Jak otworzyć prowadzić sklep internetowy

W krócej niż godzinę dowiesz się wszystkiego, co trzeba wiedzieć o sprzedaży w internecie. Włącz tylko to wideo.

„Każdy ma misia na miarę swoich możliwości. I tak też jest z polskim e-commercem” – mówi w trakcie rozmowy z Freshmailem Łukasz Kozłowski – odpowiedzialny za rozwój i budowę sukcesu sklepów pracujących na platformie Shoper.

A jak go się buduje? Jednego i sprawdzonego przepisu niestety na to nie ma, ale trzeba próbować. Docierać lepiej do klienta, rozumieć go, edukować i zachęcać do zakupów. Trzeba być na bieżąco z nowoczesnymi technologiami, trendami i wymaganiami, jakie stawia przed sprzedającymi rynek e-commerce. Trzeba się rozwijać wraz ze swoimi klientami, ich potrzebami i śmiało otwierać się na wszystko, co nowe.

Zresztą, nie ma sensu się tu rozpisywać, skoro Łukasz Kozłowski wszystko ładnie opowiedział w obrazku poniżej…

Przeczytaj także:

☞ Jak Polacy kupują i płacą przez internet? Co lubią, czego się boją?
☞ Własny sklep internetowy lepszy niż marketplace
☞ Kilka pomysłów na sklep internetowy, czyli jak można sprzedawać inaczej