„Nie wahaj się i rób wszystko tak, jak chcesz. Tak, jak lubisz” – radzi założycielka sklepu Posterilla.pl. Jej pomysł to najlepszy dowód na to, że życiową pasję można przekuć w biznes.

 

„Nie podobał mi się mój dotychczasowy zawód. Męczyłam się. Rysowanie to było coś, co zawsze mnie pociągało” – mówi nam Ornela Król, założycielka marki i sklepu internetowego Posterilla. „Z wykształcenia jestem architektem i edukacja w tym kierunku wiąże się ze zdobywaniem wiedzy o sztuce, w tym grafice oraz rysunku. Zawsze lubiłam się tym zajmować i wielokrotnie, z wielką przyjemnością, robiłam różnego rodzaju projekty graficzne dla siebie i znajomych. W końcu podjęłam decyzję, by swoją pasję zamienić w zawód. I tak założyliśmy Posterillę” – wspomina.

Założyliśmy – bo to biznes rodzinny. „Na początku byłam ja i mój pomysł – Wojciech, mój mąż, dołączył bardzo szybko. Najbardziej pomagał w organizacji pracy i marketingu, dawał mi bardzo dużo wsparcia” – mówi Ornela. I podkreśla, że prowadzenie biznesu w rodzinie jest łatwiejsze: „Udaje nam się kłócić konstruktywnie, czujemy się dobrze ze sobą w pracy”.

Ich Posterilla to świetny dowód na to, że własny sklep internetowy można uruchomić nawet z małym budżetem. Najważniejszy jest pomysł oraz chęć osiągnięcia konkretnego celu – w tym wypadku stworzenia rozpoznawalnej marki.

 

Zobacz inne sklepy, które sprzedają PO SWOJEMU

 

„Nasz sklep to nie była duża inwestycja. Staraliśmy się od początku prowadzić politykę lowcostową, bardzo wiele rzeczy zrobiłam i robię samodzielnie” – wspomina założycielka Posterilli. „Kiedy nie ma się mocnego zaplecza finansowego, początek takiego biznesu może być trudny, ale trzeba myśleć kreatywnie, bo wiele rzeczy da się zrobić na niskim budżecie i my tak zaczynaliśmy” – podkreśla.

Stąd też wybór oprogramowania Shoper – Orneli zależało na systemie prostym w obsłudze i dostępnym z każdego urządzenia. Nie miała wcześniej żadnego doświadczenia w prowadzeniu sklepu internetowego, dlatego najpierw uruchomiła wersję próbną sklepu. „Okazało się, że jest to bardzo łatwe, intuicyjne wręcz. Do tego telefoniczna obsługa klienta Shoper działa znakomicie – dzięki temu przekonałam się, że jestem w stanie samodzielnie, bez pomocy osób z zewnątrz, wszystkim się zająć” – ocenia.

Przeczytaj więcej o pomyśle na sklep Posterilla.pl

Dziś jest bardzo zadowolona z rozwoju swojej firmy. I gdyby miała udzielić sobie jednej rady wstecz, to… „powiedziałabym: nie wahaj się i rób wszystko tak, jak chcesz. Tak, jak lubisz. Nie miej wątpliwości”. Podpisujemy się pod tym wszystkimi rękoma. I gorąco zapraszamy.