Yahoo23

Użytkownik
  • Zawartość

    8
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Yahoo23

  • Ranga
    Początkujący
  1. Upgrade licencji samodzielnych

    jeszcze gdyby te aktualizację coś nowego wnosiły, a w większości to tylko naprawa błędów i drobne poprawki :(:(:( kiedy w końcu zaczną być dodawane do oprogramowanie faktyczne sugestie użytkowników?
  2. Dokładnie tak, przydałaby się ta poprawka aby dało się wybierać więcej niż jeden status
  3. Wymiana punktów

    Zdecydowanie popieram sugestie! Dla uproszczenia żeby lepiej działało na klientów chyba w koszyku lepiej by było żeby automatycznie już pokazywało rabat bez konieczności klikania "wykorzystaj punkty". Należałoby dodać dodatkową opcję w pozycji wymiana punktów: "Rabat kwotowy na kolejne zakupy" i do ustalenia jakiś przelicznik punktów na zł np. 100 pkt = 1 zł. W ustawieniach rabatów należałoby dodać czy rabat kwotowy z programu może łączyć się z rabatami "kupon rabatowy" i w koszyku niech automatycznie wyświetla jaki rabat jest za punkty np - 7,50 zł + jeśli dozwolone to za kupon rabatowy i łącznie. Warto też dodać parametr ważności punktów np ile dni Kolejną opcją którą można wdrożyć w przyszłości jest też "Rabat procentowy na zakupy", korzysta z tego też część sklepów, tutaj faktycznie mogłaby być opcja do zaznaczenia w koszyku "Skorzystaj z rabatu za zgromadzone punkty" (czy ktoś chce teraz wykorzystać czy w przyszłości jak zgromadzi większy rabat) Tak samo można dodać parametr ważności punktów np ile dni oraz do ustawienia progi rabatowe w zależności od zebranych punktów tak jak to się ustawia dla stałego rabatu. Obecnie opcje programu lojalnościowego są nieoptymalne. Wymiana punktów na produkty w mojej ocenie jest słabym programem dla klientów, natomiast stały rabat znowu jest dobrym ale tylko dla garstki klientów którzy zbiorą większy rabat. Żaden z nich nie zachęca do DRUGICH zakupów bo na drugich praktycznie nic nie są w stanie zyskać. Proponowane w temacie rozwiązanie zachęca do każdych kolejnych zakupów. Panie Pawle prosiłbym o przypilnowanie tego tematu bo jestem przekonany że obecnie wielu sprzedawców tak jak ja nie korzysta z programu lojalnościowego bo obecne możliwości są słabe.
  4. zaakceptowane InPost - integracja

    Dramat! żadne sugestie z ostatnich miesięcy nie są realizowane. Co w poruszonym temacie możliwości poszerzenia integracji InPost o odbiór przez kuriera?
  5. nowe Odbiór w punkcie Poczta Polska - Stacje Orlen

    Zdecydowanie warto byłoby dodać taką integracje, udostępnienie opcji odbioru w punkcie bez integracji jest bez sensu. temat też już kilka razy poruszany: https://www.shoper.pl/forum/topic/3636-odbi%C3%B3r-w-punkcie https://www.shoper.pl/forum/topic/3553-odbi%C3%B3r-w-punkcie-poczta-polska Kiedy sugestie będą brane pod uwagę? Bo od kilku miesięcy jest zastój i w kolejnych aktualizacjach są praktycznie tylko same poprawki
  6. nowe Atrybuty produktów - sugestia

    Witam zdecydowanie warto byłoby wprowadzić takie rozwiązanie multiwybieralności dla atrybutów z danego zestawu tak aby można było to wykorzystać w filtrach wyszukiwania. Rozwiązanie to bardzo podniesie użyteczność stron, w wielu branżach brakuje tego rozwiązania również w kosmetyce. Rozwiązanie to udostępniają m.in.: IAI-Shop, PrestaShop
  7. Chciałbym odświeżyć temat z uwagi na to że problem jest niezwykle istotny i dotyczy każdego sklepu shoper i każdy komu zależy na zwiększeniu sprzedaży powinien być zainteresowany tą zmianą. Chciałbym zwrócić uwagę na obecność tej funkcji w platformach konkurencyjnych m.in. PrestaShop i zwycięzcy Ekomersów 2015 IAI-Shop którzy wprowadzili tą poprawkę w marcu 2015 roku. Większość ekspertów branży internetowej jest zdania, że nie pamiętanie koszyków klientów jest negatywnym zjawiskiem.
  8. Witam ZDECYDOWANIE warto byłoby jeszcze w przyszłości rozważyć taką zmianę. Spora część sklepów na rynku i ich platform pamięta koszyki użytkowników po zamknięciu przeglądarki np. prze kilka dni lub tygodni. Szczególnie byłoby to przydatne w sklepach gdzie decyzja zakupowa jest wydłużona lub klienci kupują po kilka produktów, pamiętanie koszyków na pewno byłoby dla ludzi tylko na plus. Obecne rozwiązanie z pamiętaniem koszyków tylko zalogowanych użytkowników jest zupełnie niewystarczające, zbyt mały % tego typu użytkowników. Brak pamiętania koszyków niezalogowanych na pewno zmniejsza sprzedaż.