Skocz do zawartości

Cała aktywność

Strumień auto-aktualizowany     

  1. Yesterday
  2. Wszystkodobasenow.pl

    Zamówienia danego produktu

    Produkt> Dane podstawowe> Statystyka: Sprzedany: X szt , ostatnio: 00 sierpnia 2018 00:00, zam. 0000 To się MUSI zmienić, nie tylko ostatnie zamówienie, ale trzy ostatnie pokazane od razu i "Pokaż wszystkie zamówienia zawierające ten produkt".
  3. Cześć, dodaję własnie druga wersję językową sklepu. Cała stopkę udało mi się przetłumaczyć, ale jak teraz dodać grupę z linkami "moje konto" - twoje zamówienia, ustawienia konta oraz przechowalnia. W jaki sposób mogę stworzyć te linki? p.s. druga wersja językowa to wersja angielska.
  4. Ostatni tydzień
  5. W żadnym momencie nie czułam się urażona więc nie ma za co przepraszać Chciałam tylko wskazać na podział obowiązków
  6. Proszę nic nie zmieniać, mam w zastępstwie inną koncepcję jeśli problem leży głębiej i nie będzie szybko naprawiony. Wiem, że linków jest mało i to nie problem dla mnie 🙂 Proszę również Pani Ani przekazać przeprosiny za przywołanie do Tablicy. Moim celem nadrzędnym było aby tak jak Pani wyłożyła trudności obiektywne - Potrafię zrozumieć... z Poważaniem Dorota Michniewska
  7. Anna Boczar

    Integracja z hurtownią Ptak

    Aplikacja do integracji z hurtownią PTAK, dająca dostęp do ponad 60 000 produktów odzieżowych dzięki integracji z hurtownią PTAK i umożliwiająca poszerzenie listy produktów w sklepie. Aplikacja pozwala na jednostronną integrację z hurtownią, czyli import asortymentu do Shopera wraz ze stanami magazynowymi dostępnymi w hurtowni - w przygotowaniu jest również wersja full dropshipping, ale co najmniej kilka tygodni musimy na nią zaczekać. Link do aplikacji: https://www.shoper.pl/aplikacje/integracja-z-hurtownia-ptak/ Pomoc: https://www.shoper.pl/help/artykul/aplikacje-integracja-z-hurtownia-ptak/ Cena: darmowa Autor: Mint Software
  8. Anna Boczar

    Moduł Zapisz Koszyk

    Klienci mogą w łatwy sposób promować twój sklep i konkretne produkty swoim znajomym. Można również używać interfejsu zapisu koszyka jako uzupełnienia wysyłanych ofert. Wystarczy wkleić link wygenerowany przez aplikację, a klient po kliknięciu znajdzie się od razu w koszyku sklepu z produktami wybranymi przez ciebie i zaledwie kilka klików do potwierdzenia zamówienia. W koszyku sklepu można dodać przycisk "Zapisz koszyk" i/lub "Pobierz koszyk w CSV". Aplikacja nie działa na wariantach typu "pole plik", poza tym można bez problemu zapisywać w koszyku produkty z wariantami magazynowymi oraz niemagazynowymi. Moduł zapisuje także ilości poszczególnych produktów w koszyku. Link do aplikacji: https://www.shoper.pl/aplikacje/modul-zapisz-koszyk/ Pomoc: https://www.shoper.pl/help/artykul/aplikacja-modul-zapisz-koszyk/ Cena: abonament roczny - 97 zł Autor: Maxsote
  9. Anna Boczar

