20,35 mln, natomiast do końca 2021 prognozowany jest wzrost o kolejne 400 tys. domowych pupili (do niemal 20,743 mln). Nie jest zaskoczeniem, że dominują psy (obecnie 7 mln 848 tys), ale prawdopodobnie niebawem prym będą wiodły koty, gdyż ich liczba gwałtownie rośnie – pod koniec 2021 ma ich być 7 mln 81 tys, podczas gdy pod koniec 2020 było ich 6 mln 835 tys.

Na to zapotrzebowanie odpowiadają właściciele sklepów zoologicznych, którzy dbają o zaopatrzenie w wysokiej jakości produkty uwzględniające wiele potrzeb, jak np. alergie pokarmowe.

Dla branży zoologicznej, internetowy kanał dystrybucji i sprzedaży jest wyjątkowo dogodny. Klienci wybierają go choćby dlatego, że często w ich okolicy brakuje dobrze wyposażonego sklepu. Dzięki e-commerce można łatwo porównać ze sobą różne produkty, a także otrzymać dostawę wprost pod drzwi. W przypadku ciężkich toreb z karmą czy żwirkiem dla kota, ma to duże znaczenie – zauważa.

Otwórz własny sklep internetowy – testuj przez 14 dni za darmo

W internecie sprzedasz dziś (i kupisz) wszystko

„W naszej ofercie znajduje się m.in. karma dla psów, przysmaki i odżywki, torby transportowe, legowiska, ubranka, zabawki i wiele innych. Polecamy również klatki dla gryzoni, żwirek dla kotów, drapaki, akcesoria dla ptaków i ryb” – zaprasza do siebie sklep Kropek.net.pl, pracujący na oprogramowaniu Shoper.

To jeden z wielu internetowych sklepów zoologicznych dla psów i kotów, w którym można kupić akcesoria dla domowych zwierząt bez wychodzenia z domu. A jak przypominają właściciele innego – Legovisko.pl – np. posiadanie psa równa się wielu obowiązkom. Trzeba podejmować nierzadko trudne wybory dotyczące najlepszego pożywienia, odpowiednich zabawek, smyczy, obroży, ale i… legowiska. „Wydawałoby się, że wybranie miejsca, w którym pies będzie spał i nabierał energii po wyczerpującym spacerze, jest banalnie proste. Wystarczy jednak bliżej przyjrzeć się legowiskom dla psów dostępnym na rynku, by przekonać się, że różnice pomiędzy nimi są ogromne. A wybierać należy z rozwagą” – czytamy na stronie sklepu zoologicznego.

Przy prowadzeniu sklepu dla psa czy kota w internecie nie wystarczy więc sama miłość do czworonożnych pupili, ale i pomysł, jak się w sieci ze swoim e-biznesem wyróżnić. Na czym ta „unikalność” ich biznesu polega? Na przykład na nie powielaniu tego, co już robi konkurencja, ale stawianie na własny wyróżnik, który przyciągnie uwagę kupujących i zachęci ich do ponownych zakupów.

Oferta sklepów internetowych jest dziś nie tylko coraz bogatsza, ale i bardziej wyspecjalizowana. Wśród sklepów, z którymi współpracujemy, są np. takie, które oferują produkty tylko dla kotów, jak choćby Pociechowo.pl.

 

Sklep internetowy dla zwierząt może być wyjątkowy. Zoo-aquos.pl powstał z „myślą o wszystkich miłośnikach zwierząt, który pragną zapewnić milusińskim jak najlepsze warunki do życia”. Dlatego gwarantuje dziś klientom najwyższy poziom obsługi, szeroki asortyment produktów zoologicznych i konkurencyjne ceny.

Na stronie tego sklepu zoologicznego czytamy: „W naszej ofercie znajdują się produkty znanych i cenionych marek dostępnych na rynku od wielu lat, a także wyroby nowych dostawców, które spełniają niezbędne wymogi jakości. Dysponujemy wszystkim, co przyda się osobom chcącym założyć akwarium oraz zainteresowanym hodowlą węży lub jaszczurek. Oferujemy akwaria, terraria i elementy niezbędne do ich założenia: filtry, grzałki, oświetlenie, pokrywy, części do napowietrzania i nawilżania, karmniki oraz pojniki”.

Coś więcej niż sklep zoologiczny online

Wielu właścicieli sklepów internetowych dla zwierząt, opiera się na idei „innowacyjnego podejścia” do branży zoologicznej. Czyli na czym dokładnie? Oprócz asortymentu, który jest znakomicie znanym miłośnikom zwierząt, starają się oferować nieco więcej. Na przykład prowadzić bloga, wypełnionego różnymi, cennymi poradami, stale też poszerzają asortyment o nowe i mało znane w Polsce marki, współpracując z producentami nie tylko z Europy.

Z miłości do psów i kotów powstała też tradycyjna, rodzinna firma Hunter, która w sklepie internetowym sprzedaje ponad 5,5 tys. różnych produktów – „począwszy od obroży, szelek i smyczy z różnych materiałów, przez psią modę i funkcjonalne ubrania, poduszki, legowiska, skończywszy na produktach do pielęgnacji skóry i sierści psa, innowacyjnych zabawek i przekąsek”. Powstało z niej także NaszeZoo.pl – czyli zoologiczny sklep internetowy, który jest po to, „by pomóc ci w wyborze akcesoriów, pokarmu i wszystkiego co potrzeba do zdrowego i zbilansowanego wychowania twojego pupila”.

 

 

Po wizytach w takich sklepach aż chciałoby się napisać – twój pies (lub kot) też kupowałby w sieci. Ty musisz tylko zacząć mu to sprzedawać.