Katalog partnerów Shoper

W internecie może sprzedawać każdy, kto ma pomysł na biznes i odpowiednie narzędzia, tj. oprogramowanie. Brzmi niewiarygodnie? Przekonaj się, korzystając z wiedzy i doświadczenia sprawdzonych partnerów Shoper.

 

Sklep internetowy wymaga nieustającego rozwoju, dostosowania do nowych technologii oraz zmieniających się nawyków zakupowych internautów. Żeby skutecznie sprzedawać i zarabiać w e-commerce, trzeba dbać o atrakcyjny wygląd sklepu i zamieszczanych w nim ofert, udostępniać wygodne i szybkie metody płatności oraz wysyłki, szybko reagować na zapytania klientów, zarządzać księgowością, promować markę, obsługiwać zwroty. To tylko kilka elementów, bez których prowadzenie sklepu online się nie obędzie. Zakres obowiązków i rzeczy do zapamiętania mogą wydawać się trudne do pogodzenia – przynajmniej na początku. Nic więc dziwnego, że wiele osób, które myślą o własnym sklepie internetowym albo są świeżo po otwarciu e-commerce, decydują się na współpracę z profesjonalistami – agencjami, programistami, grafikami. Jak więc wybrać właściwego partnera biznesowego? Czym kierować się podczas selekcji? 

5 wskazówek, jak wybrać partnera

 ☞ Sprawdź, czy wybrana firma ma doświadczenie w tworzeniu sklepów internetowych i rozumie branżę e-commerce. Grafik może być absolwentem najlepszej Akademii Sztuk Pięknych w kraju, ale jeśli nigdy wcześniej nie projektował e-sklepu, współpraca bardzo szybko może się okazać nietrafiona. Nie każdy bowiem świetny pod względem wizualnym projekt, będzie przyjazny dla użytkownika – zachęci do robienia zakupów. Poza wyglądem znaczenie mają także funkcjonalności, jak np. widoczna i sprawnie działająca wyszukiwarka produktów, wyróżnienie informacji na stronie głównej o dostępnych metodach płatności i dostawy, czasie na zwrot. Co ważne, decydując się na działanie z niedoświadczonym partnerem, narażasz się na dodatkowe koszty i wydłużasz start biznesu, drogę do wyższych zarobków.

 ☞ Wejdź do katalogu autoryzowanych partnerów, w którym znajdziesz zakres prowadzonych działań oraz wizualne przykłady realizacji. Korzystając z usług naszych partnerów, nie musisz martwić się o ich kompetencje. Działamy tylko z najlepszymi.

Famemma wdrożony w ramach Programu Partnerskiego Shoper

Serwis famemma.com wdrożony przez autoryzowanego partnera Shoper – Jakuba Ogórek z Mamezi Studio

 ☞ Aby dokładniej poznać portfolio wybranego wykonawcy, skontaktuj się z nim przez formularz kontaktowy. Zapytaj też przy okazji o namiary do klientów, dla których pracował i dowiedz się bezpośrednio od nich, jak np. wyglądała komunikacja czy terminowość wykonywanych prac.

 ☞ W ramach weryfikacji partnera wykorzystaj fora branżowe czy grupy tematyczne w mediach społecznościowych. Część osób chętniej dzieli się swoimi prawdziwymi opiniami w internecie niż podczas rozmowy telefonicznej czy na żywo.

 ☞ Na koniec, pamiętaj o podpisaniu umowy z partnerem e-commerce, w której powinny znaleźć się takie elementy, jak: specyfikacja zleconych prac, dokładna cena, terminy realizacji działań, warunki wypowiedzenia i odstąpienia, kary umowne za nieprzestrzeganie umowy.

Jeśli potrzebujesz więcej informacji, wejdź na stronę o Programie Partnerskim Shoper.