    Integracja z Navireo

    Synchronizator umożliwia dwukierunkową wymianę danych pomiędzy InsERT Navireo a sklepem internetowym Shoper - w ciągu kilku minut i bez konieczności posiadania specjalistycznej wiedzy informatycznej. Aplikacja działa automatycznie, posiada łatwy i czytelny interfejs, a do tego obsługuje warianty towarów w sklepie Shoper, pozwala dwustronnie przenosić towary oraz samodzielne definiować szeroki zakres integracji. Podobnie jak w przypadku integracji z Subiektem GT aplikacja ta tylko generuje klucz licencji łącząc się z Synchronizatorem LEO - do pobrania ze strony LEO. Do poprawnego działania aplikacja wymaga posiadania licencji na moduł "Zamówienia" Navireo. Link do aplikacji: https://www.shoper.pl/aplikacje/synchronizator-navireo-shoper/ Pomoc: https://www.shoper.pl/help/artykul/aplikacja-licznik-czasu-wysylki/ Cena: aktywacja - 400 zł, jednorazowo + abonament roczny - 599 zł Autor: LEO Gmerek Maroń Sp.J.
  10. Na samym początku chciałabym zapewnić, że w dziale obsługi Klienta odpowiadamy zawsze szczerze i zgodnie z posiadaną wiedzą. Zgłoszenie zostało bezpośrednio skierowane wcześniej do programistów i przeanalizowane - jest ciągle w toku. Jak się okazało i widać teraz - pomimo dwóch poprawek problem nadal występuje. Nasze rozmowy, korespondencja z Panią opierała się na informacjach, które otrzymujemy - nie było naszym celem wprowadzanie w błąd. Od wczoraj analizujemy, co możemy w tej sprawie zrobić - zgłoszenie ma już status najwyższy, poprosiłam również o interwencję moich przełożonych, jednak obiektywnie nie potrafimy wskazać terminu poprawki. Analiza aukcji pokazuje, że jest ich 27. Możemy usunąć linkowanie za Panią, jeśli wyrazi Pani na to zgodę.
  11. Przepraszam, że wywołałam Ciebie do Tablicy? w linku poniżej wypowiadałaś się na temat tej poprawki. Mam już zauważone błędy w poprawce 5.8.32 zmieniło polską czcionkę w pewnych dokumentach, ale aż strach wam zgłaszać kolejne usterki. Poprawkę #542965 wrzucacie do kosza, robię edycję w krótkim opisie i na niej już mi nie zależy, bo zwodzicie mnie od dawna z nią z Poważaniem Dorota Michniewska
  12. @Galerie Doris to jest temat dokowy i na takie odpowiada przede wszystkim @Joanna Worona Nie widzę powodów, dlaczego miałabym wchodzić w jej obszar, skoro Asia na pewno jest w stanie udzielić Ci bardziej kompletnej odpowiedzi Gdy Asia jest nieobecna, to owszem przejmuję od niej takie tematy, niemniej jednak gdy jest w pracy, to wolałabym zachować nasz podział
  13. Szanowni Państwo! Jestem użytkownikiem Shoper.pl od maja 2018 roku, od przenosin po skoku na kasę związaną z audytem RODO w nazwa.pl ( tam sklep działał idealnie?) Na silniku Shopera działamy od kilku ładnych lat, czego dowodem może być nasz Sklep działający na szablonie Shopera po zmianie kilku CSS. Nie ma miesiąca abym nie zgłaszała usterek do Shopera, jakim są niedziałające użyteczności związane z obsługą sklepu ect. ( nie czas i miejsce aby tu wymieniać) było ich spora ilość i po jakimś czasie były naprawiane. Myślałam , przenosząc się z nazwa.pl że tu pracują fachowcy niestety dziś po raz kolejny rozczarowali mnie do czerwoności. Jakie to prace musieli pokonać związane z RODO, a to było w Maju a tu mamy Październik już 🙂 Zasłaniacie się odgrzewanymi kotletami z RODO, dziś przetrzymaliście mnie kilkanaście minut przy słuchawce wyłączając się niekulturalnie z połączenia!!!! Pytam się jak ma się zgłoszenie moje # 542965 , dotyczy zgłoszenie złego linkowania zewnętrznego w krótkim opisie oferty. Już chciałam kiedyś zlikwidować linki, ale mimo zapewnień pozostawiłam je i teraz żałuję 😂 Zwodzicie mnie już ze 4 lub 5 aktualizacji sklepu, działacie nieprofesjonalnie.. W dniu wczorajszym dzwoniąc do Was miałam zapewnienie że moje zgłoszenie jest zawarte w aktualizacji: 5.8.32 (dotyczy licencji abonamentowych) Niestety dziś otrzymaliśmy nowe oprogramowanie a w nim wiele zbędnych wodotrysków a to co klient po stronie finalnej obsługuje rozwalone jest na łopatki. nie działa od kilku miesięcy Czekam pilnie na odpowiedź tutaj - może Pani Anna Boczar mi oficjalnie odpisze co z naprawą linkowania w krótkim opisie oferty # 542965 z Poważaniem Galerie Doris - Dorota Michniewska
  14. Anna Boczar

