Znasz go z desek teatru, ról w filmach i serialach, a teraz także z podwójnej roli – pragmatyka i entuzjasty e-commerce’u. Zobacz, jak Piotr Cyrwus szybko i samodzielnie zakłada sklep internetowy Shoper.

 

Jesteś producentem towaru, wymyśliłeś jakiś produkt, prowadzisz firmę? Zacznij sprzedawać przez internet! Z takim zamysłem uruchomiliśmy kampanię reklamową, w której podwójną rolę gra aktor Piotr Cyrwus. Tak, ten Piotr Cyrwus!

„Pomijanie tej reklamy jest ryzykowne” – mówi w jednym ze spotów. „Bo nie dowiesz się na przykład, że (…) dzięki Shoperowi w chwilę ogarniesz sklep internetowy! Dodajesz produkty, konfigurujesz płatności, dostawy i sprzedajesz! Proste, zarzucone! A ty staniesz się grubą rybą biznesu. I bardzo, kurna, dobrze!”.

 

 

Fanatyk prostego e-commerce’u

Piotr Cyrwus, popularny aktor filmowy i teatralny, wciela się w reklamie Shopera (za koncepcję i realizację kampanii odpowiada agencja Black Rabbit) w podwójną rolę – pragmatyka i entuzjasty. Odzwierciedla w ten sposób dwa różne podejścia do sprzedaży przez internet, która jeszcze kilka lat temu kojarzyła się głównie z wymaganą, zaawansowaną wiedzą z zakresu technikaliów i e-commerce’u.

Nawiązując do swoich serialowych oraz filmowych ról, Piotr Cyrwus przekonuje jednak, że uruchamianie własnego sklepu nigdy nie było tak proste: „Wchodzisz na Shoper.pl, zakładasz sklep, dodajesz produkty, konfigurujesz płatności, dostawy …i sprzedajesz!”.

Z pomocą gotowego rozwiązania, zawierającego wszystkie niezbędne narzędzia i integracje do prowadzenia profesjonalnego e-biznesu, właściciel firmy może skupiać się faktycznie na tym, co dla niego najważniejsze, czyli sprzedaży.

 

 

„Shoper.pl – i sklep gotowy”

Shoper, świętujący w tym roku 15-lecie istnienia, to najpopularniejsze, gotowe oprogramowanie do prowadzenia sklepu internetowego w Polsce. Z naszego softu korzysta dzisiaj ponad 15 tysięcy małych, średnich oraz dużych przedsiębiorstw. Oprogramowanie, sprzedawane jako usługa abonamentowa, oferuje wszystko, co niezbędne do uruchomienia samodzielnej i profesjonalnej sprzedaży w sieci – ze wsparciem technicznym, obsługą wewnętrznych płatności oraz niezbędnymi integracjami z kurierami i hurtowniami. Shoper oferuje swoją usługę w czterech planach abonamentowych: Złotym, Platynowym, Diamentowym oraz Premium – dla największych firm i niestandardowych wymaganiach. Możliwości oprogramowania można testować w 14-dniowym, bezpłatnym okresie próbnym.

 

 

Jak wynika z naszych najnowszych danych, w trzecim kwartale 2020 roku największy udział w przychodach sklepów internetowych miała branża Dom i wnętrza – 28%. Nieco mniejszy, bo na poziomie 18%, należał do branży Zdrowie i uroda, a na trzecim miejscu znajdziemy sklepy z branży odzieżowej z udziałem 11%. Jeżeli chodzi o liczbę transakcji – najwięcej w Q3 2020 odnotowała branża Zdrowie i uroda, co czwarty zakup dotyczył produktów z tego segmentu. Na drugim miejscu, z udziałem 17%, jest Dom i ogród, a na trzecim Odzież z podobnym wynikiem (17%). Od drugiego kwartału 2020 roku najwięcej sklepów przybyło w branży Dom i ogród (niemal 8% nowych zostało założonych w tym segmencie), pozostałe dominujące to: Zdrowie i uroda (ponad 6%) oraz Delikatesy (ponad 5%).

Wciąż jednak jest miejsce dla nowych biznesów, które dopiero planują wejście w kanał internetowy. Razem z Piotrem Cyrwusem, entuzjastą i pragmatykiem e-commerce’u, gorąco zapraszamy do zarzucania kolejnych wędek, czyli uruchamiania własnych sklepów online.

 

Dowiedz się więcej

Poznaj możliwości gotowego oprogramowania Shoper
Zobacz, co ci dają nowoczesne i bezgotówkowe płatności w twoim sklepie
Jak wypromować nowy sklep internetowy? Skorzystaj z Shoper Kampanii