Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. Zadaj sobie pytanie, ile oddających głos "na tak" zdążyło zmienić platformę...
  3. W jaki sposób ustalana jest kolejność produktów na podstronie Nowości? Dla produktów w danej kategorii mogę ustawić priorytet, dla produktów polecanych na stronie głównej podobnie. Jak zrobić to samo dla nowości?
  4. Nie, nie wysyłamy w mailu linku do płatności. Jest to link, który pozwala sprawdzić stan realizacji zamówienia i daje możliwość opłacenia go. Przykładowa wiadomość do Klienta wygląda w ten sposób: Link prowadzi do zamówienia:
  5. Nasz sklep działał chyba 3 dni dobrze po migracji śmigał jak nigdy, po 3 dniach nagle wszystko wolniej się zaczęło ładować, myśleliśmy, że to na skutek wstawienia filmiku na stronę główną jednak po testach okazało się że to nie od filmiku, później zrobiliśmy optymalizację strony i jest okej Zaproponowano nam w między czasie pakiet Premium 2.0 na którym sklep działa tak jak w momencie zaraz po migracji
  6. Witam minęło 7 lat od założenia tej ankiety, gdzie wiele osób zagłosowało i wiele jest za wprowadzeniem takiej funkcji czy możecie to w końcu wprowadzić czy nie ma co liczyć na to? Czyżby 7 lat to zbyt mało na wysłuchanie głosu klientów?
  7. Fajny sklep Jeśli można się do czegoś doczepić to czcionka, wydaje się mało czytelna i rozmazana (głównie na sliderach). Nazwy produktów mogłyby mieć większą czcionkę
  8. Last week
  9. Ale ten link do płatności to będzie w wiadomości potwierdzającej ustawianej w Zawartość > Wiadomości email>Zamówienie - potwierdzenie? Czyli pod {order_url}?
  10. Dziękuję przekażę - na przyszłość możesz zgłaszać sugestie bezpośrednio z panelu administracyjnego sklepu:
  11. Są na to dwa sposoby: 1) Klient zarejestrowany, po zalogowaniu będzie miał przycisk do płatności przy konkretnym zamówieniu: 2) Sposób dla Klienta niezarejestrowanego:
  12. Mam pytanie, w jaki sposób klient może ponowić płatność (gdy ta mu się nie uda) za pomocą systemu PayU? Czu jest jakiś magiczny sposób generowania linku do płatności o którym nie wiem? Trochę to utrudnia sprawę gdy bank, lub cokolwiek innego zwróci błąd i nie ma jak ponownie tej płatności zrobić....
  13. Witam. Chciałbym przedstawić nasz sklep z komputerami, elektroniką i akcesoriami. https://sklep-atx.pl/ powstał z myślą o ludziach, którzy chcieliby zainwestować w przedmioty wysokiej jakości i niskiej cenie. Jak można zauważyć do 30 września tego roku trwa promocja. Z kodem "sklepatxstart" można otrzymać 5% rabatu na dowolny zakup. Zapraszam do sprawdzania, jak i oceny strony https://sklep-atx.pl/ Pozdrawiam!
  14. Chciałbym stworzyć status "Przesyłka wysłana", który po stworzeniu paczki z częścią zakupionych produktów wymieniał ich listę, np. ...Twoja paczka została wysłana.... link do śledzenia ..... w paczce znajdują się : XXXX - (właśnie tego znacznika potrzebuje). Jeżeli to nie wszystkie zamówione przedmioty, spodziewaj się kolejnej paczki.
  15. Czy w shoperze jest jakiś pośrednik płatności, który ma możliwość obsługiwania płatności przez wechat pay albo alipay?
  16. Po prostu programiści shopera zostali przeszkoleni na marketerów. Zrobili swoje tworząc sklep i do widzenia teraz liczy się tylko marketing
  17. Dzień dobry, praktycznie co tydzień zdarza się telefon/mail od klienta z problemem dotyczącym rejestracji/aktywacji konta. W 90% przypadkach okazuje się, że klient kiedyś składał zamówienie z rejestracją i nie potwierdził konta klikając w link w mailu. W wielu systemach pokazuje się stosowny komunikat z możliwością kliknięcia czegoś typu "Wyślij link aktywacyjny ponownie". W Shoperze tego nie ma - może to zrobić tylko administrator z poziomu panelu administracyjnego. To dodatkowo robota i zawracanie głowy sprawą, którą użytkownik sam mógłby rozwiązać. Proszę o dodanie funkcjonalności umożliwiającej wysłanie linku aktywacyjnego ponownie przez klienta. Przydałaby się również możliwość wysyłki email do klientów, którzy nie mają potwierdzonego mailowo konta. Mam takich klientów ponad 5000. Wystarczyłby np. tag w newsletterze, który wstawiłby link. Jakub Krężel
  18. Zapraszam do obejrzenia mojego sklepu www.Serowar.pl Zajmujemy się zaopatrzeniem małych mleczarni, gospodarstw rolnych oraz domowych przetwórców/hobbystów serowarów. :) Co o nim myślicie? Macie jakieś pomysły, sugestie?
  19. No cóż, myślałem,że to przyczyniłoby się w jakimś stopniu do atrakcyjności Shopera. Widocznie jest już na tyle atrakcyjny ,że nie trzeba mu nic dodawać więcej.
  20. Gdyby wszystkie funkcje z dodatków znajdowały się w oprogramowaniu, zwiększyłoby to znacznie koszt abonamentu dla każdego użytkownika, który niekoniecznie chciałby z wszystkich opcji korzystać. Z analizy potrzeb i zgłoszeń Klientów wynika, że priorytetami nie są dodatki typu "x osób kupiło y sztuk" - dlatego też pozostawiamy je jako dodatkowe opcje do uruchomienia dla zainteresowanych.
  21. Dlaczego taki prosty dodatek nie jest standardowo wbudowana w Shopera? Tylko trzeba płacić za coś takiego 19 zł miesięcznie.Podaję link: https://www.shoper.pl/aplikacje/x-osob-kupilo-y-sztuk/
  22. Earlier
  23. Dzień dobry, przedstawiam nasz pierwszy sklep internetowy dostępny pod adresem chmurkabiala.pl Będę wdzięczny za wszelkie uwagi i sugestie związane z rozwojem sklepu. Pozdrawiam serdecznie, Damian Malorny
  24. czy wiadomo cos kiedy ta funkcja zostanie poprawiona ?
  25. Sklep który oferuje duży wybór czytników kreskowych: https://sklep.hdwr.pl/ . Jako firma zajmujemy się również oprogramowaniem do magazynów Weaver WMS: https://weaversoft.pl/ .
  26. Jeżeli posiadasz dość duży magazyn to polecam Weaver WMS.
  27. cath

    Slider z lotoypami.

    Sliderem tego nie ograsz, spróbuj raczej własnym modułem z JS'em.
  1. Load more activity


  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?

    Sign Up
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.