Rogal

Użytkownik
  • Zawartość

    3
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Rogal

  • Ranga
    Początkujący
  • Urodziny
  1. marketing Przekierowanie 301

    Jeżeli ktoś ogarnia Javascript, to może sobie zmienić szablon produktu, że w przypadku gdy produkt jest wyłączony - to obok komunikatu że produkt niedostępny robimy automatyczne przekierowanie javascript na kategorię do której jest on przypisany. Działa to i google rozumie takie przekierowanie. Co nie zmienia faktu, że taka funkcjonalność powinna być już w wersji 1.0 i jej brak to jakaś kpina z klientów.
  2. Produkt podstawowy i jego warianty

    Chyba musisz wszystko zrobić jako warianty - a ten podstawowy zaznaczyć w ustawieniach jako "wariant domyślny", wtedy gdy klient wejdzie w produkt ma go od razu domyślnie wybranego. Niestety z tego co się orientuję promocji na wariant nie zrobisz - możesz co najwyżej zrobić ręcznie inną cenę konkretnego wariantu.
  3. czy jest szansa na wdrożenie tego? Przy bardziej skomplikowanych sklepach i asortymencie taka funkcjonalność jest bardzo potrzebna :)