Przekonaj się, jak przenosiny sklepu internetowego z platformy Shoplo na Shoper sprawdziły się w przypadku e-księgarni Beton Bookshop.

 

Shoplo zmienia się w Shoper i sklepy pracujące na tym oprogramowaniu mogą już przechodzić na nową platformę.

Właścicielom sklepów Shoplo dajemy możliwość wykonania migracji testowej na oprogramowanie Shoper, dzięki której można podejrzeć, jak będzie wyglądał ich sklep po przeniesieniu na nową platformę. I ewentualnie dostosować jego wygląd jeszcze przed finalną migracją. Taką przeprowadziła już e-księgarnia Beton Bookshop.

Z czym wiązały się dla ciebie przenosiny z Shoplo na Shoper?

Julia Rosinke, sklep Beton Bookshop: Sklep na platformie Shoplo otworzyłam dwa miesiące temu. W związku z tym, zanim się do niej przyzwyczaiłam i zaczęłam płynnie poruszać po Shoplo, dowiedziałam się, że dojdzie do zmiany. Kwestia ewentualnych obaw wynikała więc głównie z konieczności poznania nowej platformy i nowego panelu.

Jakie były twoje pierwsze wrażenia?

Na pewno panel sklepu Shoper jest bardziej rozbudowany niż w Shoplo. Sama personalizacja sklepu, jego wyglądu, też była trudniejsza, ale myślę, że wynika to faktu, że Shoper jest bardziej rozbudowany niż Shoplo.

 

 

Jak wyglądał kontakt z obsługą Shopera w czasie migracji?

Na moje maile z jednym czy dwoma pytaniami, otrzymywałam bardzo szybkie odpowiedzi. Korzystałam również z grup na Facebooku, które powstały przy okazji przeniesienia. Czytałam wpisy innych osób i szukałam ewentualnych rozwiązań. Przeglądałam także wasze artykuły pomocy i porady. Wszystko było OK.

Jak oceniasz wygląd przeniesionego sklepu?

Pracując wcześniej na Shoplo, a teraz z Shopera, nie miałam wprowadzonych żadnych indywidualnych projektów i modyfikacji. Korzystam z gotowych szablonów, które są dla mnie wystarczające. W Shoperze bardzo mi się podoba, że za pomocą modułu mogłam zrobić listę wydawnictw, które oferuję. Stworzyłam też własne menu. To bardzo fajne rozwiązanie.

 

Witaj Shoplo! Zobacz, co zyskujesz po przejściu na Shoper

Chcesz już zmigrować swój sklep na Shoper? Zapraszamy do kontaktu z dedykowanym działem obsługi: tel. (12) 444 68 32, e-mail: [email protected].