Robert Błaszczak

Użytkownik
  • Zawartość

    64
  • Dołączył

  • Ostatnio

  • Days Won

    21

Robert Błaszczak last won the day on September 25 2017

Robert Błaszczak had the most liked content!

Reputacja

6 Neutralna

O Robert Błaszczak

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 14.11.1969

Ostatnio na profilu byli

1102 wyświetleń profilu
  1. integracje Shoper - logi błędów

    A jakim cudem NginX na licencji abonamentowej?
  2. Zakładka formularz

    Zakładka jest nieedytowalna (w szczególności w licencji SaaS). Wiadomość jest wysyłana na adres e-mail podany w konfiguracji sklepu.
  3. Drobny błąd w PA

    Marcin, nie ma znaczenia adres sklepu. Na szybko sklepy z Waszego katalogu https://www.shoper.pl/katalog-sklepow-shoper/ https://szytka.pl/public/admin/shoper_sidebar_rwd/images/origin/google.png zwraca błąd 404, a https://szytka.pl/public/admin/shoper_sidebar_rwd/images/origin/facebook.png zwraca obrazek. https://szczoteczka-soniczna.pl/public/admin/shoper_sidebar_rwd/images/origin/google.png zwraca błąd 404, a https://szczoteczka-soniczna.pl/public/admin/shoper_sidebar_rwd/images/origin/facebook.png zwraca obrazek. https://neorobot.pl/public/admin/shoper_sidebar_rwd/images/origin/google.png zwraca błąd 404, a https://neorobot.pl/public/admin/shoper_sidebar_rwd/images/origin/facebook.png zwraca obrazek. I tak można wymieniać...
  4. Zakładka formularz

    Styl graficzny & Nawigacja > Nagłówek i stopka i dodajesz link z listy wyboru (w stopce lub w nagłówku).
  5. Drobny błąd w PA

    Poszła prywatna wiadomość.
  6. Drobny błąd w PA

    W panelu administracyjnym występuje mały błąd - brak ikonki Google przy użytkownikach logujących się do sklepu poprzez konto Google (public/admin/shoper_sidebar_rwd/images/origin/gogle.png oraz public/admin/shoper_rwd/images/origin/gogle.png). O ile w przypadku licencji samodzielnych nie jest to problem - można samodzielnie dograć ikonkę 16 x 16 w formacie PNG, tak w przypadku wersji Saas nie mamy takiej możliwości.
  7. Życzenia

    Dla wszystkich Forumowiczów oraz Administratorów życzy Robert Błaszczak
  8. Dziękuję za odpowiedź. Używając słowa Excel miałem na myśli arkusz kalkulacyjny - może to być Libre, Calc, itp. - co kto lubi. Ale nie o to tu chodzi. @Marcin Piskorz trochę zmartwiłeś mnie informacją, że IT raczej nie planuje zmian w tym zakresie. Skoro mechanizm oddawania produktu na magazyn przy usunięciu zamówienia działa od sporego czasu całkiem poprawnie, to chyba nie jest dużym problemem rozszerzyć jego funkcjonowanie. Dalej będę twierdził, że jest to poważny błąd w oprogramowaniu sklepu - jak do tej pory nikt logicznie nie wyjaśnił, jaki cel przyświecał programistom projektującym w ten sposób tą funkcjonalność. Wygląda to tak, jakby moduł raportów pisał inny dział, a inny moduł realizacji zamówień. Najgorsze, że te działy się w ogóle ze sobą nie komunikują.
  9. @Marcin Piskorz, mechanizm zwrotów za produkty jest mi znany, lecz to nie o to chodzi. Przykład z tego tygodnia - w poniedziałek wpada zamówienie z płatnością ratalną na mało chodliwy towar który trzymam na magazynie w ilości 1 szt. Mój Klient załatwia formalności ratalne, które siłą rzeczy trochę trwają. W dniu dzisiejszym otrzymuję odpowiedź z banku, że Klient nie otrzyma kredytu. Co mam zrobić z takim zamówieniem? Jak wybiorę dowolny status z grupy Zamknięte (niezrealizowane), to towaru nie mam z powrotem na magazynie. A przecież go wcale nie sprzedałem. Proponowanym przez Ciebie mechanizmem zwrotu za produkty też nic nie załatwię, bo przecież w ogóle nie doszło do sprzedaży. Do kompletu w raporcie sprzedaży takie zamówienie (z dowolnym statusem z grupy Zamknięte (niezrealizowane)) widnieje jako sprzedaż. Jedyne rozwiązanie to usunięcie takiego zamówienia. A nie jest to dobre rozwiązanie, bo pozbywamy się wiedzy o transakcjach, które z jakiś przyczyn nie doszły do skutku. Ps. Nie bardzo podoba mi się argument, że do dokładnej analizy obrotów polecacie arkusze zewnętrzne. Jeśli faktycznie tak to ma wyglądać, to należałoby uczciwie informować o tym Waszych potencjalnych klientów na sklep / licencję Shopera. Bo tu: https://www.shoper.pl/przewodnik-shoper/generuj-raporty-sprzedazy-w-twoim-sklepie/ żadnej wzmianki na temat Excela nie ma.
  10. Zamiana "producent" na inne

