OPTO

Użytkownik
  • Zawartość

    110
  • Dołączył

  • Ostatnio

  • Days Won

    2

OPTO last won the day on May 26

OPTO had the most liked content!

Reputacja

2 Neutralna

O OPTO

  • Ranga
    Zaawansowany
  1. Możesz wkleić tutaj zrzut jakie ustawienia dałaś dla danego kuponu rabatowego? Chodzi mi o sekcje: dane podstawowe oraz warunki uzyskania rabatu.
  2. nie wiem za bardzo czy pomoże, ale wyczyściłbym cache, do tego spróbowałbym zmienić nazwę uploadowanego pliku.
  3. coś drgnęło https://www.shoper.pl/help/artykul/5-8-12/
  4. Halo Houston! Błąd nadal występuje. Aby go wygenerować wystarczy dodać moduł w górnej części w zakładce szczegóły produktu - wyświetlać się na stronie finalnie będzie u dołu.
  5. Nie wiem co dokładnie i jak zrobiłaś ale: - instalacja appki - rejestracja konta na smartsupp na stronie smartsupp po zalogowaniu się idziesz do zakładki moje konto > chat kod > skopiuj ten kod i wklej go w shoperze w miejsce: konfiguracja > integracje > własne > nagłówek head (pierwsze okno) zapisz, wyczyść cache i sprawdź na stronie. Oczywiście w panelu smartsupp trzeba wszystko skonfigurować kiedy ma się powiać i jakiej treści "dymek" itp, itd...
  6. @Paweł Skałka zauważyłem - dzięki :-)
  7. nowe

    hurra https://www.shoper.pl/help/artykul/5-8-11/
  8. hm. chyba to jest zależne od aktualnie "użytych" w stosunku do klienta statusów.
  9. Hej! Dlaczego w jednym statusie zamówienia nie mogę zmienić jego aktywności pomimo jego aktwyności. Tak samo na ogólnej liście statusów brak zmiany inny z możliwością zmiany ogólna lista
  10. nowe

    na dzisiaj chyba pozostaje tylko zewnętrzny moduł https://www.shopgadget.eu/shoper-aplikacja-porownywarka-produktow ale tylko dla licencji samodzielnych a nie dla SaaS
  11. Do czego służy to pole? Nie zauważyłem go wcześniej - jedyne co mi przychodzi do głowy, to testowałem sobie aplikację i SerwerSMS.
  12. nowe

    podłączył bym to nie tylko pod "samodzielne" przez obsługę sklepu ale i przez samego klienta zarejestrowanego
  13. Czy można w tej kwestii umożliwić zalogowanemu klientowi na zmianę jego danych wyświetlających się w dodanym komentarzu?
  14. @Grabicak możesz zmienić tłumaczenie w opcjach językowych konfiguracja > języki > polski edytuj > frazy > wyszukujesz cena w innych sklepach i podmieniasz na cena katalogowa - zapisujesz i gotowe https://www.shoper.pl/help/artykul/edycja-fraz-jezykowych/ Jeżeli używasz różnych wersji językowych musisz postąpić analogicznie dla pozostałych wyszukując i podmieniając odpowiednią frazę.
  15. Dokładnie, ja mam dodatkowe pole wyboru, sprawdź czy takie ustawienia nie spełnią twoich oczekiwań ustawienia: a na stronie: