Sklep internetowy Shoper

Nowy Program Lojalnościowy w sklepie internetowym Shoper to długa lista korzyści. Poznaj niektóre z nich i zachęcaj swoich klientów do zakupów.


Nowy Program Lojalnościowy Shoper to:

☞ 30 nowych funkcjonalności,
☞ w tym 8 funkcjonalności Premium,
☞ wszystko w cenie abonamentu.

Co daje nowy Progam Lojalnościowy w sklepie?

W skrócie: dodatkowe profity dla kupujących. Ale korzysta na nim także sprzedający. Nawet jeśli oferujesz rzeczy, „które same się sprzedają”, warto zaproponować swoim klientom dodatkową aktywność, dzięki której będą mogli zbierać punkty za zakupy i uczestniczyć w budowaniu społeczności fanów twojego sklepu internetowego. Nowy Program Lojalnościowy Shoper został wymyślony właśnie po to, by twój klient miał jeszcze większą ochotę wracać do ciebie na zakupy. Raz dlatego, że znajdzie to, czego szuka, dwa – że zostanie za to jeszcze nagrodzony. Ta wymiana przekłada się więc na lojalność klienta i jego większe zainteresowanie ofertą odwiedzanego sklepu.

 


Nowości w Programie Lojalnościowym Shoper

 

Jaką rolę Program Lojalnościowy pełni w twoim sklepie?…

…Zapytaliśmy o to właścicieli kilku e-biznesów prowadzonych na oprogramowaniu Shoper. Oto, co nam powiedzieli.

 

„Program Lojalnościowy zachęca klientów do powrotu i zrobienia kolejnych zakupów. Atutem jest możliwość wyboru produktu za punktu. O włączeniu programu zadecydowała łatwość w jego uruchomieniu i przejrzystość dla klienta” ProvitalSklep.pl

„Uruchomienie Programu Lojalnościowego to dodatkowe profity dla kupujących” GreenTouch.pl

„Staramy się lojalizować klientów i wypracowywać nawyk regularnych zakupów wody. Pomaga nam w tym Program Lojalnościowy” WodaModa.pl

 

Włącz Program, zapunktuj u klienta

Sprzedając w sklepie internetowym Shoper i korzystając z nowego Programu Lojalnościowego, umożliwiasz swoim klientom zbieranie punktów za zakupy lub inną aktywność w sklepie, a zebrane w ten sposób „oczka” można potem wymieniać na wybrane produkty lub zamieniać na rabaty.

 

„Do programu w naszym sklepie włączone są wszystkie produkty, klient może więc dowolnie decydować, co wybierze jako bonus” – ProvitalSklep.pl

„W naszym sklepie punkty można wymienić na dowolne produkty o określonej wartości” – GreenTouch.pl

 

Pamiętaj, że z pomocą pomysłowo prowadzonego Programu Lojalnościowego możesz w swoim sklepie stworzyć coś w rodzaju zaangażowanej społeczności, która po pewnym czasie stanie się wręcz wyróżnikiem tego, co sprzedajesz i jak sprzedajesz. Dając swoim klientom opcję udziału w Programie Lojalnościowym dajesz im też poczucie, że są dla ciebie wyjątkowi, a twój sklep jest właśnie dla nich. Warto to wykorzystać.

Nowy Program lojalnościowy – jak go robić

„Zbieraj punkty i… za następne zakupy płać mniej” – zachęca swoich klientów sklep internetowy SuperButelki.pl. Dołączając do programu w tym sklepie, każda wydana na zakupach złotówka zamienia się w 5 punktów na koncie klienta. Ale to nie wszystko! Wystawienie oceny produktu na SuperButelki.pl już po zakupie zapewnia kolejnych 5 oczek, a… zapis do sklepowego newslettera daje uczestnikowi programu lojalnościowego aż 125 punktów.

 

 

Tak zebrane oczka można później wykorzystać dla uzyskania rabatów na kolejne zakupy, np.: po zebraniu 1250 pkt. kolejny zakup będzie tańszy o 1%, po zebraniu 2500 pkt, o 2,5%, a mając 10000 pkt. można pokusić się o rabat na poziomie 10%.

Oczywiście to tylko jeden z pomysłów na prowadzenie takiego Programu. Lojalność klientów można budować na wiele sposobów i na pewno warto to robić. Zwłaszcza, jeśli zależy ci na silnej marce własnej w internecie.

 

Przeczytaj więcej, jak skonfigurować nowy Program Lojalnościowy w twoim sklepie