Skocz do zawartości

Mhkrawiec

Użytkownik
  • Zawartość

    5
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Mhkrawiec

  • Ranga
    Początkujący
  1. Mhkrawiec

    sprawdzane Wyszukiwarka w panelu administracyjnym

    jest rok 2018 :). Kiedy zostanie wprowadzona ta zmiana? Zgodzę się z poprzednikiem, że spamiętanie wszystkich kodów w całości bywa naprawdę trudne. Pamięta się za to często fragment lub początek... Zmiana funkcji wyszukiwania jest bardzo potrzebna...
  2. Napisałam post na forum, zanim udało mi się skontaktować z prawnikiem. Okazuje się, ze „potwierdzam zakup” spełnia wymóg ustawowy. Dziękuję za pomoc!
  3. Anyway... Myślę sobie, ze skoro jest to określone ustawą to powinno być standardem i powinien być łatwy dostęp do edycji tych opcji... Czy się mylę?
  4. Witam, jestem na etapie zmiany regulaminu w sklepie. Prawnik zwrócił mi uwagę na poniższe kwestie (cytuję): Ważne kwestie, na które pragniemy zwrócić uwagę to: 1. Treść przycisku potwierdzenia zamówienia. Jeżeli na stronie będzie wprowadzony formularz zamówienia tzw. koszyk i jeżeli oferta jest skierowana do konsumentów to zgodnie z ustawą o prawach konsumenta określono wymagania dotyczące przycisku, za pomocą którego składane jest zamówienie w sklepie. Nazwa przycisku jaką zastosowano w ustawie to: „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”. Nazwa przycisku może brzmieć inaczej, musi mieć jednak równoważne znaczenie. Klient musi być wyraźnie poinformowany, że złożenie zamówienia wiąże się z obowiązkiem dokonania płatności. Zamiast tak złożonego zwrotu może być także użyte sformułowanie: „Zamawiam i płacę” lub „potwierdzam zakup i płacę” , co również potwierdza złożenie zamówienia i obowiązek zapłaty. Jeżeli nazwa przycisku nie będzie jednoznaczna i nie spełni wymagań ustawy, umowa nie zostaje zawarta. 2. Mail potwierdzający przyjęcie zamówienia powinien zawierać regulamin w formacie pdf, jako dostarczenie podstawowych informacji na trwałym nośniku. Po uzupełnieniu i akceptacji regulaminu powinien zostać on zamieszczony wraz z drukiem reklamacji w wiadomości potwierdzającej przyjęcie zamówienia. Jeśli nie ma takiej możliwości aby przesłać regulamin klientowi w wiadomości potwierdzającej przyjęcie zamówienia do realizacji, to zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, klient musi otrzymać wszystkie niezbędne informacje (które zawiera regulamin) w rozsądnym czasie po zawarciu umowy, ale nie później niż w chwili dostarczenia produktu. Zatem można wysłać regulamin osobnym mailem, a w mailu potwierdzającym zakup tylko link do regulaminu. W jaki sposób dokonać zmian, żeby sklep przeszedł audyt pomyślnie? Przy czy w punkcie drugim interesuje mnie załącznik do potwierdzenia. Wszak chcemy sobie wszystko automatyzować a nie dokładać pracy. Pozdrawiam, Mk
×

Drogi użytkowniku,

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.