Skocz do zawartości

Cała aktywność

Strumień auto-aktualizowany     

  1. Yesterday
  2. Witam. Mam dwa pytania:). 1. Czy będzie kiedyś możliwość aby koszt wysyłki można było ustawić do kategorii a nie wg gabarytów? 2. Czy w przypadku produktów na zamówienie (fototapety) będzie możliwość kadrowania obszaru czyli Klient sam wpisze szerokość x wysokość i będzie widział na zdjęciu jaki obszar wchodzi do wydruku. W moim przypadku byłby to bardzo pomocne:). Pozdrawiam PR
  3. Dzień dobry. Przy definiowaniu produktów wielowariantowych istnieje, poprzez panel administratora, istnieje możliwość przypisania różnym wariantom różnych cen. Odbywa się to na zasadzie zdefinowania określonych, osobnych cen dla poszczególnych wariantów, lub wskazania +/- wzrostu ceny o X zł lub dany %. Jeżeli dany produkt może być skonfigurowany i dopasowany do potrzeb klienta w zakresie kilku cech, wielowariantowość sprawdza się tu jako świetne narzędzie do "konfigurowania" produktów niestandardowych. Wg mnie, do dosokonałości, brakuje jednak jeszcze jednej rzeczy... W zależności od wybrania poszczególnych opcji wariatnów cena produktu zmienia się. Zmianę tę widać niestety jedynie w cenie całkowitej produktu netto/brutto nad przyciskiem "do koszyka". O wiele bardziej przejrzyste dla klienta byłoby gdyby wzrost lub spadek ceny w zależności od wybranego wariantu był widoczny od razu na liście dostępnych wariantów w formacie np. (+/- X.XX zł). Jest to rozwiązanie spotykane bardzo często w sklepach internetowych. Załączam screen z naszego sklepu, gdzie przykładowo pokazałem jak coś takiego mogłoby wygladać. Na szaro, obok dostepnych wariantów modelu szafy, dopisałem w Paincie jak zmieni się cena po wybraniu danego wariantu. Konsultowałem się w tej sprawie z firmą, która wprowadziła nam kilka zmian graficznych do szablonu (np. to, że wybór wariantów dostepny jest pod galerią zdjęć i jest zatytułowany jako "Konfiguracja produktu") i dostałem informację, że ta zmiana wymagała by ingerecji w oryginalny kod silnika Shopera. Przytoczony przykład pochodzi ze strony: http://sklep.polskiesejfy.pl/pl/p/Konsmetal-SD0/2515. Można tu sprawdzić jak zmienia się cena w zależności od wybrania różnych opcji wariantów.
  4. Ostatni tydzień
  5. sfin44

    Klient z FV widoczny od razu w panelu

    Sprawa wygląda na dosyć prostą. Kto podaje NIP jest wyróżniony. Od razu widać. Liczę że się uda.
  6. Witam, chciałbym przenieść bazę danych na inny serwer, jednak ma ona tyle logów że głowa mała, także pytanie - jakiś webhook czy coś do czyszczenia zbędnych logów? Na pewno mogę usunąć - logi admina, wysłane maile, koszyki itp. Czy wystarczy że opróżnię tabele w phpmyadmin? btw. może ktoś przenosił Shopera z home.pl na inny hosting? Jakieś wskazówki? Dzięki, pozdrawiam.
  7. Wyłączenie ilości przy filtrach przez Panel admina powoduje całkowite rozjechanie się filtrów i wyświetlenie wszystkich możliwych opcji, - pełna lista producentów nawet te w których niema produktów - wszystkie możliwe rozmiary nawet te z innych kategorii To normalne?
  8. Wyłączenie ilości w filtrach przyspieszyło ładowanie kategorii głównej, do 2,6 sek. Wygląda na to że problem tkwi w filtrach produktów.
  9. Sprawdzimy VPS i dam znać. Znalazłem proces przez który ładowanie trwa tak długo. Po odznaczeniu "Atrybuty" w listach filtrów w lewej kolumnie gdzie u mnie jest tylko "Rozmiar" czas ładowania kategorii głownej z 60sek spadł do 3sek :O Wprowadzenie Limitu elementów nie zmienia nic.
  10. Joanna Worona

