Najlepsze aplikacje dla sklepów internetowych z branży sport&travel

Czy obserwujesz nasilony ruch przed sezonem letnim w swoim sklepie internetowym? Dla branży sport & travel to teraz czas żniw. Dlatego tym bardziej zastanów się nad aplikacjami, które mogą wesprzeć twój biznes i zwiększyć przychody ze sprzedaży.

Jak cię widzą, tak cię piszą

Prowadzenie sklepu internetowego to codzienna praca, którą możesz usprawnić, korzystając ze sprawdzonych aplikacji. Wybierając odpowiednie wtyczki w Shoper App Store, szybciej i z lepszymi efektami rozwiniesz swój biznes. Dodatkowo oszczędzisz czas na wykonywanie czynności, które nie zawsze sprawiają przyjemność. A zrobić je trzeba. 

Poza tym dzięki aplikacjom:

– zwiększysz sprzedaż,

– zmniejszysz koszty prowadzenia sklepu,

– łatwiej podejmiesz decyzje biznesowe,

– zbudujesz biznes, któremu zaufa wielu klientów. 

1. Shoper Regulaminy – wszystko na legalu

Shoper Regulaminy to najchętniej wybierana aplikacja do sklepu internetowego w każdej branży, również sport & travel. Trudno się dziwić. Każdy sklep musi mieć regulamin, aby działał zgodnie z prawem

Ten proponowany w aplikacji zabezpieczy niemal każdą działalność (również tę nierejestrowaną), obejmującą sprzedaż standardowych produktów, docelowo na terenie Polski i z siedzibą na terenie kraju. Obejmuje on również sklepy sprzedające w modelu dropshipping (z wysyłką przez inny podmiot) oraz te, w których można zamówić rzeczy spersonalizowane, np. z grawerem czy nadrukiem.

W ramach aplikacji Shoper Regulaminy otrzymasz:

– regulamin sklepu internetowego,

– politykę prywatności zgodną z RODO,

– treści na stronę informujące o zwrotach i reklamacjach,

– dostęp do dokumentu “Prawne aspekty Twojego e-sklepu”.

Co ważne, korzystając z aplikacji masz pewność, że cały czas działasz legalnie. Jeśli bowiem dojdzie do jakichkolwiek zmian w prawie, regulamin zostanie automatycznie zaktualizowany

Jak zacząć korzystać z aplikacji? Wystarczy, że odpowiesz na kilka pytań w kreatorze, podając niezbędne informacje, a otrzymasz regulamin dopasowany do profilu swojej działalności. 

2. Shoper Faktury i Magazyn – więcej czasu, mniej żmudnej pracy

Dzięki aplikacji Shoper Faktury i Magazyn zautomatyzujesz, a tym samym przyspieszysz proces obsługi pozakupowej. To program do fakturowania, obsługi magazynu, kontroli kosztów i prowadzenia Księgi Przychodów i Rozchodów (KPiR), którego interfejs jest bardzo przyjazny dla użytkownika.

Dzięki aplikacji zautomatyzujesz proces:

– wystawiania i wysyłania faktur (również niezależnie od sklepu Shoper),

– generowania dokumentów magazynowych,

aktualizacji stanów magazynowych w sklepie.

3. Apilo – sprzedaż wielokanałowa – wszystko w jednym miejscu

To, że sprzedajesz na platformie Shoper nie wyklucza obecności na innych marketplace’ach. Wręcz przeciwnie. Dzięki aplikacji Apilo zintegrujesz swój sklep z nowymi kanałami sprzedaży (np. Allegro, eBay, Amazon, Erli, Empik) i to bez limitu kont. 

Dodatkowo z jednego miejsca będziesz mógł nimi zarządzać – cennikami, plikami xml., masowym generowaniem etykiet, obsługą księgowości, magazynów, hurtowni, paczkomatów, kurierów.

Kolejnym udogodnieniem w aplikacji wprowadzonym całkiem niedawno są opisy produktów generowane przez AI. I to nie byle jakie. Dzięki zaawansowanym algorytmom i uczeniu maszynowemu przyciągną one uwagę klientów i zwiększą konwersję, a także lepiej wypozycjonują twój sklep w wyszukiwarkach.

Jeśli nie przepadasz za wymyślaniem i pisaniem chwytliwych opisów lub nie chcesz tracić na to czasu, ta apka jest dla ciebie. 

4. Manager aukcji Allegro – Apilo – integracja z najbardziej rozpoznawalnymi

To bardzo popularna aplikacja wśród sprzedawców z branży sport & travel, co oznacza, że te osoby wystawiają swoje produkty również na Allegro. Manager Aukcji Allegro – Apilo umożliwia im obsługę sprzedaży na tej platformie w sposób  wygodny i intuicyjny, a więc i oszczędzający czas. 

