Shoper

MyCoffee.pl: kawa dobrze widziana w internecie

Shoper Kampanie Case Study

Większość z nas pije codziennie kawę, ale czy ją kupuje w internecie? Jeśli tak, to gdzie dokładnie? Może w sklepie MyCoffee.pl?

Stojąca za sklepem MyCoffee.pl firma Polkond od 2012 roku importuje od producentów z Włoch prawdopodobnie najlepsze na świecie kawy z palarni Lavazza, Pellini, Vergniano, Gimoka, Illy… „Co dwa tygodnie jeździmy do Włoch, dlatego kupiona u nas kawa jest świeżo palona i posiada niepowtarzalny aromat i smak” – mówią o swoim biznesie, którego wersja internetowa pracuje z powodzeniem na platformie Shoper. Od dwóch lat, poza włoskimi kawami, w ofercie sklepu są też dobrze znane na polskim rynku produkty firmy Jacobs, Tchibo i Nescafe oraz herbaty spod znaku Lipton, Kandy’s oraz Fruit Garden. Najciekawiej jednak wygląda w sklepie autorska kawa MyCoffee – dostępna obecnie w trzech rodzajach świeżo palonych ziaren, tj.: Brazylia Santos, Indie Plantation AA i Etiopia Djimmah.

Ziarno do ziarnka…

Poszerzając ofertę, sklep MyCoffe.pl potrzebował powiedzieć o tym światu – a bardzo wygodną formą promocji nowego sklepu czy asortymentu oraz mocnym wsparciem przy rozkręcaniu sprzedaży jest kampania Google Adwords. Tyle że… żeby z nią ruszyć, trzeba porcji odpowiedniej wiedzy, a przede wszystkim czasu. A tego najczęściej właśnie brakuje.
Dlatego Polkond skorzystał z usługi Shoper Kampanie, oferowanej wszystkim sklepom pracującym na naszej platformie. Zasady współpracy są proste: „zleć nam realizację kampanii AdWords, reklamuj się efektywnie w wynikach wyszukiwania Google i szybciej zyskuj nowe zamówienia oraz klientów”. A rozwijając myśl: na zlecenie sklepu przygotujemy i poprowadzimy kampanię Google Adwords, dobierzemy najodpowiedniejsze modele reklamy, zoptymalizujemy i zadbamy o najlepsze wyniki, dostarczymy raporty – wszystko w ramach jednego pakietu (a jeśli dopiero uruchamiasz u nas sklep internetowy, usługa Shoper Kampanie zostanie w nim zrealizowana bez dodatkowych opłat).

W przypadku MyCoffee.pl chodziło przede wszystkim o optymalne wykorzystanie możliwości, jakie daje reklama AdWords, w celu uzyskania zamówień oraz jak najwyższe przychody przy zachowaniu wybranego poziomu zwrotu z nakładów na reklamę. Wyniki? 60% przychodów sklepu pozyskanych zostało dzięki Kampaniom Shoper, ROAS – czyli zwrot nakładów na reklamę – wyniósł… 1800%.

Niskie stawki za kliknięcia udało się uzyskać dzięki odpowiedniej modyfikacji pliku produktowego oraz optymalizacji przeprowadzonej przez naszych specjalistów. W konsekwencji, sklep mógł się pochwalić pozyskaniem pierwszych zamówień chwilę po otwarciu oraz regularnymi przychodami z kampanii. O to chodziło. Za to należała się naprawdę dobra kawa.

Zainteresowany podobnymi wynikami? Uruchom kampanię AdWords na dobry początek.

Przekuj teorię w praktykę,
przetestuj sklep Shoper 14 dni za darmo

Komentarze