Sklep internetowy Shoper

Nowy Program Lojalnościowy w sklepie internetowym Shoper to długa lista korzyści. Poznaj niektóre z nich i zachęcaj swoich klientów do zakupów.


Nowy Program Lojalnościowy Shoper to:

☞ 30 nowych funkcjonalności,
☞ w tym 8 funkcjonalności Premium,
☞ wszystko w cenie abonamentu.

Co daje nowy Progam Lojalnościowy w sklepie?

W skrócie: dodatkowe profity dla kupujących. Ale korzysta na nim także sprzedający. Nawet jeśli oferujesz rzeczy, „które same się sprzedają”, warto zaproponować swoim klientom dodatkową aktywność, dzięki której będą mogli zbierać punkty za zakupy i uczestniczyć w budowaniu społeczności fanów twojego sklepu internetowego. Nowy Program Lojalnościowy Shoper został wymyślony właśnie po to, by twój klient miał jeszcze większą ochotę wracać do ciebie na zakupy. Raz dlatego, że znajdzie to, czego szuka, dwa – że zostanie za to jeszcze nagrodzony. Ta wymiana przekłada się więc na lojalność klienta i jego większe zainteresowanie ofertą odwiedzanego sklepu.

 


Nowości w Programie Lojalnościowym Shoper

 

Jaką rolę Program Lojalnościowy pełni w twoim sklepie?…

…Zapytaliśmy o to właścicieli kilku e-biznesów prowadzonych na oprogramowaniu Shoper. Oto, co nam powiedzieli.

 

„Program Lojalnościowy zachęca klientów do powrotu i zrobienia kolejnych zakupów. Atutem jest możliwość wyboru produktu za punktu. O włączeniu programu zadecydowała łatwość w jego uruchomieniu i przejrzystość dla klienta” ProvitalSklep.pl

„Uruchomienie Programu Lojalnościowego to dodatkowe profity dla kupujących” GreenTouch.pl

„Staramy się lojalizować klientów i wypracowywać nawyk regularnych zakupów wody. Pomaga nam w tym Program Lojalnościowy” WodaModa.pl

 

Włącz Program, zapunktuj u klienta

Sprzedając w sklepie internetowym Shoper i korzystając z nowego Programu Lojalnościowego, umożliwiasz swoim klientom zbieranie punktów za zakupy lub inną aktywność w sklepie, a zebrane w ten sposób „oczka” można potem wymieniać na wybrane produkty lub zamieniać na rabaty.

 

„Do programu w naszym sklepie włączone są wszystkie produkty, klient może więc dowolnie decydować, co wybierze jako bonus” – ProvitalSklep.pl

„W naszym sklepie punkty można wymienić na dowolne produkty o określonej wartości” – GreenTouch.pl

 

Pamiętaj, że z pomocą pomysłowo prowadzonego Programu Lojalnościowego możesz w swoim sklepie stworzyć coś w rodzaju zaangażowanej społeczności, która po pewnym czasie stanie się wręcz wyróżnikiem tego, co sprzedajesz i jak sprzedajesz. Dając swoim klientom opcję udziału w Programie Lojalnościowym dajesz im też poczucie, że są dla ciebie wyjątkowi, a twój sklep jest właśnie dla nich. Warto to wykorzystać.

 

Przeczytaj więcej, jak skonfigurować nowy Program Lojalnościowy w twoim sklepie