Skocz do zawartości

Profit

Użytkownik
  • Zawartość

    6
  • Dołączył

  • Ostatnio

  • Days Won

    1

Profit last won the day on March 9 2016

Profit had the most liked content!

Reputacja

1 Neutralna

O Profit

  • Ranga
    Początkujący

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Witam, czy planujecie Państwo dodać moduł płatności Android Pay do platformy? https://support.google.com/androidpay/merchant/answer/7107975?hl=en&ref_topic=7104824 Pozdrawiam
  2. Witajcie, Nie jestem pewien w jakim wątku to opisać, więc wybrałem Konfigurację. Potraktujcie to raczej jako ostrzeżenie i bądźcie czujni. Zauważyłem, że w ramach integracji z systemem Paczkomatowym wystawiając list przewozowy tworzę etykietę typu A. Gdy wszedłem w Managera Paczek widzę, że moja paczka w Inpost oznaczona jest jako C. Inpost zapewnia, że pobrał opłatę od rozmiaru A, ale nie jesteśmy w stanie tego sprawdzić jako Usługobiorcy. Jest to tylko opinia pracownika Inpost przeciwko temu co widzimy w ich systemie i tym jak może on się zachować wystawiając fakturę. Ja osobiście nie zostałem przekonany, gdyż to system wystawia faktury i jeżeli na koniec miesiąca jedzie po rozmiarach jakie widnieją w ich systemie to zapewne zapłacę więcej (doświadczenie z fakturami telekomunikacyjnymi nie pozwala mi wierzyć, że wszystko będzie OK). Zmiana na C wynika z faktu, że ich kurier ma prawo zmienić rozmiar przesyłki, jeżeli skrytka danego rozmiaru nie jest dostępna w paczkomacie odbiorcy. Niestety powoduje to zmianę "naszego" rozmiaru i nie pozwala zliczyć przesyłek, aby je porównać z wartością faktury. Dodatkowym utrudnieniem jest fakt, że Inpost wystawia fakturę zbiorczą bez informacji, że jest ona za np. 10xA,5xB, 6xC. Przecież dla nas nadających nie ma znaczenia jaki jest rozmiar skrytki odbiorcy, więc ta informacja jest zbędna i "psuje" nasze dane. Nie podejrzewam ich o złą wolę i naciąganie, ale nie od dziś pracuję z programistami i błędy się zdarzają, a system zawsze rządzi, więc jeśli ich system ma błąd to nie będzie łatwo go wskazać. Pozostaje przeglądanie listów przewozowych i notowanie ilości i typów paczek, aby na koniec miesiąca mieć mniej pracy. Chyba, że zespół Shoper'a może odkładać gdzieś informację w systemie o typach stworzonych przesyłek Inpost, co po skończeniu miesiąca można by pokazać na zestawieniu ilościowym. Zgłosiłem Inpost prośbę o dodanie kolumny Rozmiar skrytki odbiorcy, aby "nasz" rozmiar pozostał bez zmian, ale to zapewne szybko nie nastąpi, o ile w ogóle. Zgłosiłem też prośbę o dodanie do listy przesyłek kolumny z kwotą jaką za daną przesyłkę płacimy, bo to na szybko pozwoli zweryfikować, że kwota jest zgodna z typem przesyłki. Pozdrawiam, Profit superheroes.com.pl
×

Drogi użytkowniku,

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.