Popularna platforma do zarządzania sprzedażą ErpBox przekształciła się w Apilo – nowoczesny system do sprzedaży wielokanałowej. Możesz go już używać w połączeniu ze sklepem Shoper.

Od ErpBox do Apilo

ErpBox powstał w 2017 roku jako system dla firm działających w sektorze e-handlu, specjalizujący się w integracji kanałów sprzedaży. Pozwala na integrację oraz zarządzanie dowolną liczbą kont w serwisach sprzedażowych, takich jak m.in. Allegro, Amazon, eBay, Empik czy Morele. Umożliwia dodawanie produktów do marketplace’ów, automatyzację zadań, zarządzanie cenami i ofertami, jak również kompletną integrację z firmami kurierskimi. Modułowa budowa systemu pozwala także na ciągłe zwiększanie jego funkcjonalności i dostosowywanie do zmieniającego się rynku oraz wymagań e-sprzedawców.

W 2021 roku w ErpBox zainwestował Shoper, czyli najpopularniejsza w Polsce platforma e- commerce do prowadzenia sklepu internetowego, oferowana w modelu subskrypcyjnym. Włączenie ErpBox do Shopera owocuje teraz innowacyjnymi rozwiązaniami pod nazwą Apilo, spełniającymi oczekiwania najbardziej wymagających sprzedawców.

Co to jest system ERP i jak dzięki niemu zarządzać sprzedażą online

 

Nowa marka, więcej możliwości

Dzięki połączeniu z Shoper, Apilo powiększa dzisiaj swój dział obsługi klienta, wzmacnia i rozwija wsparcie techniczne, w planach ma także kolejne integracje z najpopularniejszymi platformami e-sklepów i marketplace’ów w Europie Środkowo-Wschodniej.

Już teraz użytkownicy Apilo mogą korzystać z nowej integracji z Shopee, OLX i Erli, a już niedługo także z Zalando, Cdiscount, Subiektem Nexo, WF MAG, Symfonią i wFirmą.

Jak sprzedawać za granicę: połącz sklep internetowy z systemem Apilo

 

Shoper + Apilo = możesz więcej!

Sprzedaż wielokanałowa to dzisiaj kluczowy element budowania strategii w e-commerce. Własny sklep internetowy jest jej fundamentem, ale by skutecznie sprzedawać, trzeba docierać ze swoją ofertą i komunikacją wszędzie tam, gdzie są twoi klienci. Połączenie możliwości sklepu Shoper z systemem Apilo pozwala ci na prowadzenie nowoczesnej sprzedaży wielokanałowej.

Dzięki funkcjonalności Marketplace Managera, bez względu na to, czy chcesz sprzedawać na Allegro, Amazonie, Shopee czy Empiku, korzystasz z zaawansowanych narzędzi, które usprawniają obsługę i realizację zamówień w zewnętrznych serwisach sprzedażowych.

Apilo to przede wszystkim nowoczesne i kompleksowe rozwiązanie do automatyzacji zamówień – pozwala na masowe wystawianie ofert, pobiera zamówienia bezpośrednio z podłączonych kanałów sprzedaży do systemu, a wszystko to bez konieczności ponownego wprowadzania danych.

5 powodów, dla których warto połączyć sklep Shoper z systemem Apilo

 

A może… dropshipping?

Sklep i sprzedaż internetową można dziś prowadzić bez posiadania ani jednego towaru własnego. Wystarczy tylko połączyć się z dowolną hurtownią i w ramach takiej współpracy sprzedawać wybrany asortyment. Rola sklepu internetowego w takiej sytuacji sprowadza się do zbierania zamówień i przesyłania ich do dostawcy, który realizuje wysyłkę towaru do klienta. Przy użyciu Apilo odbywa się to w najprostszy możliwy sposób, z którym poradzą sobie nawet początkujący sprzedawcy.

Możliwości systemu pozwalają na wybór setek hurtowni z każdej branży. Od art. spożywczych i delikatesowych po te z kategorii zdrowie i uroda.

Zapisz się na najbliższy webinar o dropshippingu

Dodatkową zaletą Apilo jest fakt, że niezależnie od wiedzy, jaką posiadasz jako sprzedawca, możesz liczyć na kompleksowe wsparcie, jakie pracujący przy systemie specjaliści zapewniają wszystkim, którzy chcą wejść na wyższy poziom e-commerce.

 

Jak połączyć Apilo z twoim sklepem Shoper

Zacznij od tego, by w panelu twojego sklepu Shoper przejść do zakładki Dodatki i integracje > Aplikacje, a tam wybrać tę o nazwie: Apilo – sprzedaż wielokanałowa. Mając sklep Shoper, możesz testować Apilo przez 60 dni za darmo.

Przeczytaj instrukcję instalacji aplikacji Apilo

Dodatkowo – tylko na naszej platformie – zakładając nowe konto w Apilo do 12.04.2022, otrzymasz kod promocyjny, który uprawnia do korzystania z dodatkowych usług platformy Apilo, zapewniających:

☞ synchronizację stanów magazynowych co 5-10 minut – przez pół roku, bez dodatkowych opłat,
☞ synchronizację cen co 1 godzinę – przez pół roku, bez dodatkowych opłat,
☞ kompleksowe wsparcie: szkolenie wdrożeniowe, materiały edukacyjne, support live/chat/telefon.

Wszystkie szczegóły promocji znajdziesz na tej stronie.