Jump to content

Paweł Skałka

Administrators
  • Content Count

    84
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

Paweł Skałka last won the day on August 24 2017

Paweł Skałka had the most liked content!

Community Reputation

16 Good

About Paweł Skałka

  • Rank
    Advanced Member
  • Birthday 02/12/1996

Recent Profile Visitors

1,053 profile views
  1. @Żaneta , @OPTO - porównywarka produktów dostępna jest w naszym Appstorze - https://www.shoper.pl/aplikacje/porownywarka-produktow/
  2. Po wprowadzeniu kilku poprawek / zmian w naszym AppStore od strony wewnętrznej, kolejną pozycją jest to o czym piszesz Taka opcja była już zgłaszana i na pewno w przyszłości będzie wprowadzona
  3. @OPTO jeśli chodzi o szczegóły - nie wiem jak by to zostało rozegrane po stronie admina, z uwagi, że wdrażaniem nowych funkcjonalności się nie zajmuję W moim zamyśle byłaby to możliwość wyboru tagu z pola selecta w edycji każdego klienta, Admin musiałby ręcznie oznaczać takiego klienta. Jednakże nie mnie o tym decydować jak by to wyglądało w praktyce
  4. Sugeruję wyczyszczenie pamięci podręcznej przeglądarki i ewentualne zaktualizowanie Javy do najnowszej wersji
  5. Nie ma możliwości ustawienia komunikatu błędu 404 dla produktu już niedostępnego.
  6. Na chwile obecną nie posiadam żadnych informacji dotyczących wprowadzenia wielomagazynowości w sklepie. Zgłaszam to jako sugestię, jednakże jej zgłoszenie nie jest równoznaczne z jej zaakceptowaniem. Z ciekawości proszę napisz mi na priv, numery zgłoszeń gdzie przesyłałeś wiadomości, a nie otrzymałeś odpowiedzi
  7. Propozycja została zgłoszona jako feature. Zgłoszenie sugestii nie jest równoznaczne z jej zaakceptowaniem i wdrożeniem w oprogramowanie.
  8. Aktualizacja pojawi się wraz z wersją 5.8.13 dla licencji abonamentowych. Proces aktualizacji rozpoczął się w tym tygodniu.
  9. Masowe promocje można tworzyć za pomocą przycisku multiakcji na liście produktów. Można wyfiltrować produkty z danej kategorii, za pomocą należy zaznaczyć wszystkie produkty i utworzyć promocję. Można wprowadzić tam stałą kwotę, +20%, -20% etc. https://www.shoper.pl/help/artykul/jak-dodac-produkt-do-promocji/
  10. oczywiście jest taka możliwość, jednakże wymaga ona modyfikacji zaawansowanej szablonu. Należy zmodyfikować kod CSS aby uzyskać efekt o którym wspominasz.
  11. https://www.shoper.pl/help/artykul/5-8-11/
  12. na stronie https://www.shoper.pl/api znajdziesz również dokumentację API oraz przykłady użyć w niektórych funkcjach.
  13. Zgłosiłem sugestię dotyczącą tagowania klientów oraz zaproponowałem takie rozwiązanie:
  14. masowa zmiana kodów produktów jedynie przy wykorzystaniu Shoperowego API, za pomocą metody product.save https://www.shoper.pl/api/method/name/product.save/m/product Wymagane byłoby pobranie ID produktów, a następnie poprzez stworzony skrypt zmodyfikowanie kodu produktu dla odpowiedniego ID produktu.
  15. Jest to pole generowane automatycznie, po złożeniu zamówienia w poglądzie można zobaczyć "Messenger platform" gdzie znajduje się ID konwersacji na Facebooku, jeżeli klient takową będzie prowadził ze sklepem.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.