    Możesz zmienić w pliku językowym (Konfiguracja -> Ustawienia regionalne -> Języki). W j. polskim znajdź frazę 'Producent' i zamień na 'Autor'.
  11. Plik CSV nie zaciąga wszystkich danych z jednej kolumny

    @GUNSHOT, u mnie jest dokładnie tak, jak potwierdził @Marcin Piskorz. Produkt jest widoczny w każdej z podkategorii. Na zrzutach widać go zarówno w kategorii głównej 'Motoryzacja' jak i w ostatniej 'Gałki skrzyni biegów'. We wszystkich kategoriach pośrednich również jest widoczny. Ps. Czy tworzyłeś kategorie i podkategorie ręcznie, czy próbujesz je tworzyć poprzez import towarów z pliku? Bo jeśli w ten drugi sposób, to może spróbuj najpierw utworzyć strukturę kategorii (zgodnie z tym, co masz w pliku), a dopiero po tej czynności zaimportować plik.
  12. klienci migracja na serwer - problem z pocztą i wyszukiwarką

    Jaka wersja PHP na serwerze? Spróbuj może z różnymi wersjami jeśli masz taką możliwość.
  13. nowe termin wysyłki w zamówieniu

    Cześć OPTO. Jest mała nadzieja, że coś się ruszy z zaangażowaniem pracowników Shopera na forum. Mam nadzieję, że jest to światełko w tunelu, a nie pociąg . Omawiany problem z wyznaczaniem terminu realizacji / wysyłki jest także według mnie jednym z pilniejszych do poprawy w Shoperze.
  14. Plik CSV nie zaciąga wszystkich danych z jednej kolumny

    Ja tworząc podkategorie poprzez przycisk 'Dodaj podkategorię' zrobiłem drzewko z Twojego pytania (jak na załączonym obrazku). Produkt "Gała od Syrenki' umieściłem w ostatniej podkategorii, czyli Motoryzacja > Części samochodowe > Wyposażenie wnętrza > Gałki skrzyni biegów. W sklepie produkt Gała od Syrenki widoczna jest zarówno w kategorii Motoryzacja, jak i w każdej z podkategorii. Czyli jak rozumiem, o takie coś Ci chodziło. Ps. Uwaga do programistów Shopera - dobrze byłoby poszerzyć pole 'Kategoria główna' (choćby do szerokości pola 'Nazwa'). Aktualnie przy większym zagnieżdżeniu dosyć brzydko wygląda zawijanie tekstu na liście rozwijanej.
  15. Plik CSV nie zaciąga wszystkich danych z jednej kolumny

    @GUNSHOT, a możesz opisać, jak rozwiązałeś problem? Czy jest to błąd Shopera, czy jednak błąd po Twojej stronie? Forum czytają użytkownicy Shopera i dobrze byłoby, aby informacja o przyczynie problemu pozostała dla potomnych.