Shoper Blog eXperience

Przetestuj sklep internetowy
Shoper przez 14 dni za darmo

Podając maila akceptujesz Regulamin i Politykę Prywatności

Shoper firmą przyjazną klientowi

Karolina Bartnik-Kura

Statuetka_FPK

Wysokie kompetencje, przejrzyste i jasne komunikaty, sprawna obsługa – tak klienci ocenili współpracę z nami w 2015 roku. Dzięki temu otrzymaliśmy po raz kolejny godło Firmy Przyjaznej Klientowi. Bardzo za to wyróżnienie dziękujemy! Dzięki wszystkim opiniom wiemy także, jakie obszary wymagają jeszcze poprawy.

Więcej

Dwie kluczowe zasady obsługi klienta w e-commerce

Karolina Bartnik-Kura

Pozyskiwanie nowych klientów jest zdecydowanie trudniejsze niż utrzymanie dotychczasowych. Profesjonalnie prowadzona obsługa klienta zachęca do ponownych zamówień a także buduje lojalność. Poniższy artykuł prezentuje dwa obszary, o które warto się zatroszczyć by obsługa klienta była efektywna: kontakt telefoniczny oraz obsługa transakcji on-line.

Więcej

Poprzednia strona
Strona
Następna strona