Aplikacje Sklep Internetowy

Na już i na każdy rodzaj biznesu – oto pięć aplikacji, które usprawnią sprzedaż w twoim e-sklepie.

Załóżmy, że sprzedajesz odzież. I do każdego t-shirtu albo spodni, na stronie wybranego przeklienta produktu, proponujesz jeszcze bluzę, „która będzie idealnie do koszulki pasować”, alko pasek, który „utrzyma każde spodnie”. Lub też inny przykład – masz w swojej ofercie artykuły wyposażenia wnętrz. Sprzedajesz poduszki, firany i zasłony – co ty na to, by kupującym proponować jeszcze pasujące do nich dodatki?

Wielokrotnie klient trafia na stronę sklepu w określonym celu. Dodaje konkretny produkt do koszyka i finalizuje zakup. Nie ma pojęcia, że sprzedajesz jeszcze dziesiątki towarów, które będą się świetnie uzupełniać z wybranym produktem i… idzie ich szukać gdzie indziej.

Aplikacja Powiązane W Koszyku ma właśnie temu zaradzić. Wspomaga sprzedaż produktów dodatkowych/uzupełniających, opierając się na asortymencie powiązanym nie przez przypadek, ale przez właściciela sklepu. Korzyści są więc dla ciebie oczywiste… Podsuwasz klientom produkty, które mogą ich zainteresować jako dodatki do wybranych towarów… Zwiększasz sprzedaż… Promujesz szerzej ofertę i przypominasz o towarach, które niekoniecznie są nowościami.

Aplikacja Inni Kupili Również także jest narzędziem z dziedziny cross-sellingu, wspomagającym sprzedaż produktów dodatkowych i uzupełniających. I mocno inspirującym do sprzedaży – dzięki jej zastosowaniu, klient podczas przeglądania oferty sklepu widzi, co „kupowali już inni”, co cieszy się dziś popularnością i być może… jemu też jest potrzebne. „Z pomocą tego narzędzia zachęcisz swoich klientów do jeszcze większych zakupów” – motywują do sprawdzenia aplikacji jej twórcy. Specjalnie jednak motywować chyba nie trzeba, prawda?

Na zasadzie powiązań działa również QuarticON – tyle że ta aplikacja analizuje sesję każdego użytkownika sklepu i na tej podstawie, w czasie rzeczywistym, klientom wyświetlane są dopasowane podpowiedzi produktów, które mogą ich zainteresować.
Ale czy ten mechanizm zadziała też bez problemu w twoim sklepie? System inteligentnych rekomendacji QuarticON jest automatycznie zintegrowany z platformą sklepową Shoper, rekomendacje produktowe zostały rozmieszczone i skonfigurowane w sklepie w oparciu o najlepsze i sprawdzone praktyki, dlatego tak – zadziała bez zarzutu. I pomoże więcej sprzedawać!

PS. System można wypróbować przez 14 dni za darmo – wystarczy zainstalować aplikację i sprawdzić jej wszystkie możliwości.

Następny jest Sklep na Facebooku. Niby oczywista oczywistość, ale… Czy ty też masz już aplikację pozwalającą na szybkie zakupy w twoim sklepie z poziomu tego kanału social media?
Co prawda, żeby sprzedawać przez najpopularniejszy serwis społecznościowy, trzeba mieć na facebookowy, fanpage’u sklepu 2 tysiące polubień strony (to ważne – strony firmowej, nie 2 tys. znajomych na profilu prywatnym, o czym niektóre sklepy wciąż jednak zapominają…), ale – na takie minimum liczy chyba każdy profesjonalny e-sklep, prawda? Jeśli więc jeszcze ci trochę do tych dwóch tysięcy brakuje – trzymamy kciuki, by ich przybyło jak najszybciej (może pomóc w tym aplikacja Facebook Widget).

A kiedy już grupa fanów w twoich social media będzie odpowiednia – Sklep na Facebooku zdecydowanie ułatwi ci sprzedaż, bo pozwoli nie tyle przeglądać ofertę bezpośrednio na fanpage’u sklepu, co przede wszystkim składać zamówienie bez opuszczania Facebooka. Prosto, łatwo i przyjemnie.

Sklep Facebook Shoper

Powiększyć zasięgi pomoże jeszcze aplikacja Refericon, motywująca klientów do polecania go innym. Refericon pozwala wdrożyć marketing referencyjny w każdym sklepie – po zainstalowaniu aplikacji, klienci odwiedzający i kupujący w twoim sklepie mogą za pomocą prostego narzędzia polecać go swoim znajomym, jednocześnie otrzymując w zamian rabat na zakupy. Zresztą, nie musisz wierzyć nam na słowo – aplikacja jest dostępna przez 30 dni za darmo w pełnej funkcjonalności.