Paulina Schaedel Sklep Internetowy

Królowa torebek jest tylko jedna – tak twierdzą fanki akcesoriów stworzonych przez Paulinę Schaedel. Jak działa jej torebkowe imperium?

 

Od czego wszystko się zaczęło? Od chęci posiadania torebki stworzonej z wysokiej jakości materiału, uniwersalnej, praktycznej, ale także estetycznej. Tak Paulina Schaedel stworzyła sklep i markę produktów, która zyskała rzesze polskich fanek, a teraz zdobywa też zagraniczne rynki.

Jej znak rozpoznawczy? Anioł na torebce

Pomysłowi na biznes Pauliny towarzyszy motyw przewodni – anioł – oraz cytat zaczerpnięty od Terri Guillements: „Anioły nie mają żadnej filozofii – tylko miłość”. Założycielka sklepu wyraża na jego stronie nadzieję, że „nasze produkty kojarzyć się będą z najlepszymi chwilami i jak talizman – wnosić radość, ciepło i optymizm do codziennego życia”. Dlatego tworzy je, bazując na zamiłowaniu do estetyki, najwyższej jakości oraz funkcjonalności. Tym też zjednała sobie tysiące klientów i prawie 30 000 followersów na Instagramie. A na tym nie koniec…

 

Instagram Sklep Internetowy

Estetyka, funkcjonalność… co jeszcze?

Paulina stawia przede wszystkim stawia na jakość. Jej produkty wykonane są z najlepszych gatunków skór ekologicznych. Tworzone ręcznie przez kaletników z wieloletnim doświadczeniem mają służyć ich użytkowniczkom przez lata. Dlatego limitowane kolekcje akcesoriów skórzanych – od torebek, przez nerki, po plecaki, sprzedają się na pniu.

Uniwersalna forma daje gwarancję wykorzystania w prawie każdej stylizacji, a atrakcyjny stosunek jakości do ceny sprawia, że produkty Pauliny Schaedel mogą się znaleźć w garderobie każdej Polki.

Przeczytaj więcej o przyciąganiu klientów do twojego sklepu

Dobry produkt i co jeszcze?

Jej klientki doceniają nie tylko produkt, ale także opakowanie, jako nieodzowny element przesyłki. O marketingowych i technicznych aspektach opakowań, pisaliśmy tutaj, a przykład sklepu Pauliny pokazuje, że warto do tego aspektu prowadzenia sprzedaży przez internet przykładać dużą wagę.

Paczka – oczywiście spersonalizowana, ze znakiem rozpoznawczym marki, aniołem – dociera do klientki w ciągu 48 godzin. A w niej, oprócz kolejnej torebki do kolekcji, znajdują się dodatki, które są częścią doskonale zaplanowanych działań marketingowych. Takie rzeczy chwalą sobie bardzo klientki e-sklepów.

Zobacz, jak łatwo rozkręcić swój biznes w sieci

Właścicielka sklepu dba o to, by dostarczyć swoim odbiorcom nie tylko produkt, ale również wrażenia. Klientki w paczce otrzymują specjalne, aksamitne worki do przechowywania swoich torebkowych skarbów, papierowe torby, kartę potwierdzającą oryginalność i jakość produktu, drobne gadżety (np. zapach do torebki, długopis), a także informacje o akcjach promocyjnych na ulotkach przygotowanych z dbałością o każdy detal.

 

W internecie najważniejszy jest rozwój

Sklep pracujący na na oprogramowaniu Shoper daje szerokie możliwości do tego, by zacząć działać na rynkach zagranicznych. Od dopasowania strony do wersji językowych, przez włączenie wielu walut i płatności, na nieocenionej pomocy konsultantów, którzy są w stanie zrealizować nawet najtrudniejsze integracje, kończąc. I przykład sklepu Pauliny Schaedel pokazuje, że warto to robić – sprzedaż przez internet daje niemal nieograniczone możliwości rozwoju i sprzedaży. Najważniejszy jest pomysł i determinacja w dążeniu do obranego celu.

Dowiedz się więcej o tym, jak sprzedawać za granicą