Shoper

Przyszłość nazywa się saas
i zaczyna się teraz

Niezawodny, bezpieczny i łatwy do rozbudowy sklep internetowy - teraz to wszystko gwarantuje Shoper w modelu SaaS.

Dołącz do nas już dzisiaj.

licencja samodzielna konferencyjny

Zmień licencję samodzielną
na nowoczesny sklep internetowy

Sklep internetowy w modelu SaaS to przyszłość e-handlu.
Mają one dostęp do najnowszych aktualizacji i wsparcia technicznego, a dzięki API mogą
rozbudowywać się o liczne integracje zewnętrzne.

Zapomnij więc, że GOTOWY znaczy ZAMKNIĘTY.

I zamień licencję samodzielną na nowoczesny sklep internetowy.

Poznaj możliwości

Dla wszystkich licencji samodzielnych
otwierają się nowe możliwości

Po przejściu na model abonamentowy, każdy sklep zyska dostęp
do pomocy technicznej i najważniejszych narzędzi.

licencja samodzielna ikona asysta

Asysta + hosting

W cenie abonamentu

Aktualizacje sklepu

Bezpłatnie (w usłudze premium
z indywidualnym terminem)

licencja samodzielna ikona aktualizacje

Modyfikacje kodu

Po API + indywidualne integracje

licencja samodzielna ikona modyfikacje
licencja samodzielna ikona wdrożenia

Specjalne wdrożenia,
indywidualna obsługa

W usłudze Shoper Premium

Edytor wyglądu

przy pomocy webdav

licencja samodzielna ikona wygląd

Najwyższy czas na saas

SaaS to przyszłość sklepów internetowych i najlepiej pokazują to liczby - sklepy na licencji
samodzielnej są rzadziej wybierane i słabo rozwijane.

97%

tyle nowych sklepów
w 2018 roku otwarto
na platformie Shoepr w modelu SaaS

88%

tyle sklepów LT nie ma
najnowszej wersji
oprogramowania

74x

tyle różnych wersji
posiadają sklepy
pracujące dzisiaj na
licencji samodzielnej

Licencja samodzielna

Błędy w działaniu oprogramowania
(stare silniki PHP, biblioteki openSSL)

Zwiększona podatność na ataki hakerskie

Wolniejsze działanie sklepu

Problem z wdrażaniem i utrzymaniem
integracji z narzędziami zewnętrznymi

Sklep SaaS

Stałe i bezpłatne aktualizacje oprogramowania
do najnowszej wersji

Bieżąca aktualizacja zabezpieczeń
oprogramowania

Autoskalowalna infrastruktura i do 10x szybsze
ładowanie podstron sklepu (w usłudze Premium)

Dostęp do aplikacji w App Store,
pełna kompatybilność z oprogramowaniem

Jak się przenieść

Migracja może wyglądać następująco:

Określamy zakres migracji

Do wyboru masz cztery warianty: Złoty, Platynowy lub Diamentowy - które są rekomendowane
małym i średnim sklepom oraz Premium - dla dużych biznesów i niestandardowych wdrożeń.

Ustalamy termin wdrożenia

Standardowy termin migracji przydzielany jest według aktualnej kolejki
i jest uzależniony od liczby zgłoszeń.

Migracja na usługę Shoper Premium może być jednak dostosowana
do potrzeb sklepu i zawsze odbywa się w godzinach nocnych.

Przeprowadzamy wdrożenie

Czyli: weryfikację danych dostępowych do serwera FTP, aktualizacje sklepu do najnowszej
wersji oprogramowania Shoper, aż w końcu przenosimy dane.

W usłudze Shoper Premium sklepy otrzymują 20GB dodatkowego serwera FTP.

Weryfikujemy sklep

Potwierdzamy spójność danych, przekierowania domen,
instalacji certyfikatu SSL...

Zostaw nam swoje dane
i zgłoś się do migracji

Podając maila akceptujesz Regulamin i Politykę Prywatności

Masz pytania?

Zadzwoń pod numer
+48 12 333 78 75

Kupiłeś LT u Resellera?

Skontaktuj się ze swoim
resellerem

Jesteś resellerem?

Zapytaj o ofertę
dla sklepów saas

Najważniejsze pytania i odpowiedzi

  • Dlaczego warto przenieść sklep z licencji samodzielnej na SaaS?

    Sklepy w wersji samodzielnej od dłuższego czasu nie rozwijają się tak szybko jak wersja SaaS, dlatego sprzedaż wersji oprogramowania Shoper dla licencji samodzielnej została zakończona. Funkcjonalności do tej pory zarezerwowane dla sklepów na licencji samodzielnej, można dzisiaj znaleźć również na platformie SaaS.

  • Jakie funkcjonalności LT znajdę w sklepie SaaS?

    Między innymi:
    - przekierowania 301 w panelu administracyjnym, czyli możliwość bezpiecznego przekierowania adresów,
    - modyfikacja szablonów i wyglądu: wprowadziliśmy obsługę WebDav, która daje możliwość edycji layoutu sklepów abonamentowych za pomocą lokalnych edytorów kodu (np. Note++, Sublime etc.) oraz interfejs Ajax API, który umożliwia dodawanie elementów do koszyka, wysyłanie zamówień i pobieranie innych informacji o koszyku bez odświeżania strony (i wiele więcej)
    - edycja kodu źródłowego i funkcjonalności: stale rozwijamy naszą bazę aplikacji dostępną w AppStore, gdzie Deweloperzy mają możliwość tworzenia publicznych i prywatnych aplikacji za pomocą nowoczesnego interfejsu REST API. Z przedsiębiorcami o sprecyzowanych wymaganiach współpracuje nasz dział Shoper Premium, który zajmuje się indywidualnymi wdrożeniami
    - rozbudowana wyszukiwarka: w najbliższych aktualizacjach zostanie wprowadzona zaawansowana wyszukiwarka w panelu administracyjnym oraz na froncie sklepów

  • Czy mogę wypróbować sklep przed zakupem?

    W celu przetestowania wszystkich funkcji sklepu wystarczy założyć wersję testową licencji abonamentowej.

  • Jak wyglądają koszty prowadzenia sklepu?

    Koszty są jasne i określone już na etapie wyboru oprogramowania Shoper – nie pobieramy dodatkowych opłat poza tymi, które są wyróżnione w aktualnym cennik sklepu internetowego Shoper.
    https://www.shoper.pl/cennik-sklepu-shoper/

  • Jaka jest oferta hostingu?

    Sklep w wersji SaaS utrzymywany jest na naszej infrastrukturze, co pozwala nam na błyskawiczną pomoc techniczną oraz konfigurację dodatkowych usług (i utrzymywanie dostępności na poziomie 99.99%). Sklep jest chroniony przed zagrożeniami typu DDoS, a reakcje na sytuacje krytyczne są podejmowane w czasie rzeczywistym.

    W przypadku wybrania usługi Shoper Premium: Sklep korzysta dodatkowo z technologii Premium Cache, która nawet 10-krotnie przyspiesza wczytywanie się stron.

  • Jakie dane są przenoszone z licencji samodzielnej na SaaS?

    Przenosimy wszystkie dane, których obsługę zapewnia nasza platforma (asortyment, zamówienia, klienci, ustawienia, strony informacyjne i blog). Natomiast ze szczegółami procesu migracyjnego można zapoznać się w specjalnym przewodniku:
    https://www.shoper.pl/help/artykul/migracja-sklepu-z-licencji-samodzielnej-na-abonament/

  • Ile trwa migracja?

    Cały proces migracji i przekierowania domeny może potrwać powyżej 24h i należy liczyć się z tym, że sklep w tym czasie nie będzie dostępny.

  • Jak wygląda aktualizacja oprogramowania?

    Sklep w wersji SaaS daje gwarancję posiadania najnowszej wersji oprogramowania Shoper. Aktualizacje wykonywane są automatycznie i bezpłatnie, a dodatkowo istnieje możliwość wyboru terminu jej wykonania, aby dostosować swoje działania marketingowe do przeprowadzanych prac technicznych.

  • Realizuję sprzedaż na Allegro, chciałbym poszerzyć ją o sprzedaż we własnym sklepie internetowym. Co wybrać?

    Idealnym rozwiązaniem jest wybór rozwiązania abonamentowego w usłudze Shoper Premium. Dedykowany opiekun pomoże dobrać odpowiednie rozwiązania oraz skonfigurować w całości sklep do realizacji sprzedaży.

  • Posiadam system księgowo-magazynowy – czy istnieje możliwość zintegrowania go ze sklepem Premium?

    Dzięki rozwiązaniom naszych partnerów, jesteśmy w stanie zrealizować integrację z wybranym systemem. Po zgłoszeniu do nas takiego zapotrzebowania, dedykowany opiekun przedstawi możliwości oraz zakres wymiany danych pomiędzy systemami. Skoordynuje również cały proces realizacji integracji.

  • Co mi daje status Resellera Shoper ?

    Resellerzy Shoper mogą liczyć na wiele korzyści, które pomogą im skuteczniej współpracować ze swoimi klientami. Są to m.in. szczególne warunki zakupu licencji sklepu (w każdej wersji), specjalne oferty itd.

Przeczytaj także