Shoper Blog eXperience

Badanie czytelników blogów firmowych

2015-03-12

Blog Shoper uczestniczy w ogólnopolskim badaniu czytelnictwa blogów firmowych. Odbywa się to w ramach BADANIA POLSKIEJ BLOGOSFERY FIRMOWEJ. Na prośbę organizatorów udostępniamy link do krótkiej ankiety dla czytelników, która pozwoli lepiej poznać potrzeby i odczucia użytkowników blogosfery. Wypełnienie ankiety zajmie wam tylko kilka minut minut.

Z góry dziękujemy i zapraszamy: ANKIETA.

Zwrot i reklamacja towaru w sklepie internetowym – nowe przepisy

2015-03-12

blog

Od 25 grudnia ubiegłego roku obowiązuje nowa ustawa o prawach konsumenta, która wprowadziła istotne zmiany w sposobie realizowania umowy sprzedaży zawartej przez internet. Poprosiliśmy naszego Partnera, serwis prokonsumencki.pl o omówienie dwóch newralgicznych kwestii, jakie towarzyszą sprzedawcom internetowym – proces reklamacji i zwrotu towaru (odstąpienia od umowy). Zapraszamy do lektury.
Więcej

Shoper 5.6.0 pozwala tworzyć zamknięte obszary sprzedaży

2015-03-10

blog (3)

Jedną z oczekiwanych nowości w Shoper 5.6.0 jest możliwość wyłączenia rejestracji użytkowników w sklepie. Jest to rozwiązanie pozwalające tworzyć zamknięte obszary sprzedaży – szczególnie ważne dla prowadzących sprzedaż hurtową czy też potrzebujących umożliwić kupowanie konkretnym firmom/osobom.
Więcej

Przetestuj sklep internetowy
Shoper przez 14 dni za darmo

Podając maila akceptujesz Regulamin i Politykę Prywatności

Pomysł na sklep: Egometria

2015-02-18

Egometria

Fajny pomysł, przyciągająca uwagę kolekcja i rosnąca z miesiąca na miesiąc liczba fanów – zobaczcie, jak dwie dziewczyny z Katowic zaczęły sprzedawać projektowane przez siebie ciuchy w internecie. Poznajcie Egometrię.

Więcej

Monitoring Internetu – to nie takie straszne!

2015-02-02

blog

Monitorowanie mediów, ze szczególnym uwzględnieniem społecznościowych, jest jednym z najważniejszych narzędzi współczesnego marketingu. Systematyczne obserwowanie treści zamieszczanych w mediach pozwala trzymać rękę na pulsie, nie tylko w obszarze własnej firmy czy konkurencji, ale także całej branży. Dzięki analizie zebranych informacji możliwe jest szybkie i aktywne reagowanie na opinie, komentarze o firmie, czy trendy rynkowe.
Więcej