Cała aktywność

Strumień auto-aktualizowany     

  1. Today
  2. Yesterday
  3. Nieruchome menu

    CSS + jQuery
  4. Nieruchome menu

    szukalem juz:) probowalem cos z tym podzialac ale niestety udalo mi sie podkleic nieruchomo tylko do samej gory:( moze ktos ma jakiegos "gotowca" zeby kleilo sie tylko przy scrollu? - to chyba nie tylko css... dzieki z gory.
  5. Ostatni tydzień
  6. Nieruchome menu

    nie ze standardowym szablonem. Musisz szukać takiego ze "sticky menu / sticky header" albo może inaczej - nie ma do tego opcji
  7. Nieruchome menu

    Witam Czy jest mozliwosc zeby MENU bylo nieruchome - przy poruszaniu sie scrollem? [zeby zawsze bylo na gorze strony] pozdrawiam
  8. Opakowania

    Gdzie zaopatrujecie się w opakowania, w których wysyłacie produkty? Ja ze swej strony polecam firmę https://opakowania24.eu/. Szeroki asortyment (opakowania tekturowe małe i wielkogabarytowe, folia strech, bąbelkowa i inne) i rzetelna obsługa to ich atuty.
  9. asortyment Zmiana koloru przycisku w koszyku?

    Witam, chciałem zmienić kolor przycisku po najechaniu w koszyku i w kolejnych krokach finalizacji zamówienia. Przeszukałem cały plik główny CSS i niestety nie znalazłem odpowiedniego kodu do zmiany. Chodzi mi między innymi o przycisk w koszyku "zamawiam". Nie wiem nawet czy takie dane znajdują się w pliku głównych CSS czy w jakiś plikach pobocznych. Jeżeli ktoś już miał z tym styczność to prosiłbym o jakieś wskazówki i podpowiedzi. Oczywiście chodzi mi o szablon podstawowy sklepu.
  10. Ilość produktów w rzędzie

    Cześć! Chciałbym żeby użytkownicy widzieli większe zdjęcia w kategoriach. Co zrobić żeby na http://fabrykartka.pl/kartki-bozonarodzeniowe wyświetlać w jednym rzędzie 2 produkty zamiast trzech? Konfiguracja umożliwia tylko schemat i ilość łączną.
  11. Newsletter

    Dziś przy tworzeniu newslettera okazało się, że mam trudność z zdjęciami. Nie wiem czy to wina kolejnej wersji i wprowadzonych zmian, czy może ja coś nagle robię nie tak jak należy. Przy dodaniu do treści newslettera zdjęcia zaczyna się ono wyświetlać w zwykłym dużym rozmiarze. Nie da się ani jednego zdjęcia w Newsletterze zmniejszyć klikając po bokach, nie da się też wprowadzić we właściwościach grafiki rozmiaru jaki byśmy chcieli. Proszę o pomoc.
  12. Wiget z wariantami

    Przydałby się wiget z wariantami z możliwością umieszczenia pomiędzy zdjęciem głównym, a opisem. Warianty mogłyby być prezentowane, miniatura obok nazwa wytłuszczona wariantu pod spodem numer SKU, stan dostępności, po prawej cena, możliwość wybrania ilości + do koszyka. Przy produktach wariantowych nie myłoby standardowego do koszyka obok zdjęcia głównego tylko ilość wariantów z możliwością kliknięcia i przesunięcia strony do wspomnianego wigetu. Proponuję rozwiązać problem z przymusem dodawania numeru SKU do "produktu matki" z której są tworzone warianty. Tu mógłby być nadawany numer globalny produktu z wariantami. I tak każdy wariant będzie synchronizowany po SKU z systemem magazynowym.
  13. Przydałaby się statyczna strona tworząca tabelę z nazwami producentów skatalogowanymi na podstawie alfabetu. Według poniższego przykładu: A B C D E F .... A Aproducent Aproducent2 Aproducent3 B Bproducent Bproducent2 i tak dalej.
  14. Witam. Dwa dni temu po próbie logowania na pocztę o2.pl otrzymałem komunikat że wykryto próbą włamania się na konto pocztowe i musiałem zmienić hasło . Teraz za każdym razem gdy wpisuję nowe hasło w Shoper otrzymuję komunikat : Błąd konfiguracji SMTP: przekroczyles limit wyslanych wiadomosci, blokada wygasnie automatycznie - sprobuj pozniej / flood check failed, account lockout will expire automatically - try again later: event actions exist Dwa dni i dalej tak samo i wiadomo żadne maile nie wychodzą z Shopera . Jakieś pomysły ?
  15. Wcześniej
  16. Opcje wyszukiewnia w wersji mobilnej