    Aplikacja Shoper Messenger

    Niestety status sprawy nieprzerwalnie od lipca wygląda tak: Tak jak Wam obiecałam, próbujemy przyspieszać sprawę weryfikacji aplikacji jak tylko możemy. Dziś pisałam z dziewczyną z supportu Facebooka w innej sprawie i przy okazji zahaczyłam także o temat aplikacji Shoper Messenger: "Pani Natalio, dziękuję serdecznie Pozwolę sobie wykorzystać kontakt z Panią w jeszcze jednej sprawie. Otóż od lipca nasz dział IT oczekuje na weryfikację konta. Podobno nasze konto biznesowe wymaga dodatkowej weryfikacji z racji tego, że publikujemy w nim aplikacje. Do takiej weryfikacji zostaliśmy zgłoszeni 25 lipca i do tej pory nie doczekaliśmy się odpowiedzi. Niestety nasi klienci bardzo się niecierpliwią z tego powodu I doskonale ich rozumiemy, bo 3 miesiące bez aplikacji, która została zabrana im tylko na chwilę, bo wymagała poprawki, to dość sporo Czy byłaby Pani w stanie zadziałać także w tej sprawie lub powiedzieć nam, co jeszcze możemy zrobić, aby przyspieszyć temat? " I niestety nie mam dla Was dobrych informacji, bo dostałam odpowiedź: "Witam Pani Anno, skoro sprawa jest w rozpatrzeniu, a może to dość długo potrwać, to niestety musi Pani czekać. Z mojej pozycji niestety nie mam możliwości by to przyśpieszyć bądź sprawdzić jak daleko zostało opracowane. Pozdrawiam, Natalia" Natalia była pierwszym człowiekiem z polskiego supportu, który odpowiadał na nasze pytania błyskawicznie i konkretnie. Zagraniczny support to już totalnie nie odpowiada lub robi to po kilku/kilkunastu tygodniach (te różnice czasu 😜) . Niestety po tej wiadomości Natalia zamknęła sprawę, w której toczyło się kilka wątków i teraz próbując wysłać wiadomość dostaję informację, że nie mogę zaktualizować tego zgłoszenia Może ktoś z Was ma jakiś patent na przyspieszanie weryfikacji kont tworzących aplikacje? Jeśli tak, to proszę, podzielcie się
  15. Twardy

    Aktualizacjie licencji samodzielnych

    @schab91 Tak, masz tam dostęp do wszystkich tpl-ek i less-ów w zakładce Edycja Zaawansowana, JS trzeba raczej do Własny skrypt JS bo main.js jest zablokowany do edycji ;/ no i warto zaprzyjaźnić się z webdav https://www.shoper.pl/help/artykul/webdav/
  16. Zauważyłem, że dodając warianty jednego produktu, nie ma opcji zmiany atrybutów dla poszczególnych wariantów. Czy zna ktoś jakieś rozwiązanie na to? Czy może szykuje się jakieś rozszerzenie funkcjonalności w tym temacie?
  17. Anna Boczar

