Sklep internetowy moda męska

Jak się nosi nowoczesny mężczyzna? Gdzie kupuje ciuchy i akcesoria? Na pewno w sklepie Tomasz Milera, prowadzonym na oprogramowaniu Shoper.

Według raportu KPMG „Rynek mody w Polsce” w sektorze odzieżowym i tekstylnym działa ponad 22 tys. firm, ale taka jest tylko jedna. Poznaj historię klasycznego szycia według Tomasza Milera i przeczytaj o tym, jak realizuje on w sieci swoją życiową pasję.

Nowoczesny mężczyzna jest online

Dlaczego szycie garniturów? Tomasz Miler, czyli fan klasycznego krawiectwa “made to measure” nie zawsze był właścicielem dobrze prosperujących sklepów internetowych. Po studiach biotechnologicznych, zajął się czymś, co wtedy lubił bardziej – tłumaczeniami konferencyjnymi. Praca ta wymagała jednak od niego nienagannego garnituru – i tu dochodzimy do sedna. Podczas poszukiwań idealnego modelu dla siebie, Tomasz Miler rozpoczął trwającą do dziś przygodę z klasycznym szyciem miarowym. Nasz bohater wyznaje zasadę, że garnitur szyty na miarę to wyznacznik ponadczasowej elegancji i element garderoby, który zmienia życie. Swoją pasję zaczął więc najpierw opisywać na blogu – pierwszym, drugim, w końcu trzecim.

Męskie tematy z dziedziny mody, ale też dobrych alkoholi, Tomasz Miler podejmował m.in. na swoich stronach: Milerpije.pl i TomaszMiler.com, a także w telewizjach śniadaniowych i na YouTube. Aż w końcu podjął decyzję, by uruchomić sklep internetowy i oferować swoim widzom, obserwatorom rzeczy, które firmował własnym nazwiskiem.

Jak dziś pisze Tomasz Miler, sklepy są wynikiem jego chęci dbania o styl i samopoczucie każdego nowoczesnego mężczyzny, bo tym, “którzy wyglądają dobrze, w życiu jest łatwiej”. Po prostu.

 

Tomasz Miler Moda Męska Sklep Internetowy
fot. archiwum Tomasza Milera

Styl, klasa i sklep internetowy

Wytrwałość ciągle dążącego do realizacji zamierzonych celów sprawiła, że udało mu się stworzyć sklepy internetowe, w których klienci znajdą wszystko czego potrzebuje prawdziwy mężczyzna.

Rozpoczął tak jak wielu innych – od dobrego pomysłu. Postawił na to, co jest mu najbardziej bliskie, czyli swoją pasję. Postąpił zgodnie ze stwierdzeniem, które znaleźć można na stronie jednego z jego sklepów, Manumi.pl.

“Jesteś ambitnym mężczyzną, który swoją reputację zawdzięcza osiągnięciom. Bezkompromisowo podejmujesz wyzwania, które stawia przed Tobą życie. Tętno miasta, ryk silnika i perfekcyjnie skrojony garnitur definiują Twój styl – ponadprzeciętny styl. Czas spędzony z przyjaciółmi i rodziną to Twoja ostoja relaksu i wewnętrznej energii. Pamiętaj – cokolwiek robisz, wyrażaj siebie!”

Dziś produkty od Tomasza Milera można jeszcze znaleźć pod adresami: ShopMiler.com oraz MilerSpirits.com.  Zgodnie z nowoczesnymi trendami – ale już w dziedzinie handlu – Tomasz Miler sprzedaje w oparciu o strategię omnichannel, do sprzedaży wykorzystując nie tylko stronę sklepu, ale też kanały mediów społecznościowych (Facebook, Instagram i YouTube) oraz sklep stacjonarny.

 

Sklep internetowy moda męska Miler

Jak ty też możesz zdobywać nowych klientów?

Najprostszym sposobem jest wykorzystanie potencjału usługi Shoper Kampanie – z której może skorzystać właściciel każdego e-biznesu, prowadzonego na naszym oprogramowaniu. Jest to autorska usługa reklamowa dla sklepów internetowych, w ramach której prowadzimy dla sklepu kampanie reklamowe w Google, na Instagramie, YouTube czy Facebooku. Czyli wszędzie tam, gdzie jest dzisiaj każdy nowoczesny klient, nie tylko mężczyzna.

Przeczytaj także:
Zobacz, jakie możliwości daje ci sklep internetowy
Jak założyć sklep internetowy? Podpowiadamy w kilku krokach