Cała aktywność

Strumień auto-aktualizowany     

  1. Yesterday
  2. Plik CSV nie zaciąga wszystkich danych z jednej kolumny

    @GUNSHOT, u mnie jest dokładnie tak, jak potwierdził @Marcin Piskorz. Produkt jest widoczny w każdej z podkategorii. Na zrzutach widać go zarówno w kategorii głównej 'Motoryzacja' jak i w ostatniej 'Gałki skrzyni biegów'. We wszystkich kategoriach pośrednich również jest widoczny. Ps. Czy tworzyłeś kategorie i podkategorie ręcznie, czy próbujesz je tworzyć poprzez import towarów z pliku? Bo jeśli w ten drugi sposób, to może spróbuj najpierw utworzyć strukturę kategorii (zgodnie z tym, co masz w pliku), a dopiero po tej czynności zaimportować plik.
  3. Kiedy taka funkcjonalność będzie wprowadzona ? Nie wydaje mi się żeby ogarnięcie tych rzeczy byłoby jakoś mega skomplikowane.
  4. Cenniki dostaw

    Dziękuję za odpowiedzi w tym temacie. Jeśli to możliwe to prosiłbym o nakierowanie mnie do jakiejś firmy, która byłaby w stanie zrealizować taką funkcjonalność szybciej (odpłatnie). O ile oczywiście możesz i masz taką wiedzę
  5. integracje Shoper na serwerze NginX

    Wiesz co jest najśmieszniejsze? Że suport nie wspiera nginx'a, który wypada dużo wydajniej od apache. Za takie pieniądze. Ale spokojnie, jak coraz więcej osób będzie przechodzić, to w końcu zaczną. Działający config nginx. Do sprawdzenia mam jeszcze PUT/DELETE https://gist.github.com/efiku/68243a28f077e84b2692115e506ee99f
  6. nowe termin wysyłki w zamówieniu

    @OPTO są też rzeczy, które są zmieniane u nas w systemie. Zazwyczaj co 3 tygodnie dla wersji abonamentowych wychodzi nowa paczka, zawierająca nowe rzeczy lub/i poprawki zgodne z sugestiami klientów. Z licencjami samodzielnymi jest to trochę bardziej skomplikowane, niemniej jednak pojawia się co najmniej kilka aktualizacji w ciągu roku. Oprócz tego pojawiają się aplikacje, które pozwalają rozbudować możliwości sklepu i dostosować do indywidualnych potrzeb. Jeśli chodzi o panel RWD to odświeżę u nas temat i mam nadzieję, że jutro uda nam się wrócić do Ciebie z odpowiedzią. Napiszemy bezpośrednio w temacie, do którego podesłałeś link, aby nie rozmywać tego wątku Wracając do sugestii z tego tematu, nie jestem w stanie podać Ci dokładniejszej daty. Jest w naszych planach na przyszły rok, ale oprócz planowanych rzeczy będą też rzeczy, których nie jesteśmy w stanie przewidzieć, takie jak np. zmiany Allegro , czy zmiany prawne. Może się więc okazać, że "wskoczy" nam coś pilnego, koniecznego do zrobienia aby sklepy mogły normalnie funkcjonować i wtedy automatycznie planowane rzeczy się opóźniają. Na prośbę użytkowników forum nie piszemy już tylko, że temat został zgłoszony do działu IT, tylko staramy się dać Wam bardziej szczegółową informację zwrotną. Możecie się więc od nas spodziewać odpowiedzi czy pomysł nam się podoba i czy pojawi się w najbliższym roku, czy nie. Chyba, że mamy już stworzony changelog najbliższej aktualizacji, to będziemy pisać, że wejdzie w najbliższej aktualizacji Jeśli wiemy, że nie będziemy w stanie zrealizować Waszej prośby lub z góry wiemy, że może to być zrealizowane tylko przez zewnętrzną aplikację, to także będziemy dawać znać.
  7. Cenniki dostaw

    @maciekB rozmawiałam na ten temat z naszym Product Managerem i podoba mu się Twój pomysł. Jednak jest on dość trudny do zrealizowania przez nas, gdyż niesie za sobą ciąg innych zmian. Nie możemy obiecać, że ta zmiana pojawi się w przyszłym roku, ale na pewno zostanie wzięta pod uwagę, gdy będziemy pracować nad przesyłkami
  8. nowe termin wysyłki w zamówieniu

