Shoper

O znaczeniu wizualizacji w sprzedaży on-line

Graficzny wizerunek sklepów internetowych zyskuje coraz większe zainteresowanie właścicieli sklepów. Wynika to z rosnącej konkurencji na rynku i chęci wyróżnienia się z tłumu sklepów z podobnym asortymentem. O promocji sklepów on-line, roli wizualizacji oraz zyskach i kosztach współpracy z agencją interaktywną rozmawiamy z Grzegorzem Rusinem właścicielem SzablonSklep.pl, firmy specjalizującej się w projektowaniu, wdrażaniu oraz optymalizacji sklepów internetowych.

Więcej

Przekuj teorię w praktykę,
przetestuj sklep Shoper 14 dni za darmo

Videomania w sklepach internetowych

Transakcje dokonywane przez Internet mają to do siebie, że są zawierane na odległość, a kupujący nie ma możliwości dokonania bezpośredniej oceny towaru. Strach przed oszustwem (w większości przypadków zupełnie nieuzasadniony) oraz brak okazji do przetestowania produktu to najczęściej wymieniane bariery hamujące rozwój rynku e-commerce w Polsce.

Więcej

e-commerce Life 2020

Jak wynika z raportu opracowanego przez firmę doradczą Deloitte, rozwój nowych technologii odegra znaczącą rolę w zmianie zachowań i potrzeb konsumenckich. Proces podejmowania decyzji o kupnie towaru oraz relacja klient- marka to te obszary, dzięki którym konsument z 2020 roku będzie stanowił dla sprzedawców, zwłaszcza z branży e-commerce, poważne wyzwanie.

Więcej