    Klient z FV widoczny od razu w panelu

    Aktualnie trwają już prace nad filtrowaniem. Z tego, co udało mi się ustalić, będzie można takich klientów wyłapać za pomocą filtra (raczej nie będzie to ikona, choć przekazałam także Twoją propozycję oznaczenia klientów z NIP, być może programiści uwzględnią również takie rozwiązanie).
  11. Przekazałam zapotrzebowanie na tę funkcjonalność do naszego działu rozwoju. Myślę, że jest duża szansa, że taka opcja będzie dostępna.
  12. Mamy chwilowy problem z wyświetlaniem się znaczników produktów w automatycznych wiadomościach - pracujemy już nad jego rozwiązaniem. Do zgłoszenia dodałam także twój sklep. Jak tylko otrzymam wiadomość o wyeliminowaniu tego błędu, odezwę się w tym temacie.
  13. Robert Błaszczak

    Klient z FV widoczny od razu w panelu

    Było to już poruszane kilka (albo i nawet kilkanaście) razy. Niestety Shoper nie reaguje na te sugestie.
  14. Cześć, większość moich Klientów nie prosi o FV, a wystarczy im paragon. ok. 5% prosi, ale w natłoku Klientów często nie widzę, że ktoś wpisał NIP, więc prosi o FV. Czy można takich Klientów jakość wyróżnić? Jakąś ikoną, żeby od razu było wiadomo, że potrzebują FV?
  15. Cześć, starałem się stworzyć maila, który automatycznie wysyłany będzie do osób, które porzuciły koszyk. Mail taki można stworzyć, ale chciałbym w nim dodać listę z wymienionymi porzuconymi produktami i linkiem do szybkiego dokończenia prcesu zakupu. Próbowałem tak: Zakupy możesz dokończyć {if unregistered}pod tym adresem{else}w panelu klienta.{/if} Twoje produkty w koszyku to: {products} {products.name} {products.option} {products.price} - {products.quantity} {products.unit} {/products} {payment_notify} ale w mailu nie są widoczne ani linki, ani nie wyświetlają się produkty. Mogę prosić o pomoc? z góry dziękuję
  16. Joanna Worona

    Problem z zestawem

    Obawiam się, że problem powodują modyfikacje skórki. Po zmianie skórki na szablon bez modyfikacji jest taki komunikat: Sprawdź, czy na szablonie bez modyfikacji po włączeniu aktywności zestawu będzie można go dodać do koszyka. Jeśli błąd nadal będzie się utrzymywał, prześlij zgłoszenie techniczne tutaj: https://www.shoper.pl/kontakt/
  17. Yahoo23

    Pamiętanie koszyka klienta niezalogowanego

    Cieszę się że planowana jest taka zmiana, jednak mam nadzieję że będzie to realnie bliższy termin a nie oczekiwanie miesiącami lub latami jak ma to miejsce w przypadku większości sugestii i poprawek i że będzie to za czasów obsługiwania jeszcze licencji samodzielnych. Zmiana tej funkcjonalności przyniesie w jakimś stopniu zwiększenie sprzedaży w każdym sklepie, więc warto mieć na uwadze, przydzielając priorytety do zagadnień.
  18. Joanna Worona

    Możliwość wpisywania kilku kodów rabatowych

    Jak obiecałam, zrobiłam rekonesans w tej sprawie i ponieważ podpięcie zestawów dotyczy konkretnego sklepu, zgłoszenie powinno wyjść bezpośrednio od właściciela licencji. Przygotuj wstępnie zestawy produktów, które chcesz podpiąć do Subiekta i skontaktuj się z nimi (mailowo lub telefonicznie, jak Ci wygodniej).
  19. Jakiś czas temu był poruszony temat odnośnie zastosowania filtrów dla zakładek Nowości i Promocje. Sprawa widzę gdzieś ucichła. Czy wiadomo coś w tym temacie, czy będzie taka możliwość filtrowania do wspomnianych zakładek?
  20. Joanna Worona

