Skocz do zawartości

Robert Błaszczak

Użytkownik
  • Zawartość

    154
  • Dołączył

  • Ostatnio

  • Days Won

    32

Robert Błaszczak last won the day on February 13

Robert Błaszczak had the most liked content!

Reputacja

25 Świetna

O Robert Błaszczak

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 14.11.1969

Ostatnio na profilu byli

2 023 wyświetleń profilu
  1. Robert Błaszczak

    Uprawnienia do koszyka

    Takie rozwiązanie jest bardzo często wykorzystywane przy zakupach realizowanych przez wielooddziałowe korporacje. Pracownik robi zamówienie, a jego przełożony w centrali firmy akceptuje zakupy.
  2. Robert Błaszczak

    Czy warto zainstalować w sklepie certyfikat SSL?

    @Joanna Worona dziękuję za przekazanie opinii przełożonym. Może użycie dosadnego języka przełoży się na ponowne przemyślenie tego tematu. Ja wiem, że nie jesteście firmą hostingową. Jednak należy pamiętać, że przymuszacie swoich klientów mających licencje samodzielne (a co za tym idzie mogącym instalować dowolne certyfikaty SSL - w tym bezpłatny Let's Encrypt) do przejścia na SaaS, a co za tym idzie do kupowania certyfikatów SSL u Was - bez możliwości wyboru choćby wydawcy certyfikatu (tylko Certum z mocno niekonkurencyjną ceną).
  3. Robert Błaszczak

    Czy warto zainstalować w sklepie certyfikat SSL?

    Powyższa odpowiedź @Joanna Worona dokładnie pokazuje podejście Dreamcommerce do swoich klientów. Macie płacić i nie pierd....ć o jakimś tam darmowym Let's Encrypt. Macie promocyjną cenę na nasz SSL za pierwszy rok i jesteście złapani. W następnych latach możemy was doić. Przykre to niestety. Wdrożenie autoinstalacji Let's Encrypt to dla administratora serwerów web kilkanaście minut roboty, ale po co... Chyba nie ma już na rynku żadnej firmy hostingowej, która nie miałaby wdrożonej obsługi Let's Encrypt.
  4. Robert Błaszczak

    aplikacja shoper błędnie podaje ceny zakupu w obcej walucie

    W dniu dzisiejszym pojawiła się aktualizacja aplikacji Shoper na system Android. Wreszcie zaczęły działać powiadomienia PUSH. Naprawa błędu zajęła programistom Dreamcommerce 2,5 miesiąca! Informacja o poprawce powiadomień push jest również w "changelogu" dołączonym do aplikacji w sklepie Google. Mam wrażenie, że w Dreamcommerce pracuje jeden (max dwóch) programistów i jest (są) maksymalnie zawalony robotą - stąd to wszystko tak długo trwa. I bardzo proszę nie pisać głupich tłumaczeń, że wymaga to tyle czasu, bo trzeba przetestować, itp. To jest po prostu fatalne traktowanie swoich klientów.
  5. Robert Błaszczak

    Pożegnanie

    Dziękuję i powodzenia na nowej drodze zawodowej.
  6. Ale Wy wszyscy w gorącej wodzie kąpani... 😉 😀 😀. Przecież to dopiero minęło 4 i pół roku od zgłoszenia sugestii.
  7. Robert Błaszczak

    Licencja SaaS - dedykowany adres IP, kopia zapasowa

    @BeerService, bardzo słuszne uwagi. Dla sklepów na licencji samodzielnej które zgłosiły chęć przejścia na SaaS powinny być to standardowe opcje.
  8. Robert Błaszczak

    Klient z FV widoczny od razu w panelu

    Jak na razie jest to niestety dla Developerów Dreamcommerce "Mission Impossible".
  9. Robert Błaszczak

    Klient bez rejestracji

    @Herbalife, wydaje mi się, że w takiej sytuacji jak opisujesz, musiałbyś mieć rejestrowane rozmowy telefoniczne, aby udowodnić ewentualnemu klientowi, że dzwonił i chciał się zarejestrować (RODO - zgoda na przetwarzanie danych).
  10. Robert Błaszczak

    Klient bez rejestracji

    Nie bardzo rozumiem, w jakim celu taka funkcja? Jeśli klient robi zakupy i nie chce się rejestrować, to taka jest jego decyzja. Na jakiej podstawie chcesz mieć tego klienta jako zarejestrowanego i jakie ma mieć dane dostępowe?
  11. Robert Błaszczak

    aplikacja shoper błędnie podaje ceny zakupu w obcej walucie

    Pojawiła się aktualizacja, która również nie naprawiła działania powiadomień push. Bynajmniej na Androidzie 8+. Google zmieniło sposób działania powiadomień push dla Androida Oreo i wyższych, więc dobrze byłoby aby programiści Dreamcommerce poprawili działanie push na zgodne z wytycznymi Google. W tej chwili proponuję usunąć tą aplikację z Google Play, bo jest praktycznie zbędna.
  12. Robert Błaszczak

    Ile u was drodzy userzy wynosi czas odpowiedzi na zgłoszenie?

    Mam licencję samodzielną, więc sporo problemów np. dotyczących hostingu rozwiązuję sam. Niestety Dreamcommerce rezygnuje ze sprzedaży i wsparcia licencji samodzielnych. Będą proponowali przejście na usługę SaaS. Jeśli się zdecyduję na taką usługę, to będę chciał wynegocjować umowę z parametrami SLA (w tym czasy reakcji serwisu na awarie krytyczne, awarie, usterki, błędy oprogramowania) i zawrzeć w tej umowie kary za niedotrzymanie warunków SLA. Zobaczymy, jak do tematu podejdą. Jeśli nie będą chcieli rozmawiać? Konkurencja czeka i tupie nóżkami.
  13. Robert Błaszczak

    DreamCommerce szpieguje użytkowników?

    Myślę, że to jest właściwa odpowiedź, dlaczego Dreamcommerce rezygnuje ze sprzedaży licencji samodzielnych
  14. Robert Błaszczak

    Ile u was drodzy userzy wynosi czas odpowiedzi na zgłoszenie?

    Pewnie zależy to od problemu. Ja swoje zgłaszałem na etapie uruchamiania sklepu. Część z tych problemów wynikała np. z mojej niewiedzy. Część dotyczyła błędów przy aktualizacji skryptów no nowej wersji.
  15. Robert Błaszczak

    Ile u was drodzy userzy wynosi czas odpowiedzi na zgłoszenie?

    W tym temacie to ja akurat muszę pochwalić Shopera. Generalnie wszystkie moje problemy (licencja samodzielna) były rozwiązywane w ciągu max. 2 dni roboczych (najczęściej jednak tego samego dnia).
×

Drogi użytkowniku,

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.