OPTO

Użytkownik
  • Zawartość

    161
  • Dołączył

  • Ostatnio

  • Days Won

    17

OPTO last won the day on September 26 2017

OPTO had the most liked content!

Reputacja

8 Neutralna

O OPTO

  • Ranga
    Zaawansowany
  1. To już prościej po stronie shopera rozbudować grupy klientów o nie tylko nazwę i rabat ale i inne opcje. Ja takich z zarejestrowanym kontem dodaje do osobnej grupy z wyzerowanymi rabatami, ale to i tak nie pomaga - taki los, że trzeba się liczyć z różnymi zachowaniami po stronie klientów, poza tym już ktoś kiedyś proponował oznaczanie "kupo-waczy" https://www.shoper.pl/forum/topic/4083-baza-klientów-podwyższonego-ryzyka-możliwość-oznaczenia-klienta/ jednak znowu sprawa ucichła...
  2. integracje backup

    a kopii bazy nie możesz wykonać? albo hosting nie umożliwia?
  3. Zestaw rzeczy do poprawienia

    Ja mam zrobione tak, że dodatkowe pole do formularza zamówienia check box co w efekcie w zamówieniu daje mi taki obraz W związku z czym wiem czy chce FV czy wystarczy do zamówienia paragon.
  4. obrazek png a tło

    ja dodam tylko, że sam zapis w formacie .png nie jest równoznaczny z przeźroczystym tłem, trzeba w opcjach przed zapisaniem wybrać jaki kolor ma być transparentnym
  5. Dodatkowe okna i info logowania

    Moim skromnym zdaniem strona logowania do panelu to strona do logowania, a sam panel administaracyjny to nie miejsce na przeglądanie reklam a do pracy ;-) Tyle w temacie. Dziękuję.
  6. Dodatkowe okna i info logowania

    A po co podczas logowania te reklamy? Jak jestem "samodzielnym" to oferta sklepu kolejna mi na nic - a jak coś to wiem czy mam rozpatrywać ten sam soft na kolejny sklep czy inny, a to odnośnie waszych płatności odpowiednio w PA jest wyeksponowane. Jednego pop-upa dzięki już wyłączyliście odnośnie nawoływania do zmiany na nowe menu. Ale żeby panel roboczy miał być tablicą ogłoszeń?
  7. Serio, to czy wcześniejsze o płatnościach shoper jest konieczne w oknie logowania? Tym bardziej dla samodzielnych licencji? Natomiast nie działa znowu "pełny widok" na mobilnych, już to raz było spaprane, potem poprawione i teraz znowu w 5.8.17
  8. Jeszcze jedna sprawa związana ze zintegrowanymi modułami opineo i ceneo. Zgodnie z obowiązującymi aspektami użytkownik musi wyrazić zgodę a nie może ona być zawarta w regulaminie, gdyż samo udzielenie lub nie zgody na wysłanie ankiety z opinią posprzedażową nie wpływa na zrealizowanie lub nie zamówienia. O ile np. nokaut udostępnia kod js do umieszczenia w ostatnim kroku sprzedaży o tyle opineo i ceneo są zintegrowane. Poza tym jak napisałem wcześniej bez względu czy klient zrealizuje do końca zamówienie czy nie i tak ankieta do niego idzie w przypadku ich włączenia. Ceneo kryje się wysłaniem do nich podpisanej umowy o powierzaniu danych oraz wklejeniu odpowiedniego brzmienia do regulaminu, jednak prawnicy z prokonsumencki, który z Wami współpracuje odpowiadają jednoznacznie, że nie należy. Zresztą wypowiedzieli się w tej sprawie u siebie na stronie https://prokonsumencki.pl/blog/zbieranie-opinii-sklepie-a-giodo-obowiazki-dotyczace-danych-osobowych-przypadku-korzystania-systemow-opinii/
  9. tu link https://www.shoper.pl/help/artykul/poziomy-cenowe/ ps. coś nie można edytować nawet wpisując powód
  10. czy to rozwiązanie cię satysfakcjonuje? ???? jak można być zalogowanym i nie posiadać konta?
  11. już piszę na stronie są wyświetlane produkty, nie ma znaczenia czy te na stronie głównej czy w danej kategorii produktowej. Jeżeli kilku produktom damy "status" na taki bez możliwości kupowania, to on dalej wyświetla się na stronie w tym samym miejscu. A mógłby wypadać na dół wyświetlanej kategorii, tak aby na górze strony np nie wisiały produkty oczekujące np na dostawę.
  12. o to ci chodzi? to powiem ci, że u mnie po kliknięciu w mail > otwiera klienta poczty a po najechaniu na tel > chce dzwonić, tak samo na lapie.
  13. nowe Program lojalnościowy.

    Tylko to jest tak, że kilka światełek na forum od waszej strony się pojawiło, potem gasły. Ja rozumiem, że klient jest zawsze od "marudzenia" ale to nie tak żeby sobie tylko pomarudzić. Pewne narzędzia - nie tylko ja - uważam powinny być już dawno zaimplementowane. Rozumiem również otwarcie się na aplikacje zewnętrzne - naprawdę. W pewnym momencie odniosłem wrażenie, że z forum badziej czerpią właśnie firmy tworzące appki do sklepu jako zewnętrzne niż sami twórcy shopera. Ale raz jeszcze, żeby nie odbiegać o tematu. @Marcin Piskorz dzięki za światełko :-)
  14. Dokładnie, ja mam tak zrobione. Niektóre produkty pakietowe mają wyższą wagę dzięki czemu po włożeniu do koszyka naliczany jest inny sposób przesyłki. A znika np listowne gdzie zadeklarowany mam inny max przedział wagowy.
  15. dzięki, teraz jest OK @Marcin Piskorz