Centrum Prasowe

Informacje prasowe

Zakupy online jeszcze atrakcyjniejsze: Shoper uruchomił odroczone płatności PayPo

2021-01-21

Shoper, czyli najpopularniejsza platforma e-commerce w Polsce, udostępnił dla ponad 15 tys. sklepów pracujących na tym oprogramowaniu, innowacyjną formę płatności PayPo. Pozwala ona na kupno towaru, a zapłatę za niego do 30 dni później lub w wygodnych ratach. Właściciele e-biznesów zyskali kolejny argument, by zachęcać klientów do robienia komfortowych zakupów w sieci.

Więcej

Marcin Kuśmierz pokieruje rozwojem Shopera

2021-01-13

Celem doświadczonego menedżera jest osiągnięcie przez Shopera pozycji wiodącego dostawcy rozwiązań dla e-commerce w Europie. Wejście w nowe segmenty rynku i partnerstwa z globalnymi liderami e-commerce pomogą w jego realizacji.

Więcej

Odstąpienie od umowy oraz płatność za pobraniem. Jak rozwiązać najbardziej nurtujące właścicieli sklepów kwestie prawne.

2019-10-28

Czy przepisy dotyczące zwrotów za zakupy faworyzują sprzedawców czy kupujących? Z pewnością pomagają tym, którzy je znają. Prowadzenie działalności handlowej w Internecie jest szczegółowo uregulowane przez przepisy czego odzwierciedleniem jest regulamin sklepu internetowego, w którym przedsiębiorcy działający w sieci określają, w oparciu o odpowiednie akty prawne, zasady dokonywania transakcji. Jednak część z tych postanowień, a w zasadzie ich interpretacja wciąż stanowi pewne wyzwanie nawet dla e-przedsiębiorców stosujących regulaminy.

Więcej

Ile kosztuje sklep internetowy i czy na pewno tak mało?

2019-09-30

Biurko, wolny pokój, laptop, domowy internet – tylko tyle “twardej” infrastruktury wymaga sklep w sieci. Samo oprogramowanie może działać w chmurze danych. Shoper, który jest liderem takiego rozwiązania w Polsce, notującym wzrost nowych e-biznesów o ponad 20 proc. rocznie, podsumowywał koszty uruchomienia sklepu online.

Więcej

Darmowe narzędzie pokaże sprzedawcom internetowym, czy nie gubią klientów

2019-09-16

Ponad 60 proc. odwiedzających sklepy w sieci, trafia do nich z wyszukiwarki Google, z czego połowa wchodzi przez organiczne wyniki wyszukiwania – wskazują dane z kilkunastu tysięcy sklepów na platformie Shoper. Część z nich nie potrafi tą drogą przyciągać klientów przez błędy na stronie. Shoper stworzył więc bezpłatne narzędzie badające sklepy pod kątem SEO i oferuje sprzedawcom profesjonalny audyt.

Więcej

Sprytne kreacje sklepów internetowych dają przewagę nad konkurencją. Zobacz, co potrafi model SaaS

2019-09-02

Przy wsparciu agencji webowej możesz postawić sklep internetowy zrobiony od zera na zamówienie albo do już działającego dodać niestandardowe funkcje. Ich programiści coraz chętniej wykorzystują model SaaS. Platforma sprzedażowa odpowiada w nim za sprawne funkcjonowanie sklepu, więc można skupić się na dobrych kreacjach. Oto kilka najciekawszych projektów ostatnich miesięcy.

Więcej
Poprzednia strona
Strona
Następna strona

Kontakt

Karolina Bartnik-Kura

PR Manager

Grzegorz Dzięgielewski

PR Manager