    Super, jednak zwróćcie uwagę, że niektóre z tych "udogodnień" powinny być jako moduł engine sklepu, a wychodzi że developerzy przeglądają forum i co jakiś czas pojawia się appka płatna z tym co najbardziej "boli" użytkowników sklepu. Oczywiście, że rozumiem i pewne rzeczy mogą być "modułowe" ale pewne bugi pomimo wielu zgłoszeń dawno temu na bok jak i na forum dalej nie są naprawione. Chciażby dalej występujący błąd z wyświetlaniem https://www.shoper.pl/forum/topic/3543-złe-wyświetlanie-modułu-w-std-rwd-szczegóły-produktu/?tab=comments#comment-10234 z notką że w 2015 zostało zgłoszone do poprawy i... nadal występuje na jednej podstronie Dodatkowo po wypuszczeniu dla licencji samodzielnych u mnie znowu w mobilnym działa tylko panel RWD - pomimo u doły możliwości przełączenia - nie działa. Ale żeby nie zaśmiecać tematu. Super. Przyszły rok.. który kwartał? ;-)
  9. nowe termin wysyłki w zamówieniu

    Uzyskałam odpowiedź. Wprowadzanie omawianej tu funkcjonalności, czyli ustalanie terminu wysyłki z uwzględnieniem dni/godzin pracy sprzedawcy, planowane jest na przyszły rok. I będzie to obsłużone przez nas, nie przez zewnętrzną aplikację
  10. nowe termin wysyłki w zamówieniu

    @OPTO rzeczywiście działamy i sukcesywnie odpisujemy na forum wraz z @Marcin Piskorz. Nawiązując do metafory @Robert Błaszczak, planujemy być światełkiem w tunelu (nie pociągiem) Zorientuję się jak ma się sprawa uwzględniania czasu pracy przy ustalaniu terminu dostawy i dam Wam znać. Faktycznie, wiele Waszych sugestii jest realizowanych za pomocą dodatkowych aplikacji. Wynika to z tego, że chcemy dać Wam możliwość rozbudowywania systemu, ale nie każdy potrzebuje wszystkich sugerowanych przez Was funkcji. Nie chcemy obciążać nimi systemu oraz nie chcemy obciążać kosztami osób nieplanujących korzystać z dodatkowych rozwiązań. A niestety wprowadzanie wielu nowych funkcjonalności do ogólnej oferty, wiązałoby się z podniesieniem ogólnych opłat. Jednak na pewno nie jest tak, że wszystkie zmiany przerzucamy na dodatkowe aplikacje
  11. @GUNSHOT , oprogramowanie Shoper działa właśnie w pożądany przez ciebie sposób. Przykładowo, jeżeli twoja ścieżka kategorii wygląda następująco: Test ---> Test 1 ---> Test 2 ---> Test 3, gdzie każdy kolejny Test jest zagłębieniem poprzedniego, i gdy dodasz produkt do Test 3 to będzie on widoczny również w widoku Test 1 i Test 2. Kategorie ukazują produkty obecne także z podkategorii. Jeżeli w twoim przypadku doświadczasz innego działania to podaj proszę adres swojego sklepu wraz z informacją, jakiej kategorii i jakiego przykładu dokładnie dotyczy sprawa w wiadomości prywatnej - przeanalizuję wówczas kwestię na twoim sklepie.
  12. Miniatury w zamówieniach klientów

    @Robert Błaszczak dzięki za odpowiedź, jest dokładnie tak jak piszesz. Zdjęcia produktów są już dostępne w podglądzie zamówienia. Niestety chwilę trwało zanim odpisaliśmy, także licencje samodzielne doczekały się już tej aktualizacji
  13. Ostatni tydzień
  14. Widzę zrzut ekranu i ok ja robiłem tak samo jednak widać że u Ciebie również tworzy się drzewko ale zauważ rzecz najważniejszą a mianowicie że produkt widać tylko w kategorii Gałki Skrzyni Biegów. Jak wejdziesz na sklepie w kategorie "Wyposażenie wnętrza" to juz tego produktu nie widać. W każdym sklepie produkt ten powinien zostać przypisany do każdej kategorii z drzewa,
  15. klienci migracja na serwer - problem z pocztą i wyszukiwarką

