blog3
Ponad 13 mln aktywnych profili, 17 mln odwiedzających – czy jako właściciel sklepu internetowego i biznesu prowadzonego w sieci, na pewno chcesz zignorować te liczby? Statystycznie co trzeci Polak ma konto na Facebooku – nie przegap więc szansy i pokaż się w największym serwisie społecznościowym ze swoją ofertą.

Facebook dla sklepu internetowego oznacza jedno: zasięg!
Shoper pozwala na prowadzenie sklepu internetowego w ramach Faceboooka przy wykorzystaniu dedykowanej do tego aplikacji. Integracja sklepu Shoper z FB umożliwia ci:

1. Budowanie wiarygodnego sklepu internetowego – dzięki funkcji komentarzy Facebooka pozyskujesz wypowiedzi prawdziwych użytkowników serwisu, które mogą być widoczne nie tylko w sklepie, ale także na osi czasu użytkownika. Dzięki temu jego znajomi i obserwatorzy mają szansę dowiedzieć się o twoim sklepie. Jako moderator możesz administrować treścią komentarzy.

2. Prowadzenie działań promocyjnych wśród swoich fanów – integrację możesz wykorzystać również do nagradzania fanów kuponami za zakupy w sklepie, czy też prowadzić inne działania ukierunkowane na ludzi zgromadzonych wokół twojego sklepu.

3. Dzięki raportom aktywności użytkowników możesz w pełni ocenić skuteczność twojego sklepu na Facebooku. Dokładnie widzisz:
– ilość i wartość zamówień w określonym czasie,
– ilość rejestracji,
– najczęściej wybierane formy płatności i dostawy,
– zamówienia według rodzaju (jednorazowe, powracające).

4. Znacznie szybsze i łatwiejsze znalezienie produktów z twojego sklepu z wykorzystaniem wyszukiwarki dostępnej na Facebooku. Dodatkowo produkty polubione przez fanów będą pojawiały się na pierwszych miejscach wyników wyszukania wraz z informacją o tym, kto kliknął “Lubię to”. Zyskujesz tym sposobem bardzo mocny element rekomendacji – tak ważny przy zakupach internetowych.

blog3-prev

Co zmieni się w sklepie po integracji z Facebookiem?
W twoim sklepie pojawią się przyciski związane z serwisem społecznościowym:

“Lubię to” – który pozwala klientom polubić oferowany w twoim sklepie produkt,
“Wyślij” – opcja, która umożliwia wysłanie znajomemu informacji o produkcie dostępnym w e-sklepie,
Obydwa elementy pozwalają budować dodatkowy zasięg oraz promować produkty wśród użytkowników serwisu. Według badań rynkowych 70% kupujących kieruje się recenzjami z internetu podczas procesu zakupowego. Sieci społecznościowe, takie jak Facebook są jednym z najważniejszych źródeł opinii i jednocześnie jednym z najbardziej wiarygodnych.

Szczegółowe informacje, jak uaktywnić integrację w sklepie znajdziesz w naszym Centrum Pomocy.

Aby rozpocząć sprzedaż na Facebooku…
– musisz posiadać prywatne konto na Facebooku (profil imienny),

– uruchomienie sklepu na Facebooku jest możliwe w pakiecie Platynowym oraz Diamentowym, a także w sklepach działających w wariancie licencji samodzielnej,

– główna domena sklepu musi być chroniona certyfikatem SSL. Zamów go już teraz i zacznij sprzedawać na Facebooku.

W naszym Centrum Pomocy znajdziesz jeszcze artykuł, który krok po kroku pomaga przejść całą procedurę zakładania sklepu na Facebooku.
Powodzenia!