Sklep internetowy Shoper

Pomagamy polskim przedsiębiorcom skutecznie sprzedawać przez internet – teraz także w ramach akcji Sąsiedzki Biznes, w której dzielimy się naszą ekspercką wiedzą. Zobacz, jak skorzystać.

 

Setki telefonów i tysiące wiadomości e-mail odbieranych przez nasz Dział Obsługi Klienta. Kolejne artykuły pomocy, wpisy na blogu i poradniki w Uniwersytecie. Webinary i szkolenia online prowadzone tak na stronie Shoper.pl, jak i u licznych partnerów – to wszystko wiedza, jaką dzielimy się codziennie z wszystkimi, których interesuje e-commerce i prowadzenie własnego biznesu w sieci. Tak właśnie pomagamy – obok dostarczania nowoczesnego i bezpiecznego oprogramowania dla e-sklepu – przedsiębiorcom w ich wejściu ze sprzedażą do kanału online oraz rozwijaniu swoich biznesów.

Jednym z obszarów naszych działań jest edukacja nowych i obecnych klientów poprzez materiały edukacyjne na stronach partnerów. Niedawno informowaliśmy, że Shoper dołączył do akcji Zarabiaj Online, organizowanej przez Agencję Rozwoju Przemysłu SA, której głównym zadaniem jest umożliwienie – małym firmom i sklepom, które do tej pory nie działały w e-handlu – łatwego startu ze sprzedażą w internecie.

Tak jak pisaliśmy: moment jest nieprzypadkowy – od marca 2020 roku, przez pandemię koronawirusa wielu przedsiębiorców szukają nowych kanałów dotarcia do klienta. Najpierw zamknięte galerie i restauracje, potem kolejne ograniczenia w handlu spowodowały, że także kupujący coraz chętniej robili zakupy przez internet, bez ruszania się z domów. Zakupy z połowy miesiąca przebiły te w najgorętszym okresie pod względem sprzedaży, czyli podczas listopadowych wyprzedaży spod znaku Black Friday (czy nawet całego Black Weeku – bo w 2019 roku sklepy oferowały specjalne akcje zakupowe przez kilka dni).

 

Sklep internetowy Shoper

 

Ten mocny trend zauważyli również specjaliści z Banku BNP Paribas, który powołał do życia projekt Sąsiedzki Biznes.

„Dywersyfikacja kanałów sprzedaży lub całkowite przeniesienie się do internetu to szansa na większą niezależność od niespodziewanych wydarzeń. Cykl webinariów ma na celu nie tylko przygotować przedsiębiorców na ewentualny lockdown, ale ułatwić im funkcjonowanie w nowej post-pandemicznej rzeczywistości, w której rola zdalnych kontaktów z klientami znacząco wzrośnie” – tłumaczy w komunikacie prasowym Andrzej Chechliński, Dyrektor Departamentu Sprzedaży, Marketingu Online i eCommerce w Banku BNP Paribas.

To właśnie w ramach takich webinarów eksperci z takich firm, jak: InPost, Autopay (dawniej Blue Media) czy Shoper, przybliżą wszystkim zainteresowanym przedsiębiorcom podstawy e-commerce’u. Naszą firmę reprezentuje Head of Sales – Artur Halik. 

Jako Shoper od lat zachęcamy małe i duże firmy do przeniesienia się do internetu oraz skorzystania z nowoczesnych i gotowych rozwiązań, dzięki którym sprzedawać można niemal z dnia na dzień. Gotowy sklep internetowy Shoper z podstawowymi elementami do sprzedaży uruchamiamy już w 24 godziny, do trzech dni można mieć bardziej zaawansowane rozwiązanie. Udział takich projektach jak wsparcie „sąsiedzkiego biznesu” przez BNP Paribas pozwala nam przybliżyć szerokie możliwości kanału e-commerce firmom, które do tej pory nie wykorzystywały jego potencjału.

 

Na webinar pod hasłem „Pierwsze kroki w e-commerce”  można zapisywać się w tym miejscu. Gorąco zachęcamy.