Sklep internetowy Shoper

Zobacz, dlaczego znana z programu „Kto to kupi” marka Creative Products wybrała sklep internetowy Shoper Premium do uruchomienia sprzedaży online. I jak ty też możesz zacząć sprzedawać na najwyższym poziomie.

 

„Ja zawsze zajmowałem się rzeczami nietuzinkowymi. Bo można się otaczać albo rzeczami zwykłymi, albo niezwykłymi. Ja wybrałem niezwykłe…”

…mówi Jacek Prowadzisz, CEO Creative Products o swoim pomyśle na biznes. Mogłeś go zobaczyć w programie „Kto to kupi”, emitowanym na antenie TTV, a powstałym na licencji brytyjskiego hitu „Buy It Now”, który był szansą dla „wynalazców, naukowców i ludzi, którzy wymyślili ciekawe i przydatne w życiu codziennym przedmioty”.

„Bardzo zależało mi na tym, żeby polskie marki zaczęły się pojawiać za granicą, u naszych kontrahentów w Niemczech, Francji, w krajach skandynawskich, ale żeby pojawiały się pod własnymi markami, polskimi markami i z twarzami ich wykonawców i pomysłodawców” – tak szef Creative Products tłumaczy swój udział jako jurora w programie. Jednym z jego założeń było uruchomienie sprzedaży wybranych produktów w sklepie internetowym.

 

Dlaczego Shoper?

„Ze względu na opinie, jakie miał w sieci. Ja potrzebowałem rozwiązania szybkiego, łatwego do wdrożenia i takiego, które zacznie wkrótce działać i nie będę miał z nim problemu. Dlatego Shoper” – tłumaczy Jacek Prowadzisz.

Shoper to rozwiązanie abonamentowe – płacąc abonament mamy wszystkie usługi w zasadzie w nim zawarte. Shoper Premium, z którego korzysta Creative Products, to dodatkowo dedykowana opieka techniczna oraz autoskalowalna infrastruktura, która zapewnia ciągłą wydajność dostosowaną do ruchu oraz ilości zamówień. Cenią ją sobie szczególnie ci klienci, którzy działają w telewizji czy na YouTube i przy okazji różnego rodzaju akcjach marketingowych przyciągają na strony swoich sklepów dziesiątki tysięcy osób w jednym momencie.

 

Sklep internetowy Shoper

 

Co warto wiedzieć o uruchomieniu sprzedaży w wersji Premium?

„Często klienci, patrząc na e-commerce, myślą, że to bardzo złożony proces, a tak naprawdę trzeba się skupić na kilku najważniejszych kwestiach, na których skupiliśmy się w przypadku sklepu Creative Products, czyli: produkty, logistyka oraz płatności. I to w zasadzie gotowiec, który pozwala nam sprzedawać, bo najważniejsze jest to, aby przyjmować zamówienia” – tłumaczy Artur Halik, Shoper Head Of Sales. I dodaje: „Sklep internetowy to technologia, która jest trochę takim naszym handlowcem w internecie, który pozwala dodać produkty, przyjąć płatność i wybrać sposób, w jaki dostarczymy ten produkt do klienta”.

Wszystkie informacje na temat usługi Shoper Premium znajdziesz na tej stronie.