Aplikacja ułatwia tworzenie ofert, pozwala na automatyzację sprzedaży i obniża koszty obsługi Allegro. Możesz to sprawdzić od ręki. Masz 30 dni, aby za darmo i bez zobowiązań odkryć jej możliwości i sprawdzić, jak nowocześnie można zarządzać sprzedażą wielokanałową

Bez względu na to, czy dopiero zaczynasz sprzedawać na Allegro, czy chcesz zapanować nad obsługą wielu kont – Manager Aukcji Allegro zawiera wszystkie funkcjonalności, jakich do tego potrzebujesz: masz pełną kontrolę nad cenami i stanami magazynowymi, masowe tworzenie ofert staje się proste, a szybkie pobieranie zamówień, moduł fakturowania czy integracje z firmami wysyłkowymi pozwalają ci błyskawicznie obsłużyć wymagających klientów.

5. CA Raty – razem można więcej

Jeśli zajmujesz się sprzedażą towarów z kategorii sport & travel, prawdopodobnie sporo z dostępnych produktów w twoim sklepie przekracza kwotę 500 złotych. Aby ułatwić klientom podjęcie decyzji o zakupie, rozważ opcję kredytowania zamówień. Opcja “kup teraz, zapłać później” to coraz częściej wybierana przez użytkowników forma płatności w e-commerce.

Dzięki aplikacji CA Raty udostępnisz swoim klientom kolejną metodę płacenia. To pozwoli im kupić więcej rzeczy lub z wyższej półki, co przełoży się na większy zysk twojego sklepu. 

6. Trustmate – opinie o sklepie i produktach – siła rekomendacji

Każdy, kto ma do czynienia ze sprzedażą wie, że nic tak nie zwiększa obrotów jak przychylne opinie innych użytkowników. Zasada ta działa również w drugą stronę. Negatywne komentarze są w stanie zniszczyć każdy biznes. Dlatego zastanów się nad skorzystaniem z aplikacji Trustmate – systemu do zbierania, zarządzania i wyświetlania opinii. 

Co zyskasz dzięki tej aplikacji?

– 10-krotnie dłuższe i bardziej szczegółowe opinie (dzięki systemowi podpowiedzi, który sugeruje właściwe dla twojego sklepu frazy),

– wyższą pozycję w wynikach Google i lepsze SEO,

– gwiazdki w organicznych wynikach Google i integrację z Google Shopping,

– 60% mniej negatywnych recenzji dzięki mediacjom – wycofanych lub zmienionych na pozytywne.

Jeśli chcesz sprawdzić, jak działa aplikacja, możesz ją wypróbować przez 3 miesiące, nie ponosząc żadnych opłat.

7. Progi Ilościowe – rabacik zawsze działa 

Nie ukrywajmy – wszyscy klienci kochają promocje. Dlatego jeśli chcesz zachęcić odwiedzających twój sklep do zrobienia większych zakupów, zaproponuj im dodatkowy rabat. Badania wskazują, że większość kupujących szuka okazji, a symboliczny choćby rabat wywiera znaczący wpływ na decyzje zakupowe.

Dla ciebie z kolei to również korzyść – większe zamówienia to mniej pakowania, wysyłek, papierologii, a więcej pieniędzy w kasie sklepu. Poza tym dzięki aplikacji Progi Ilościowe możesz też:

– przypisać indywidualne progi do dowolnych produktów,

– dodać obniżki procentowe i kwotowe od dowolnej ilości,

– wyświetlić na karcie produktu interaktywną tabelkę z progami.

W Shoper App Store znajdziesz jeszcze więcej możliwości

Wszystkie wymienione aplikacje znajdziesz w Shoper App Store oraz w panelu administracyjnym swojego sklepu w zakładce Dodatki i integracje – Aplikacje. Pamiętaj jednak, że to tylko niewielka część tego, czym dysponuje Shoper. 

Słuchając i rozmawiając z naszymi klientami, ciągle pracujemy nad kolejnymi wtyczkami, które mają pomóc takim osobom jak ty jeszcze sprawniej zarządzać swoim sklepem internetowym. Dlatego regularnie zaglądaj do Shoper App Store. Pamiętaj też, że niemal wszystkie aplikacje dostępne są z darmowym, 14-dniowym okresem próbnym. 

To, co? Jeszcze się zastanawiasz czy już masz plan działania?

Posłuchaj rozmowy o aplikacjach w branży sport & travel: