Jump to content

Robert Błaszczak

Members
  • Content Count

    168
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    34

Robert Błaszczak last won the day on April 29

Robert Błaszczak had the most liked content!

Community Reputation

28 Excellent

About Robert Błaszczak

  • Rank
    Advanced Member
  • Birthday 11/14/1969

Recent Profile Visitors

2,214 profile views
  1. I to jest co najmniej dziwne że nie masz dostępu do swojego certyfikatu (co za tym idzie dostępu do panelu zarządzania certyfikatami od wystawcy certyfikatów). W takiej sytuacji jeśli byś chciał przenieść sklep, lub np. zostawić tylko stronę (na adresie sklepu) postawioną na dowolnych hostingu, to nawet nie masz tego certyfikatu. Nie wyobrażam sobie, w jaki sposób odbywa się unieważnienie certyfikatu na wniosek jego właściciela. Piszesz do suportu Shopera?
  2. Czy autor pytania (@Nitr0) otrzymał wcześniej e-mail z Certum o zbliżającym się terminie wygaśnięcia certyfikatu SSL? Czy może to Dreamcommerce rejestruje certyfikaty SSL na domeny, których nie jest właścicielem?
  3. Pierwszy z brzegu sklep z Waszego katalogu. Przeglądarka Microsoft Edge 44.17763.1.0. System operacyjny Windows 10 1809.17763.379. Na filmie widać dokładnie, że aby wprowadzić poprawnie kod pocztowy należy podwójnie wpisywać poszczególne cyfry. Jak rozumiem, sklep jest na licencji SaaS, więc jest w najnowszej wersji. U mnie na licencji samodzielnej w wersji sklepu 5.8.31 również ten problem występuje. Link do filmu: https://naforum.blaszczak.pl/SHOPER/kod_pocztowy.mp4
  4. Problem wpisywania kodu pocztowego występuje w przeglądarce Edge również w najnowszej wersji sklepów na licencji SaaS. Trzeba dwukrotnie wpisywać każdą cyfrę kodu. Tak więc problem nie został jak do tej pory wyeliminowany.
  5. @Nothing_special, musisz się wykazać duuuuuuzą cierpliwością. Może za 2 - 3 lata coś się w tym temacie podzieje.
  6. Faktycznie przez Cloudflare można przekierować stronę, ale jest to już jakaś "rzeźba". I tak jak piszesz, ruch sieciowy nie leci w całości po SSL.
  7. @Szydlo12, spokojnie, troszeczkę cierpliwości. Pewnie za chwilę powstanie jakiś dodatek (oczywiście za $$$), który zrealizuje taką funkcjonalność. Bo na Dreamcommerce S.A. to nie masz co liczyć.
  8. Było to już sygnalizowane dawno temu. Niestety Shoper ma to w 4 literach.
  9. Obserwując w jakim kierunku podąża Dreamcommerce S.A. stawiam tezę, że tam nie pracują już programiści (no może jeden lub dwóch się ostało), a marketingowcy. Forum jest zaś doskonałym miejscem zbierania pomysłów użytkowników i wdrażania tych pomysłów w postaci płatnych dodatków. A w kodzie Shopera pewnie zachodzą zmiany ułatwiające pisanie takich dodatków. Bo zmian sugerowanych przez użytkowników (niektóre sugestie mają już kilka lat) niestety nie widać (pomijając właśnie płatne dodatki). Biznes plan Dreamcommerce S.A. jest bardzo prosty: tylko licencja SaaS i mamy stałe wpływy gotówki, a przy okazji potężną bazę transakcji sklepów. Chyba nie muszę tłumaczyć, jaka jest wartość takich danych, sprzedajemy własne aplikacje dodatkowe i umożliwiamy pisanie aplikacji zewnętrznym developerom, a my mamy odpowiedni procent ze sprzedanych aplikacji (nic nie robimy, a kasa wpada), certyfikaty SSL - przy SaaS klient musi kupić od nas SSL, a my mamy z tego odpowiedni procent. Nie ma i nie będzie możliwości instalacji certyfikatu zakupionego samodzielnie. Nie mówię już nic na temat Let;s Encrypt. I pewnie forumowicze dopiszą następne punkty, jak Dreamcommerce S.A. będzie doił swoich klientów.
  10. @OPTO, mój sympatyczny kolego z Forum 😃. Jakąś formą odpowiedzi będzie zacytowanie samego siebie: A nowości i owszem pojawiają się:
  11. Spróbuj wyczyścić pamięć cache sklepu (Konfiguracja > Administracja, system > zakładka Pamięć cache zaznaczasz wszystkie ptaszki i dajesz wyczyść).
  12. Ale Wy niecierpliwi jesteście. Dajcie w spokoju popracować zespołom developerów Dreamcommerce 🤣. A tak poważnie, to odnoszę wrażenie, że w tej firmie zostali tylko pracownicy mający za zadanie wymyślać (również na podstawie sugestii z tego forum), jakby tu jeszcze wykminić następnych x modułów dodatkowych i wyciskać z posiadaczy sklepów jak najwięcej kasy. Programista to tam pewnie jest już tylko 1.
  13. Kolego @Twardy, @OPTO słusznie napisał, że w samodzielnej licencji Shopera jest możliwość skonfigurowania płatności Dotpay.pl. Są różnice między wersjami samodzielną i SaaS. Została więc udzielona bardzo precyzyjna odpowiedź. Jest zrzut ekranu z konfiguracji takowej płatności, więc pewnie pytający poradzi sobie i znajdzie na swoim sklepie właściwą opcję. Tak więc jak na razie to Ty dorabiasz tu za forumowego trolla.
  14. Takie rozwiązanie jest bardzo często wykorzystywane przy zakupach realizowanych przez wielooddziałowe korporacje. Pracownik robi zamówienie, a jego przełożony w centrali firmy akceptuje zakupy.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.