    Jaka wersja PHP na serwerze? Spróbuj może z różnymi wersjami jeśli masz taką możliwość.
  16. Witam, Po migracji sklepu na inny serwer mam następujące problemy: 1. przestało działać wysyłanie poczty. Mimo, że mam w ustawieniach wpisanego hosta to autoryzacji smtp to na podstawie logów widzę, że usilnie łaczy się z localhost: #2 /home/sklep/public_html/libraries/Zend/Mail/Transport/Smtp.php(200): Zend_Mail_Protocol_Smtp->helo('localhost') 2. Nie mam możliwości edycji emaila użytkownika. Tamkie błędy: #0 /home/sklep/public_html/application/modules/admin/controllers/CustomersController.php(650): Logic_Subscriber::addNew(test@test.pl, Logic_User, 1) #1 /home/sklep/public_html/application/core/Controllers/AdminAction.php(637): Admin_CustomersController->_save(Logic_User, ArrayObject) #2 /home/sklep/public_html/application/modules/admin/controllers/CustomersController.php(148): Controllers_AdminAction->_editObject(Logic_User, 140, _save, _data, Form_Admin_User) #3 /home/sklep/public_html/libraries/Zend/Controller/Action.php(516): Admin_CustomersController->editAction() #4 /home/sklep/public_html/libraries/Zend/Controller/Dispatcher/Standard.php(308): Zend_Controller_Action->dispatch(editAction) #5 /home/sklep/public_html/libraries/Zend/Controller/Front.php(954): Zend_Controller_Dispatcher_Standard->dispatch(Zend_Controller_Request_Http, Zend_Controller_Response_Http) #6 /home/sklep/public_html/application/core/System/Bootstrap.php(844): Zend_Controller_Front->dispatch() #7 /home/sklep/public_html/application/core/InitBoot.php(263): System_Bootstrap->dispatchController() #8 /home/sklep/public_html/index.php(52): require(/home/sklep/public_html/application/core/InitBoot.php) 3. Przestała działać administracyjna wyszukiwarka. W error_log php coś takiego: [Sat Dec 09 17:37:17 2017] [error] [client 31.178.25.222] thrown in /home/sklep/public_html/libraries/Zend/Session/Namespace.php on line 322, referer: https://missisleepy.pl/admin [Sat Dec 09 17:37:17 2017] [error] [client 31.178.25.222] #1 /home/sklep/public_html/plugins/plugins/Update/Models/Update/Manager.php(94): Session_Namespace->__set('lastErrorCode', 98), referer: https://missisleepy.pl/admin [Sat Dec 09 17:37:17 2017] [error] [client 31.178.25.222] #0 /home/sklep/public_html/application/core/Session/Namespace.php(78): Zend_Session_Namespace->__set('lastErrorCode', 98), referer: https://missisleepy.pl/admin [Sat Dec 09 17:37:17 2017] [error] [client 31.178.25.222] PHP Fatal error: Uncaught exception 'Zend_Session_Exception' with message 'Zend_Session is currently marked as read-only.' in /home/sklep/public_html/libraries/Zend/Session/Namespace.php:322, referer: https://missisleepy.pl/admin Proszę o pomoc
  17. nowe termin wysyłki w zamówieniu

    Oby, to już któraś osoba... światełko się pojawia, potem pojawiają się odpowiedzi dotyczące przekazania do działu IT, kolejnym etapem jest... pojawienie się dodatkowo płatnej appki.
  18. nowe termin wysyłki w zamówieniu

    Cześć OPTO. Jest mała nadzieja, że coś się ruszy z zaangażowaniem pracowników Shopera na forum. Mam nadzieję, że jest to światełko w tunelu, a nie pociąg . Omawiany problem z wyznaczaniem terminu realizacji / wysyłki jest także według mnie jednym z pilniejszych do poprawy w Shoperze.
  19. nowe termin wysyłki w zamówieniu

    Może zrobicie coś wreszcie z dniami wolnymi lub uwzględniając godziny i dni pracy sprzedawcy aby to było brane pod uwagę podczas wyznaczania "terminu realizacji / wysyłki" @Anna Boczar https://www.shoper.pl/forum/topic/2669-termin-dostawy-uwzgleniający-dni-wolne/ - ten zablokowany tu cisza, a jakąś aktywność na forum ponownie zaczęliście wykazywać
  20. Plik CSV nie zaciąga wszystkich danych z jednej kolumny

