Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Last week
  2. Tak, może to zmienić we frazach językowych. Panel administracyjny->Konfiguracja->Udstawienia regionalne->Języki->(wybrany język)->Frazy i możesz podmienić wybraną frazę.
  3. @Joanna Worona dziękuję za Twoją odpowiedź — jest to ciekawe rozwiązanie, ale niestety nie doraźne. Zależy nam, aby link ze sklepu, udostępniany np. przez naszych odbiorców domyślnie zawierał wskazany obraz.
  4. Czy istnieje możliwość zmiany nazwy zakładki "Produkty powiązane"? Chcemy dostosować ją do charakteru naszego sklepu a domyślna nazwa "Produkty powiązane" jest bardzo oficjalna, nie sugeruje tego, o co nam chodzi.
  5. Witam Co muszę wpisać aby zdjęcie na załączonym obrazku przy przewijaniu było ruchome i wyglądało tak jakby było pod szablonem ? Ostatnio samo na chwile się zmieniło lecz po chwili znowu wróciło do normy Szablon rwd41 HTML-ID fx-paralax01 Pozdrawiam
  6. Dzień dobry, Chciałbym zasugerować nową funkcjonalność, w której grupy klientów - hurtownicy - mogą złożyć zamówienia, tylko wtedy gdy zawartość koszyka przekracza konkretną ilość produktów i/lub konkretną wartość. Wiem, że istnieje możliwość ustawienia takiego limitu dla całego sklepu, ale nie chcę tym odstraszać klientów indywidualnych. Hurt to hurt. Trzeba zamówić więcej, aby przyznać rabat dla hurtowników. Obecnie muszę takie sytuacje rozwiązywać mailowo i ew. odrzucać zamówienia.
  7. Chciałbym odświeżyć temat - jest to kluczowa kwestia dla użytkowników REST API!
  8. Dziękujemy za uwagi. Część z nich już wdrożyliśmy. Pozdrawiamy, Baby and Mam
  9. Cześć, Czy korzystacie z rozwiązań sap/erp w swoich firmach/sklepach? Trochę poczytałam na ten temat i znalazłam ciekawe informacje o Sidgroup. Wiem też, że taki system może pomóc mi bardziej kontrolować to co dzieje się u mnie w firmie. Co myślicie? :)
  10. dokladnie czekamy czekamy i nic... Wkleje tu maila ktorego przed chwila wyslalem do supportu moze obsługa ma tu jakis pomysl Witam w takim razie prosze o pomoc w skonfigurowaniu dostawy np. dla dwoch produktów. dwie rzeczy beda wysylane z dwoch roznych hurtowni. W jednej koszt wysylki to 12 zł a w drugiej 16 zł jak zrobic tak aby jak klient wybierze te dwa produkty to w koszyku mial dostawe warta 28 zł.... pozdrawiam
  11. @KamilK Zrobiłem zgodnie z Twoją sugestią i widzę, że pojawia mi się odpowiedni tag w źródle strony, więc chyba jest ok. @Rogal Z robots.txt wolę za dużo nie kombinować. Przy okazji jeśli strona trafiła już do indeksu to blokada w robots.txt chyba nie jej stamtąd nie wyczyści. Można ją ewentualnie usunąć ręcznie z Google Search Console, ale z tego co czytałem takie czyszczenie działa 90 dni. Co po tym okresie? Nie wiem. Wracając do obsługi - raczej nastawienie na szybkie wypchnięcie ticketu, a w większości przypadków zdawkowe odpowiedzi. No i dokładnie tak jak napisałeś apropo partnerów, poniżej cytat z dziś "Dzień dobry, nie posiadamy artykułu pomocy w tym temacie ponieważ jest to edycja zaawansowana, aczkolwiek mogę Panu polecić naszego partnera firmę (...), która przygotowała specjalny skrypt dodający atrybuty noindex,nofollow, które Google bierze pod uwagę".
  12. Można jeszcze spróbować tak: zweryfikować domenę na Facebooku i wtedy FB pozwala podmieniać zdjęcie w poście z linkiem. Ale robi to tylko dla jednego posta, którego publikujesz a nie tak, że na wszystkich wpisach z tym linkiem będzie ten nowy obraz. Ewentualnie jak chcesz podmienić jedno zdjęcie do posta, to można zrobić post przez Menadżer Reklam i opublikować postem na fanpage przez Posty strony. Tworzenie postów strony w Menedżerze reklam
  13. Problem może wystąpić niezależnie od tego, czy podaje się adres do wystawienia faktury inny niż adres dostawy. Po prostu w każdym przypadku powinna być możliwość łatwego wskazania paczkomatu docelowego - powinno to być od początku oczywiste. W tej chwili użytkownik dostaje listę paczkomatów posortowaną wg symbolu paczkomatu, co daje chaotycznie rozrzuconą listę miejscowości.
  14. To ja dorzucę jeszcze problem z tym, że przy wyborze dostawy paczkomatem klient podaje dane firmowe do faktury, a nie ma osobnego pola na kod pocztowy i adres dostawy (który jest inny niż dane do faktury). Wtedy musi szukać paczkomatu ręcznie co jest frustrujące. Może lepsze GUI do paczkomatów pojawi się wcześniej niż w 2077. Jakimś cudem nawet najprostsze systemy do sklepów internetowych maja normalną mapę InPostu z paczkomatami i nie idą na łatwiznę.
  15. No standard w Shoperze - na każdym kroku zero wsparcia (mam otwarty poważny bug z funkcjonalnością który się ciągnie od 2 miesięcy), za to co chwila przychodzi spam i nagabywanie o dodatki i integracje z "partnerami". Wpakowałem już kupę pieniędzy w migrację na Magento2, ale docelowo to będzie chyba moja najlepsza decyzja biznesowa. Wracając do tematu - w ustawieniach sklepu jest gdzieś edycja pliku robots.txt - tam można wykluczyć indeksowanie poszczególnych stron. Choć zalecam ostrożność i poczytanie tutoriali do robots.txt, żeby przypadkiem sobie sklepu nie zabić
  16. Dziękuję za odpowiedź — chodzi nam o możliwość załączania do każdego produktu innej grafiki (np. takiej, jak w załączeniu — okładka książki ze strony produktu + motyw graficzny z książki w tle). Czy taką funkcjonalność do sklepu są Państwo w stanie napisać?
  17. tak, można to zrobić w formie modyfikacji w szablonie tpl, prośba o szczegóły na kontakt@mamezi.pl lub przez https://www.mamezi.pl/kontakt/ tj. dokładnie na jakich podstronach chciałby pan jaką grafikę (wszędzie ta sama?) to wycenimy :-)
  18. Dziękuję za sugestię, została przekazana do analizy.
  19. Earlier
  20. Problem polega na tym, że Shoper nie umożliwia załadowania indywidualnej grafiki do meta danych przy produktach, którą następnie facebook mógłby 'zasysać' przy udostępnianiu linka. Automatycznie za taką brany jest plik z okładką a nam chodzi o wskazanie facebookowi kreślonego banera o wymiarach, którą fb najlepiej przyswaja, czyli 1200x628. Czy ktoś zna sposób na rozwiązanie tego problemu?
  21. Albertinio