    Zaciąganie zdjęć ze sklepu do postów na Facebook

    Niestety wygląda to na bug Facebooka Od kilku dni dostrzegam ten problem wrzucając różne linki, na różne strony na Facebooku (nie tylko facebookową stronę Shopera i nie tylko linki od nas). Co więcej sprawdziłam dziś w facebookowym debugerze duże polskie portale informacyjne i też znalazłam linki, z którymi był ten sam problem. Jeśli masz zweryfikowaną domenę (tu nasz Customer Success opisał jak to zrobić https://uniwersytet.shoper.pl/social-media/jak-zweryfikowac-domene-na-facebooku/), możesz próbować dodać swoje zdjęcie z poziomu wrzucania linka, ale z doświadczenia wiem, że bywa z tym różnie. Nasze ostatnie doświadczenia pokazują, że najbardziej pomaga wielokrotne próbowanie i za którymś razem w końcu zaskakuje. Choć zdaję sobie sprawę, że jest to strasznie uciążliwe rozwiązanie
  18. Joanna Worona

    Rozbudowanie integracji z iFirma

    Na ten moment mamy wiele innych projektów, które są adresowane do większej liczby klientów, dlatego ten temat - jeśli będzie realizowany - to na pewno nie w najbliższym czasie. Mamy twórców aplikacji którzy realizują tego typu integracje, np. developera który napisał taką aplikację dla wfirmy - jeśli interesowałoby Cię takie wdrożenie, postaram się o namiar.
  19. Witam, posiadam problem. Na stronie była migracja robiona przez shopera teraz występuje tego typu problem https://www.dyskontbiurowy24.pl/przybory-do-pisania-i-korygowania.html/1/full Kategoria dopisuje sobie /1/full itd.. nigdy nie kończy się na .html i audyty SEO wykrywają to jako duplikat bo rzekomo też istnieje URL https://www.dyskontbiurowy24.pl/przybory-do-pisania-i-korygowania.html Jak usunąć dopisywanie i pozbyć się tego? Prosiłbym o rady, administracja twierdzi że to przez edycje w szablonie. Nie możliwe i nie sądzę bo zmieniałem szablony i jest to samo a w starym przywracałem pliki stare.
  20. Joanna Worona

    rozwiązane Manualne określanie nowości/bestsellerów

    W najbliższym czasie planujemy rozbudować funkcjonalność filtrowania i wykonywania zmian na wielu produktach jednocześnie, zmiana będzie obejmować również sterowanie parametrami promowania produktów. Zmiana będzie polegać na dodaniu opcji do sterowania włącz/wyłącz produkt jako nowość/bestseller. Projekt jest już na ukończeniu, mam nadzieję że w przeciągu 1-2 aktualizacji uda nam się go Wam udostępnić.
  21. mam problem z zaciąganiem zdjęć ze sklepu podczas dodawania nowego postu. W normalnych przypadkach, gdy chce się opublikować jakiś link w nowym poście FB zaciąga zdjęcie z danego linku. W moim przypadku publikuje się jedynie link bez zdjęcia. Sprawdzałem z linki https://developers.facebook.com/tools/debug/ i wygląda na to, że brakuje znacznika 'og:image' w na moich podstronach. Czy ktoś z was miał podobny problem? Jeżeli tak to będę wdzięczny za pomoc i wskazanie możliwych działań, aby rozwiązać problem. (BOK Shopera nie okazał się zbytnio pomocny) - liczę więc, na waszą pomoc :)
  22. ASAP w tym przypadku nieco trwa 🙂 serio, od dłuższego czasu dochodzę do wniosku, że to forum niczego nie wnosi
  23. Robert Błaszczak

    nowe Ilość produktów na stronie

    Ech, kolega niecierpliwy... Przecież to dopiero 4 lata... 😀
  24. schab91

    Aktualizacjie licencji samodzielnych

    Czy dobrze Cie zrozumiałem? Na dzień dzisiejszy jest dostęp do tych plików w licencji abonamentowej? Pozdrawiam
  25. redspresso.pl

    nowe Ilość produktów na stronie

    Czy po 4 latach taka opcja jest dostępna? Jeżeli nie jest to dlaczego - to na prawdę wydaje się podstawową funkcjonalnością.
  26. Czy może jakieś informacje w temacie?
  27. BAUDIN

    Rozbudowanie integracji z iFirma

    czy może jakieś informacje w temacie?
  1. Załaduj więcej aktywności


  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?

    Sign Up
×

Drogi użytkowniku,

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.