    Tagowanie produktów

    Tak, jest szansa, że opcja tagowania produktów się pojawi, mamy sygnały, że jest na nią zapotrzebowanie. Na razie nie mamy jeszcze konkretnych planów, kiedy, ale dodałam Twój głos i poruszyłam ten temat w dziale rozwoju.
  21. scotfreeeu

    Możliwość wpisywania kilku kodów rabatowych

    Proszę Panią o załatwienie tej sprawy z fimą Leo.
  22. Piotr_pl

    Problem z zestawem

    Po dodaniu zestawu niestety nie da się go dodać do koszyka. Tak mam ze wszystkimi zestawami. Wyskakuje komunikat: "Błąd podczas dodawania produktu do koszyka" . Uzupełniłem produkty w zestawie tak jak w poradniku, wpisałem nazwę, unikalny kod, cenę niższą niż suma zestawu. Przy zapisywaniu wyświetla się komunikat "dane w formularzu są nieprawidłowe". https://gekopolska.pl/pl/p/Zageszczarka-spalinowa-ZG-60-mata/11977?preview=true
  23. Robert Błaszczak

    Przyspieszenie ładowania się produktów i strony

    Przy tak dużej bazie to już nie hosting współdzielony tylko co najmniej VPS a najlepiej serwer dedykowany. Problem u Ciebie to ewidentnie wina hostingu.
  24. Robert Błaszczak

    Aktualizacja do wersji 5.8.23

    Dokładnie tak jak piszesz @OPTO. Kupując licencję samodzielną mamy jasno określone wymagania odnośnie konfiguracji serwera WEB, więc nie powinno być żadnych problemów z aktualizacją. Owszem, jeśli ktoś podejmuje się zmian w skryptach php pod własne potrzeby, to tu faktycznie będzie problem - tyle że instalator aktualizacji nie pozwoli wtedy na aktualizację sklepu. Ale jak widać, Shoper próbuje mocno zniechęcić posiadaczy licencji samodzielnych do siebie wymyślając trochę głupkowate powody braku równoległych wersji swojego produktu. Oczywiście ma do tego prawo - tak jak my mamy prawo do zmiany platformy.
  25. Wcześniej
  26. Czy istnieje szansa na wprowadzenie możliwości tagowania produktów tak jak to jest w przypadku bloga? Taki zabieg ułatwi grupowanie i linkowanie produktów pod jednym tag'iem. Taka opcja jest przykładowo w PrestaShop. Ma to świetne zastosowanie kiedy chcemy dodać baner (w sliderze na stronie głównej sklepu) promujący grupę produktów oznaczonych tym samym tag'iem. Wystarczy wtedy do banera podać link, który będzie wyświetlał listę produktów na podstawie szukanego tag'u. W tej chwili brakuje mi takiej opcji w Shoperz'e, a jest to dla mnie dość ważny element do prowadzenia sklepu i promocji poszczególnych grup produktów.
  27. OPTO

    Aktualizacja do wersji 5.8.23

    Nie do końca bym się z tym zgodził. Ktoś decydując się na licencję samodzielną zna warunki https://www.shoper.pl/help/artykul/wymagania-serwera-dla-oprogramowania-shoper/ i tymi samymi warunkami powinni kierować się programiści. Zgodnie z zasadą, takie warunki są u was spełnione lub na serwerach testowych - powinno działać na innych spełniających wymagania.
  28. Marcinf

    Aktualizacja do wersji 5.8.23

    Zgadzam się z moimi kolegami, licencje abonamentowe mają już wersję 5.8.26 a samodzielne 5.8.23 i muszą czekać. Wasza polityka świadczy gdzie nas macie. A asysta wcale nie jest taka tania.... najważniejsze ze otrzymaliście przelew. Na pewno nie będziecie polecani i z miłą chęcią bym was zmienił i nie wybrałbym was gdybym wiedział wcześniej
  1. Załaduj więcej aktywności


  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?

    Sign Up
×

Drogi użytkowniku,

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.