„Nie ukrywam, że ucieszyłyśmy się, że przechodzimy na platformę Shoper” – mówią nam właścicielki sklepu AngelBloom.pl, które skorzystały z migracji testowej i przeniosły się na nowe oprogramowanie. Cała przyjemność po naszej stronie!

 

Zmiana oprogramowania sklepu internetowego to często spore wyzwanie. I także obawy. Ale warto je przełamać dokładnie sprawdzając, jakie korzyści daje przejście z Shoplo na Shoper. Właścicielom sklepów Shoplo dajemy możliwość wykonania migracji testowej na oprogramowanie Shoper, dziękim której można podejrzeć, jak będzie wyglądał ich sklep po przeniesieniu na nową platformę. I ewentualnie dostosować jego wygląd jeszcze przed finalną migracją.

Skorzystał już z tej opcji sklep AngelBloom.pl, który powstał „z zamiłowania do mody grupy przyjaciół, znudzonych szarością swojej szafy. Dołącz do świata Angel Bloom i zakwitnij z nami na nowo!” – zachęca na swojej stronie. Zachęcamy również i z wielką radością witamy na naszym pokładzie!

Czy miałaś obawy przed przenosinami z Shoplo na Shoper? Z czym one się wiązały?

Wiktoria Sławińska, AngelBloom.pl: W tym przypadku głównie z tym, czy wszystko zostanie przeniesione. Generalnie miałyśmy świadomość, że to zmiana na lepsze dla klienta – platforma Shoper lepiej działa, ma lepsze urozmaicenia i funkcjonalności, jeśli chodzi o pozycjonowanie, SEO, integracje. Ale obawy przy przenosinach są zawsze. Nie ukrywam jednak, że jednocześnie ucieszyłyśmy się, że przechodzimy na drugą platformę.

Jak oceniasz nowy wygląd sklepu?

Propozycje Shopera odnośnie szablonów sklepu są bardzo fajne. Bardzo fajnie to też wygląda w przypadku innych firm. Oczywiście, żebym mogła ocenić wszystko dokładniej, musi minąć trochę czasu. Ale na razie wszystko wygląda OK.

 

Sprawdź nowe szablony, które możesz wykorzystać po przenosinach na Shoper

Czy migracja testowa była pomocna?

Dzięki migracji testowej troszkę się uspokoiłyśmy. Mamy nadzieję, że wszystko pójdzie w dobrą stronę, zarówno jeśli chodzi o nasz sklep, jak i korzystanie z nowej platformy.

 

Na wersję testową sklepu na oprogramowanie Shoper przeniesiono:
produkty
 bazę klientów
 zamówienia
dostawy
przekierowania podstron

Jak poradziłyście sobie z migracją?

Wszystkie niezbędne informacje – jak ją przeprowadzić to krok po kroku – były dla nas dostępne na platformie Shoplo. Nie miałyśmy więc problemu z migracją, nie był nam potrzebny kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Wszystkie informacje były dla nas wystarczające.

 

Witaj Shoplo! Zobacz, co zyskujesz po przejściu na Shoper

Chcesz już zmigrować swój sklep na Shoper? Zapraszamy do kontaktu z dedykowanym działem obsługi: tel. (12) 444 68 32, e-mail: [email protected].