    Witam. To normalne przy szablonie rwd ale niewielka modyfikacja css rozwiązuje tą kwestię . Pozdrawiam Radek www.leosklep24.pl
  17. Witam. Zwróciłem uwagę, że jest problem z wyświetlaniem się filtra w wersji mobilnej. Z tego co wiem wyświetla się tylko centralna część strony ( bez boków) w wyniku czego nie możliwości filtrowania w wersji mobilnej, co jest dość dużym utrudnieniem w korzystaniu ze strony, zważywszy że oglądamy produkty na małym wyświetlaczu. Filtr w takich urządzeniach jest częściej używany niż w wersjach stacjonarnych komputerów. Pozdrawiam Marcin www.hansloren.pl
  18. Minimalna ilość produktów

    Witam, proponuję wprowadzenia minimalnych ilości produktów określanych w kategorii lub w każdym produkcie oddzielnie. W przedmiotach personalizowanych / wytwarzanych na zamówienie taka opcja jest niezbędna. Szczególnie przy tanich produktach, przy których proces uruchomienia produkcji dla 1 czy kilku szt. przewyższa wartość zamówienia. Aktualnie w ustawieniach shopera jest opcja ograniczenia ilości dla całego sklepu lub możliwość tworzenia paczek (opakowanie) niestety ani jedna ani druga opcja nie "ratuje". Jeśli ustawimy opcję opakowanie na np. 20szt (minimalna wartość opłacalna dla właściciela sklepu) to klient będzie miał do wyboru tylko wielokrotność 20 szt. Chcąc kupić 25 szt. to ani 20 szt. ani 40 szt. go nie zadowoli
  19. odrzucone Obsługa cen netto

    A na kiedy planujecie? Przecież taka opcja zamiany netto na brutto to podstawa! Wszystkich naszych klientów interesuje wyłącznie cena netto bo handlujemy b2b. Już wykupiliśmy sklep na rok, ale im bardziej wdrażamy się w jego budowę tym więcej ograniczeń dostrzegamy i zastanawiamy się nad szukaniem czegoś innego. Robi się powoli lista tego co należy zmienić. Jakie mamy opcje wprowadzenia indywidualnych zmian w shoper? Np. - zamiana netto na brutto, - wyświetlanie rabatu w procentach - przydzielanie rabatu dla grupy produktów, np 5% dla grupy A a 10% dla grupy B, dla grupy klientów i po zalogowaniu.
  20. nowe Wyszukiwanie również w atrybutach

    Warto też dodać do wyszukiwania nazw producentów. Tak aby wyszukiwarka również przeszukiwała producentów automatycznie
  21. Dodatkowy magazyn lokalny

    Sporo e-maili dostaje na głównego i jest bałagan. Sugestii to ja mam sporo. Super by było jakby wprowadzono możliwość importowania wyciągu bankowego w celu księgowania przelewów. Miałem coś takiego zbudowanego w LMS jak bawiłem się w dostawce internetu. Działało to tak, że ściągałem z banku listę przelewów z ostatniego w formacie CSV (tutaj by trzeba przerobić chyba wszystkie banki ponieważ każdy ma inną strukturę) miesiąca i system rozpoznawał po tytule wpłaty albo imieniu i nazwisku klienta. Oczywiście musiałem ręcznie potwierdzać. Przy tysiącu przelewów miesięcznie nie dało się tego ręcznie zrobić. Dodatkowo mogłem numer konta z jakiego przelew był robiony przypisać do klienta. Tutaj nie ma to sensu. Kolejna sugestia to wprowadzenie dodawania załączników do adnotacji w zamówieniu. Głównie chodzi o zwroty środków klientowi aby mieć łatwy dostęp do tego. Kolejna sugestia to wprowadzenie wyszukiwania zamówień po statusie opłaconym, tak żeby mi wyświetlił otwarte zamówienia opłacone, z pobraniem. Ułatwi to przy dużej ilości zamówień szybszą wysyłkę. Wyszukanie zamówienia, w którym znajduję się produkt xx. Przykładowo chce wyszukać w otwartych bądź nowych zamówieniach te w których przykładowo jest Pepsi i drugie wyszukanie gdzie jest Cola. Możliwość ustawienia w konfiguracji aby domyślnie wyświetlał mi 50 zamówień na stronę zamiast 20. Tak żeby użytkownik sam sobie ustawił. Ustawienie darmowej wysyłki przy danym produkcie. Po prostu jeśli klient dobierze Mirandę to przesyłkę ma gratis. Obecnie konsultant podpowiedział aby wagą to zrobić. Działać działa i mam ustawione od 5kg darmową wysyłkę ale jak weźmie mi przykładowo 10 takich produktów a ja zapomnę wagi zmienić przy zamawianiu kuriera to mi przyjedzie paleciak po paczkę 50kg, która waży przykładowo 8kg. Wprowadzenie czarnej listy klientów. Przy zarejestrowanym kliencie to nie problem. W przypadku bez rejestracji to system by mógł mi wyświetlić adnotacje, że klient używający e-maila oszust@wp.pl jest na liście czarnej, dodatkowo jakby mógł sprawdzić po numerze telefonu i adresie (tak duża zmiana to raczej by musiała być zrobiona wraz z księgowaniem przelewów).
  22. Dzień dobry, byłoby świetnie, gdyby dało się ustawić odgórne wyświetlanie produktów rosnąco według ceny, w kategorii. Tak, że po wejściu na daną kategorię użytkownik od razu ma poukładane w ten sposób produkty. Obecnie odbiorca musi szukać przycisku z filtracją, rozwijać listę filtracji i klikać na właściwe sortowanie. Więc mamy 3 zbędne kliknięcia w opozycji do możliwych 0. Oczywiście można by wprowadzić również inne, odgórne typy sortowań, wedle uznania właściciela sklepu. Nie jest to wyszukana zmiana, a na innych platformach jest standardowo dostępna. Proszę rozważyć tę propozycję, na pewno wiele osób skorzysta. P.S. Przy rejestracji na Forum Shoper, przycisk z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych jest automatycznie zaznaczony, co nie jest zgodne z prawem. Brzydkie praktyki, zachęcam do weryfikacji i zmiany.
  23. Moduły na liście produktów

