Paweł Skałka

Administrator
  • Zawartość

    76
  • Dołączył

  • Ostatnio

  • Days Won

    8

Paweł Skałka last won the day on June 22

Paweł Skałka had the most liked content!

Reputacja

13 Dobra

O Paweł Skałka

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 02/12/96

Ostatnio na profilu byli

382 wyświetleń profilu
  1. Aktualizacja pojawi się wraz z wersją 5.8.13 dla licencji abonamentowych. Proces aktualizacji rozpoczął się w tym tygodniu.
  2. Masowe promocje można tworzyć za pomocą przycisku multiakcji na liście produktów. Można wyfiltrować produkty z danej kategorii, za pomocą należy zaznaczyć wszystkie produkty i utworzyć promocję. Można wprowadzić tam stałą kwotę, +20%, -20% etc. https://www.shoper.pl/help/artykul/jak-dodac-produkt-do-promocji/
  3. oczywiście jest taka możliwość, jednakże wymaga ona modyfikacji zaawansowanej szablonu. Należy zmodyfikować kod CSS aby uzyskać efekt o którym wspominasz.
  4. https://www.shoper.pl/help/artykul/5-8-11/
  5. na stronie https://www.shoper.pl/api znajdziesz również dokumentację API oraz przykłady użyć w niektórych funkcjach.
  6. Zgłosiłem sugestię dotyczącą tagowania klientów oraz zaproponowałem takie rozwiązanie:
  7. masowa zmiana kodów produktów jedynie przy wykorzystaniu Shoperowego API, za pomocą metody product.save https://www.shoper.pl/api/method/name/product.save/m/product Wymagane byłoby pobranie ID produktów, a następnie poprzez stworzony skrypt zmodyfikowanie kodu produktu dla odpowiedniego ID produktu.
  8. klienci

    Jest to pole generowane automatycznie, po złożeniu zamówienia w poglądzie można zobaczyć "Messenger platform" gdzie znajduje się ID konwersacji na Facebooku, jeżeli klient takową będzie prowadził ze sklepem.
  9. @OPTO dokładnie. Jeżeli dany status zamówienia jest użyty w zamówieniu, nie można zmienić jego aktywności / usunąć go.
  10. nowe

    Porównywarka produktów (w formie aplikacji) jest już w fazie testów. Jeżeli są Państwo zainteresowani szczegółami zapraszam do kontaktu na adres premium@shoper.pl
  11. Z tego co widzę, w Twoim sklepie występuje błąd przy generowaniu sitemapy. Przykład: czy były dokonywane jakieś modyfikacje w kodzie źródłowym sklepu?
  12. Zgłaszam taką sugestię.
  13. Można wyłączyć automatyczne wysyłanie pro-formy. Po wyłączeniu wyżej wymienionej opcji, pro-forma byłaby dostępna tylko w panelu klienta (jeżeli opcja byłaby włączona). Pro-formy można wtedy ręcznie wysyłać klientom, którzy chcieliby je otrzymać. Zmiany można dokonać w Konfiguracja > Sprzedaż & Dostawy > Faktury
  14. nowe

    Sugestia została ponownie zgłoszona
  15. Sugestia została zgłoszona. Pozdrawiam