Skocz do zawartości

Biuro

Użytkownik
  • Zawartość

    7
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Biuro

  • Ranga
    Początkujący

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Biuro

    Cmentarz starych produktów

    To jest tez bardzo dobry pomysł, i popieram ta funkcjonalność. Jedynie rozszerzyłbym tą funkcjonalność o możliwość automatycznego wykluczenia takiego produktu z eksportu do porównywarek. Po zmianie aktywności produkt ponownie lądowałby w pliku eksportu. Klienta interesują produkty dostępne, a nie czekające na dostawę do magazynu. Dziwię się dlaczego takie cele projektowe nie są wdrażane. Jednak cmentarz produktów bez powrotu w przypadku sklepów z synchronizacja z systememami zewnętrznymi byłby nieoceniony. Ja osobiście korzystam 2 zewnętrznych systemów i za każdym razem musze czekać na załadowanie całej bazy produktów. Potem musze odsiewać ręcznie produkty dostępne od niedostępnych.
  2. Biuro

    Cmentarz starych produktów

    jest to częściowe rozwiązanie. Nawet jeśli ustawisz ta kategorie „archiwum” jako nieaktywna to fakt nie beda sie produkty wyszukiwały w sklepie. Jednak jak wybierzesz pokaz produkty producenta to produty archiwalne pokażą sie na liście. Korzystam z rekomendacji quadricon, która rekomenduje rownież produkty z kategorii archiwum. Dodatkowo zdjęcia dodane w opisie tego nieaktywnego produktu zalegają w katalogu zdjeć produktów aktywnych. Jeśli przez przypadek pracownik nie wyczyści produktów powiązanych to produkt nieaktywny rownież będzie pokazywany w powiazaniach. Robienie powiązań nowych produktów będzie powodowało konieczność ręcznej filtracji produktów nieaktywnych. Jak widzisz jest sporo powiązań funkcjonalnych ktore powodują dyskomfort i dodatkowa prace przy nieaktywnych produktach, których liczba w moim przypadku co roku sie systematycznie powiększa.
  3. Mam pomysł co zrobić z produktami, które zostały wycofane z produkcji, zmieniła się ich gramtura, skład lub coś innego, co skutkuje nadaniem nowego SKU i wprowadzeniem nowej pozycji. Obecnie powinno się dać taki produkt jako nieaktywny i po sprawie, ale produkt posiada wysokie pozycje w google i szkoda go najzwyczajniej wyłączyć. Natomiast zostawiając taki produkt jako aktywny irytujemy klientów, gdyż niepotrzebnie pojawia się w wynikach wyszukiwania. Proponuję oznaczanie takiego produktu PRZENIEŚ DO ARCHIWUM. Tworzymy systemowo dla wszystkich sklepów subdomenę archiwum.twojsklep.pl coś podobnego archiwum allegro. Link produktu oznaczonego przyciskiem do archiwum z twojsklep.pl robi przekierowanie stałe na archiwum.twojsklep.pl/link Dzięki temu mamy zachowany wynik w googlu i przyciągamy klienta do sklepu. archiwum.twojsklep.pl funkcjonuje jako katalog produktów archiwalnych. Z kategoriami etc. z grafiką 1:1 sklepu internetowego. Jako dodatek do funkcjonalności proponuję dodać możliwość opisania w formie notatki wytłuszczonej, popupu dlaczego produkt został wycofany + link do produktów, które mogą być alternatywą lub zastępstwem wspomnianego produktu. Takie archiwum wyeliminuje dodatkową czynność polegającą na wyłączeniu nieaktywnego produktu z eksportu produktów nieaktywnych do porównywarek. Mam nadzieję, że jest to wykonalne
  4. Przydałby się wiget z wariantami z możliwością umieszczenia pomiędzy zdjęciem głównym, a opisem. Warianty mogłyby być prezentowane, miniatura obok nazwa wytłuszczona wariantu pod spodem numer SKU, stan dostępności, po prawej cena, możliwość wybrania ilości + do koszyka. Przy produktach wariantowych nie myłoby standardowego do koszyka obok zdjęcia głównego tylko ilość wariantów z możliwością kliknięcia i przesunięcia strony do wspomnianego wigetu. Proponuję rozwiązać problem z przymusem dodawania numeru SKU do "produktu matki" z której są tworzone warianty. Tu mógłby być nadawany numer globalny produktu z wariantami. I tak każdy wariant będzie synchronizowany po SKU z systemem magazynowym.
  5. Przydałaby się statyczna strona tworząca tabelę z nazwami producentów skatalogowanymi na podstawie alfabetu. Według poniższego przykładu: A B C D E F .... A Aproducent Aproducent2 Aproducent3 B Bproducent Bproducent2 i tak dalej.
×

Drogi użytkowniku,

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.