    OK. Dzięki odpowiedzi. Jak coś wymyślę z tym wyłączeniem to się podzielę.
  24. Moduły na liście produktów

    Nie pomogę, bo nie mam u siebie podkategorii :-( a jakoś testować na żywym organizmie nie będę. Natomiast moduły włączone dla danej grupy: strona główna / lista / szczegóły są przypisane dla wszystkich z danej "grupy" i nie da się tego selektywnie wybrać
  25. Moduły na liście produktów

    Dzięki za odpowiedź Też właśnie do tego doszedłem, aby w opisie kategori wstawić zwykły baner graficzny na divach. I to działa ale nie wiem jak w templejcie podkategorii porduktu wyłączyć moduły, które mam w Liscie produktów. Tzn. wchodząc w kategorię A mam moduły z Listy Produktów. Potem, kiedy wybiorę a01, wskakuje baner z opsiu ale wyłączane są moduły z Listy Produktów. Może się z czymś takim spotkałeś. Pozdrawiam
  26. Moduły na liście produktów

    Tak jak chcesz oprogramowanie nie pozwala, jedyne co mi przychodzi do głowy to do opisu każdej kategorii (asortyment > kategorie > opis) dodać po prostu baner statyczny. Wtedy dla każdej kategorii masz odpowiedni baner - jednak bez rotacji. Nie wiem - nie próbowałem - czy nie da rady zrobić tego jakimś skryptem do rotacji aby w opisie kategorii wejść w wyłącz edytor i wkleić kod rotacji (koniecznie wtedy wyłącz czyszczenie kodu html - konfiguracja > administracja > bezpieczeństwo > wyłącz czyszczenie kodu html), a do ustawień indywidualnych aktywnego stylu (własny css, własny js) lub do konfiguracja > integracje > integracje własne odpowiedni kod skryptu który to ogarnie. Zobacz na podstawie tego opisu. Ale nie testowałem i nie wiem czy do końca to ogarnie.
  27. Moduły na liście produktów

    Witam, Mam pytanie czy ktoś z użytkowników spotkał się taką modyfikacją stylu i nawigacji skórki. A mianowicie w standardzie mamy: W Modułach > Lista produktów dodaje moduły, które wyświetlają nad produktami np.: "slider główny". Po zapisaniu wyświetla on się na każdej podstronie nie zależnie od zmiany kategorii czy podkategori produktów A, B, C czy A > a01 > a02. Efekt jaki chciałbym osiągnąć; to aby wchodząc kategorię np.: B wyświetlał się moduł "slidera B" (przyporządkowanego do tej kategorii). a "slider główny znikał" C wyświetli się moduł "slider C" (przyporządkowany do kategorii C).... i tak analogicznie. Ktoś ma może pomysł jak to rozwiązać? Lub może wprowadzł taką przeróbkę? Będę wdzięczny z pomoc? Pozdrawiam
  28. Hej, Zastanawiam się jak poprzez Google Analitics mógłbym sprawdzać, które kategorie w moim sklepie są najpopularniejsze. Macie jakiś pomysł?
  29. Sprawdziłem jeszcze działanie dla instrukcji warunkowej: {if {bill_company}} {bill_company} {else} {bill_firstname} {bill_lastname} {/if} W nazwie firmy podczas składania zamówienia wpisałem: Tetstąśżźęćńół ".,/ wówczas instrukcja warunkowa zwróciła prawidłowo i wyświetliła w e-mailu tą powyższą nazwę firmy. Natomiast podczas składania zamówienia w nazwie firmy wpisując ten sam ciąg ale z spacją: Tetst ąśżźęćńół ".,/ instrukcja warunkowa już zwraca wartość imienia i nazwiska czyli {bill_firstname} {bill_lastname}
  1. Załaduj więcej aktywności