    Apaczka

    Apaczka to jednak ZŁODZIEJE - doliczają sobie dodatkowe opłaty, Nie działa w systemie reklamacja, czyli nie możesz jej złożyć. Jak najdalej od nich !!!!!
  22. "funkcjonalność ta jest wysoko na liście naszych priorytetów". Rok czekania i progres 0%. To chyba mówi wszystko na temat obsługi potrzeb użytkowników...
  23. Hej, Ma moze ktos z Was doswiadczenie ze zmiana menu na takie "sticky menu". Chodzi mi o zrobienie czegos takiego w RWD023 jak jest w RWD005.
  24. O dzięki za przypomnienie tego tematu! Jak tam administratorzy? Koniec roku 2018 już dawno za nami, połowa 2019 też... Czy wydarzało się coś w tym kierunku? Bez tej funkcjonalności bardzo zaniedbuje sprzedaż przez sklep i skupiam się na sprzedaży na allegro. Można narzekać na allegro, na wysokie opłaty itd, ale platforma działa jak należy. Podejrzewam, że nikt by nie narzekał na shopera gdyby był droższy ale przynajmniej głosy klientów były brane pod uwagę. Tym bardziej, że często w tematach na forum mowa jest o oczywistych funkcjonalnościach, z którymi shoper od lat nic nie robi.
  25. Tak, postęp migracji do innego rozwiązania od konkurencyjnego dostawcy w toku.
  26. mijaja lata i nic sie nie dzieje w tym kierunku......
  27. Witam przeczytałem cala konwersacje i sie podpinam.. zaplacilem, zalozylem sklep i zauwazylem brak cennikow dostaw jak na allegro....to ogromny minus... sumuwanie kosztów dostaw to powinna byc podstawa wystapilem nawet z zapytaniem o rezygnacje ze sklepu..czekam na odpowiedz od jakiegos kierownika Widze ze strasznie tą sprawie przeciagacie. Powiniec to byc priorytet, jesli chcecie przyciagac a nie odstraszac nowych klientów....
  1. Load more activity


  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?

    Sign Up
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.