Wspólny sklep internetowy – jak go prowadzić? Jak w nim łączyć życie prywatne z zawodowym? Karolina i Tomek ze sklepu Growraw.pl opowiadają nam o tej miłości – zarówno do siebie, jak i e-commerce’u.

 

Ten tekst to jeden z naszych walentynkowych wpisów, w których chwalimy się sklepami internetowymi prowadzonymi w parach – zobacz tutaj wszystkich naszych bohaterów ❤️

Co było u was pierwsze: miłość czy sklep internetowy? :)

Zdecydowanie miłość! Na naszą markę GrowRaw i sklep internetowy przyszedł czas po pięciu latach razem.

Czy łatwo jest wam łączyć sferę prywatną z zawodową?

Ze względu na zdobyte na tym polu doświadczenie jest łatwiej niż trudniej. Znamy się już 12 lat i tyle samo razem pracujemy, wcześniej w jednej korporacji, a od prawie sześciu lat tworzymy GrowRaw. Można powiedzieć, że docieranie się w tej materii mamy już za sobą. (uśmiech)

 

Co w waszym e-biznesie jest dla niej, a co dla niego? Jak dzielicie się obowiązkami?

Podział obowiązków jest zmienny, w zależności od potrzeb. Jednak Karolina zdecydowanie lepiej czuje się w pracy kreatywnej związanej z estetyką oraz sprzedażą. Tomek zaś czuje się jak ryba w wodzie przy produkcji i logistyce.

Gdybyście mogli podsumować – czym jest dla was wspólny biznes?

To już chyba sposób na życie. Dzięki własnej firmie nasz czas dla rodziny zyskał na elastyczności. Możemy wspólnie planować nasz dzień, nie będąc w „szponach” etatu.