Reklama w internecie sklep internetowy

Sprzedawać każdy może, ale nie każdemu udaje się w szybkim czasie zebrać zamówienia. W naszym poradniku podpowiadamy, jak ułatwić sobie sprzedaż przez internet.

 

Ustalmy fakty.
O tym, że anonimowy klient spoza twojej rodziny i kręgu znajomych, wejdzie na stronę prowadzonego przez ciebie sklepu, decyduje najczęściej jego pozycja w wynikach wyszukiwania. I najczęściej w wynikach wyszukiwarki Google, która zgarnia obecnie niemal 95% całego ruchu w sieci.

Żeby klient trafił na stronę sklepu, który nigdzie się nie reklamował, a jedynymi działaniami, jakich się podjął, była inwestycja w pozycjonowanie, trzeba sporo pracy i wysiłku.

Pozycjonowanie i generowanie ruchu organicznego zależy od wielu czynników – SEO, często wybierane przez e-sklepy w pierwszej kolejności, nie gwarantuje niestety, że twoja strona i biznes będą w sieci dobrze widoczne. Pierwsza strona wyników wyszukiwania Google daje co prawda oglądalność na poziomie 97%, ale już ledwie 3% internautów przechodzi na kolejną. Mówienie zatem, że SEO napędzi ci klientów – jest nieco na wyrost. Na pewno nie stanie się to ani zbyt szybko, ani całkiem za darmo.

Na co więc stawiać?

Odpowiedzi znajdziesz w naszym poradniku o reklamie dla sklepów internetowych, przygotowanym we współpracy z Google.

Miłej lektury i sprawnego wyciągania wniosków!

Poradnik jak reklamowac sie w internecie