    Ja tworząc podkategorie poprzez przycisk 'Dodaj podkategorię' zrobiłem drzewko z Twojego pytania (jak na załączonym obrazku). Produkt "Gała od Syrenki' umieściłem w ostatniej podkategorii, czyli Motoryzacja > Części samochodowe > Wyposażenie wnętrza > Gałki skrzyni biegów. W sklepie produkt Gała od Syrenki widoczna jest zarówno w kategorii Motoryzacja, jak i w każdej z podkategorii. Czyli jak rozumiem, o takie coś Ci chodziło. Ps. Uwaga do programistów Shopera - dobrze byłoby poszerzyć pole 'Kategoria główna' (choćby do szerokości pola 'Nazwa'). Aktualnie przy większym zagnieżdżeniu dosyć brzydko wygląda zawijanie tekstu na liście rozwijanej.
  21. Myśle że to błąd shopera ponieważ wyeksportowałem przykładowy plik csv i po prostu powklejałem ze starego sklepu wszystkie kolumny po kolei w sensie wszyskie kody produktow aktywność nazwy opisy itp i wychodziło to tak jak w zrzutach ekranów powyżej. Następnie wyeksportowałem całą CSVkę z shopera i ponownie pozmieniałem dane tam gdzie były luki i zaimportowałem ją jeszcze raz i poszła bez problemu. Myśle że gdy ktoś będzie miał podobny problem niech spróbuje tak samo ponieważ trwa to naprawdę chwilę a efekt jest taki że po prostu zaciąga wszystko. Poniekąd tegeo nie rozumiem ponieważ CSVka którą zaimportowałem i która nie zaciągnęła wszystkich danych jest identyczna jak ta wyeksportowana i uzupełniona po raz drugi. Jeśli ktoś będzie miał taki problem niech zrobi tak jak wyżej opisałem i powinno być ok. A co powiecie odnośnie tych kategorii ? Nie da się tak zrobić chyba bo testowałem kilka rozwiązań i nic nie przyniosło pożądanego efektu.
  22. Plik CSV nie zaciąga wszystkich danych z jednej kolumny

    @GUNSHOT, a możesz opisać, jak rozwiązałeś problem? Czy jest to błąd Shopera, czy jednak błąd po Twojej stronie? Forum czytają użytkownicy Shopera i dobrze byłoby, aby informacja o przyczynie problemu pozostała dla potomnych.
  23. Przypisanie stawki VAT 0% do klienta

    Tadeusz, dziękujemy bardzo za sugestię. Przesłałam ją do działu IT.
  24. Cenniki dostaw

    maciekB, bardzo dziękujemy za sugestię. Przesłałam ją do działu IT
  25. Poradziłem sobie już z problemem, mam natomiast inny... chciałbym mieć powiedzmy 2 lub 3 podkategorie czyli kategoria główna > podkategoria 1 > podkategoria 2 > podkategoria 3 tak jak powiedzmy jest to na allegro przykładowo: Motoryzacja > Części samochodowe > Wyposażenie wnętrza > Gałki skrzyni biegów ( separatorem kategorii jest podobno ">" ) wpisuje taki ciąg znaków w kategorii i tworzą się te kategorie ale produkt przypisany jest tylko do tej ostatniej podkategorii czyli Gałki skrzyni biegów. Co musze zrobić aby produkt przypisany był do wszystkich 4 kategorii tak aby utworzyło się 1 drzewo a nie tworzyły się nowe, bo jeśli miałbym klikać w shoperze 1500 produktów bo tyle mam na swojej CSVce to byłoby troche słabo.
  26. Jedna strona finalizowania zakupu w koszyku.

    Podbijam pytanie. Czy planujecie wdrożyć możliwość zakupu przez klienta tylko dla niezarejestrowanych. Dokładniej chodzi o to, aby zminimalizować ilość kroków jaką klient musi przejść zanim dokona zakupu. Chciałbym, abym mógł sobie coś takiego wybrać i wyeliminować tym samym 1 krok do zakupu. Z tego co widzę w moim sklepie, klienci w ogóle nie zakładają kont podczas zakupu. Więc dla mnie to jest zbędne. Fajnie by było gdyby pominąć ten etap i klient mógł od razu wpisać swoje dane do wysyłki i już. Czekam na poparcie od innych użytkowników. A także zainteresowanie się tematem ze strony Shopera.
  1. Załaduj więcej aktywności