Skocz do zawartości

Yahoo23

Użytkownik
  • Zawartość

    13
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Yahoo23

  • Ranga
    Użytkownik

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Yahoo23

    API - modyfikacja produktu

    Tak można modyfikować 1 lub wiele parametrów. Sprawdzasz zmiany w zakładce produktu? W razie czego pomimo zwracanego statusu 1 sprawdź czy w czasie zapisywania produktu nie byłeś na jego edycji w panelu sklepu, (parametr force i tak powinien wymusić zmianę ale i tak lepiej sprawdzić) Sprawdź w panelu sklepu logi dla administratora który ma uprawnienia do api czy tam widać akcję związaną z modyfikowaniem produktu.
  2. Yahoo23

    Upgrade licencji samodzielnych

    jeszcze gdyby te aktualizację coś nowego wnosiły, a w większości to tylko naprawa błędów i drobne poprawki :(:(:( kiedy w końcu zaczną być dodawane do oprogramowanie faktyczne sugestie użytkowników?
  3. Dokładnie tak, przydałaby się ta poprawka aby dało się wybierać więcej niż jeden status
  4. Yahoo23

    Wymiana punktów

    Zdecydowanie popieram sugestie! Dla uproszczenia żeby lepiej działało na klientów chyba w koszyku lepiej by było żeby automatycznie już pokazywało rabat bez konieczności klikania "wykorzystaj punkty". Należałoby dodać dodatkową opcję w pozycji wymiana punktów: "Rabat kwotowy na kolejne zakupy" i do ustalenia jakiś przelicznik punktów na zł np. 100 pkt = 1 zł. W ustawieniach rabatów należałoby dodać czy rabat kwotowy z programu może łączyć się z rabatami "kupon rabatowy" i w koszyku niech automatycznie wyświetla jaki rabat jest za punkty np - 7,50 zł + jeśli dozwolone to za kupon rabatowy i łącznie. Warto też dodać parametr ważności punktów np ile dni Kolejną opcją którą można wdrożyć w przyszłości jest też "Rabat procentowy na zakupy", korzysta z tego też część sklepów, tutaj faktycznie mogłaby być opcja do zaznaczenia w koszyku "Skorzystaj z rabatu za zgromadzone punkty" (czy ktoś chce teraz wykorzystać czy w przyszłości jak zgromadzi większy rabat) Tak samo można dodać parametr ważności punktów np ile dni oraz do ustawienia progi rabatowe w zależności od zebranych punktów tak jak to się ustawia dla stałego rabatu. Obecnie opcje programu lojalnościowego są nieoptymalne. Wymiana punktów na produkty w mojej ocenie jest słabym programem dla klientów, natomiast stały rabat znowu jest dobrym ale tylko dla garstki klientów którzy zbiorą większy rabat. Żaden z nich nie zachęca do DRUGICH zakupów bo na drugich praktycznie nic nie są w stanie zyskać. Proponowane w temacie rozwiązanie zachęca do każdych kolejnych zakupów. Panie Pawle prosiłbym o przypilnowanie tego tematu bo jestem przekonany że obecnie wielu sprzedawców tak jak ja nie korzysta z programu lojalnościowego bo obecne możliwości są słabe.
  5. Yahoo23

    zaakceptowane InPost - integracja

    Dramat! żadne sugestie z ostatnich miesięcy nie są realizowane. Co w poruszonym temacie możliwości poszerzenia integracji InPost o odbiór przez kuriera?
  6. Zdecydowanie warto byłoby dodać taką integracje, udostępnienie opcji odbioru w punkcie bez integracji jest bez sensu. temat też już kilka razy poruszany: https://www.shoper.pl/forum/topic/3636-odbi%C3%B3r-w-punkcie https://www.shoper.pl/forum/topic/3553-odbi%C3%B3r-w-punkcie-poczta-polska Kiedy sugestie będą brane pod uwagę? Bo od kilku miesięcy jest zastój i w kolejnych aktualizacjach są praktycznie tylko same poprawki
  7. Witam zdecydowanie warto byłoby wprowadzić takie rozwiązanie multiwybieralności dla atrybutów z danego zestawu tak aby można było to wykorzystać w filtrach wyszukiwania. Rozwiązanie to bardzo podniesie użyteczność stron, w wielu branżach brakuje tego rozwiązania również w kosmetyce. Rozwiązanie to udostępniają m.in.: IAI-Shop, PrestaShop
×

Drogi użytkowniku,

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.